Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Vilket trams. Jag är etnisk svensk och inte muslim. Varför jag inte vill att man ska hetsa mot svenska muslimer har jag förklarat ovan:
Det systemhotande etniska hatet i Sverige är det som riktas mot dess konstituerande folkslag, svenskarna. Hatiska minoriteter som inte skäms för sin otacksamhet och svenskar som inte kräver ömsesidighet är den riktigt toxiska och explosiva mixen.
Du drar ditt strå till stacken för att avslöja det mångetniska samhällets sanna väsen, vilket väl är bra. Jag tror att det tyvärr fortfarande finns troskyldiga svenskar som hoppas att ett mångkulturellt Sveriges problem kan lösas, bara vi får prata om problemen. Att vi inte får prata om problemen beror ju på mångkulturen, som du själv skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Det äckliga retoriska fultricket att stämpla "fobi" på alla som tycker annorlunda skall enbart bemötas med ett rått asgarv eller ett -"Dra åt helvete"-
Vore jag muslim skulle jag be Regulus dra åt helvete för tilltagsenheten att som "etnisk svensk" definiera islam som ett harmlöst husdjur att klappa på huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nebeltag
Kanske med ett kärvt fornnordiskt tillägg att huruvida muslimerna värjer sig en lång stund eller kort, det angår mig inte. (Om islamapologeten fäller krokodiltårar och drar bosnienkortet.)
Eftersom islamiseringens konsekvenser för européerna uppenbarligen är en icke-fråga för islamapologeten är det bara att kontra med att den s.k. islamofobins följder för muslimerna är detsamma för en själv. Han kan inte gärna förvänta sig att man ska bry sig.
Vidare - varför ska svenskar bry sig om "antisemitism" eller "islamofobi", när varken judar eller muslimer bryr sig om det etniska hatet mot svenskar? För om de gör det, borde det väl lämna spår efter sig i form av debattinlägg som det går att räkna i antal och väga i innehåll?