Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Vad är det du vill uppnå med allt det här? När är du nöjd?
Det larviga är att jag hade accepterat ett fast handslag medan de ser mig i ögonen och erkänner att anklagelserna om nazistläckan var felaktig till en början. Då skiftade Henko fokus från att ha varit stensäker på sin sak, och hävdar då att jag har "öst skit över honom bakom hans rygg". Jaha, liksom? En podd som undanber sig all form av kritik, gör pengar på att ösa skit på andra och anklagar mig för att ha läckt till nazister -- men ve den som öser skit på Henko.
En vecka innan splittringen gjorde jag en i mångas ögon osmaklig GIF innefattandes Henkos hund men där jag främst drev med mig själv och det kivandes som utspelats i gruppen om Ladies Night mellan mig och Henko. Den GIF:en låg kvar i en vecka drygt, sedan skedde splittringen. Ingen åtgärd mot mig på grund av GIF:en hade gjorts dittills. När jag sa att jag, i insamlingen för Myras skull, skulle skapa en till GIF på temat för en viss summa kickades jag efter att ha kontaktats av en av adminsen.
Så som man gör när man sårat någon, bad jag både muntligt och skriftligt om ursäkt till Henko om han tagit illa vid sig. Jag förmodar att han utelämnat den detaljen i sitt mål att utmåla mig som den hundmördande autistiska tjackpsykos de ska öppna skallen på med hammare som de måste få mig till för att allt de säger liksom ska passa in?
Sedan började hela New World Order: Myra Edition, där hon styrde i stort sett allt som skedde enligt Henko. Att jag engagerade mig för att gynna Myra som var frilan, till skillnad från de båda herrarna som är och sniffar på att vara höginkomstagare, och därför var beroende av podden ekonomiskt på ett helt annat sätt var sannolikt det som sved. Jag tyckte de båda var jävla fittor. Nu tror folk på allvar att detta handlar om en GIF. Och att jag enbart gör det såsom "simp", på tal om sexism.
Han kom till mig och frågade vad mina pikar om Ladies Night handlade om. Man kan tycka han skulle gjort samma sak kring hur han kände kring GIF:en? Men det förutsätter ju att det inte bara är just ett svepskäl i syfte att misskreditera mig. Martin har ju nu dessutom närmast bekräftat delar av vad jag sagt och att det är dumt att slå på arbetsgivarens vänner i hans databas, ungefär.
Ergo, jag blev avstängd för att jag kränkte Henko och en sökning där jag gav ett målnummer till en person som spred den vidare vilket skapade en kedjereaktion och olyckligtvis gjorde att den hamnade på någon nazistisk site. Även den eventuella skada det åsamkat Henko bad jag om ursäkt för. Det fanns ingen illvilja i mitt handlande gällande målnumret. Det hade aldrig blivit ett problem om han varit intresserad av att lösa problem istället för att vinna till varje pris, som när han först hotar med stryk och tar lagen i egna händer bakom sin hemliga identitet (som han fått pga olaga hot!), sedan golar ner en om det blir lite jobbigt -- alternativt försöker få det till att hela världen typ vill våldtäktsmörda hans fru och barn.
Jag är emellertid fortfarande villig att prata, be om ursäkt för eventuella övertramp från min sida och skaka hand och sluta fred. Och det är nu du inte får bortse från den där lilla detaljen att det var Axel som grävde upp en stridsyxa jag knappt visste existerade mot mig, och den Henko är så rädd för att han måste söka kontaktförbud mot var alltså den som blev uppringd av Henko först nu senast, inte tvärtom.
Deras tema nu tycks vara övertramp av sexuell natur. Henko har på allvar fått det vedertagna "knulla din mamma" till att Jonas har ansvaret för att avråda min vän att inte våldta hans familj. Antar att det beror på att om Jonas spinner vidare, Henko gråter hos sin snuthandläggare om hur rädd han är och Jonas får en dom för sexuellt ofredande går det i all oändlighet att peka på hur det ju är sant att Jonas är vad han påstås vara -- "han har ju en dom för sexuellt ofredande". Precis samma skit som när han försökte få till de kontaktförbud mot oss som skulle bekräfta den stalkerbild han måste måla upp.
En person på Discord resonerade genialiskt att ingen söker ett kontaktförbud utan skäl. Det är vinst för Henko. Lustigt nog resonerade han inte likadant när Make Equal gjorde samma sak mot honom. Det gjorde säkert inte personen som sa det ovan heller.
https://ibb.co/yyvmChb
Varför tror du det är så (ej sarkastiskt menat)?