2021-04-11, 13:43
Medlem
2021-04-11, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är något som mammor har hittat på för att trösta alla som saknar muskler, det är en lika stor lögn som att pengar inte gör en lycklig eller att det inte finns något dåligt väder, bara dåliga kläder.

Mammalögner.
Vem tror du är mest uthållig mellan en bodybuilder och en gymnast eller simmare? Eller rent av din mamma?
2021-04-11, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Vem tror du är mest uthållig mellan en bodybuilder och en gymnast eller simmare? Eller rent av din mamma?
Vem tror du lyfter mest i bänkpress, en bodybuilder, gymnast eller din mamma?
2021-04-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vem tror du lyfter mest i bänkpress, en bodybuilder, gymnast eller din mamma?
Bodybildern men bara en gång. Men min mamma lyfter mer än dig oavsett.
2021-04-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Bodybildern men bara en gång. Men min mamma lyfter mer än dig oavsett.
Du har gått på bluffen som alla smala tröstar sig med. En bodybuilder är starkare än en gymnast. Det finns inte olika sorters muskler, bara olika storlekar. Uthållighet är något helt annat, det kallas även kondition. En ultralöpare har bättre kondition än både gymnasten och bodybuildern.

Så nu kan du låta mamma trösta dig för att du varken har muskler eller kondition.

Wanker har sannerligen gett alla spinkiga loosers ett ansikte.
2021-04-11, 15:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
En del härinne verkar övertygad om att Wrenkler bara är en blek och spinkig mansgris. Tvärtemot så har han rätt i sak för det mesta och kör sitt race för han är ändå redan utanför ”gänget”. Även om han hade slickat röv från första sekunden hade han varit en av de första på tur att åka.

Han må inte vara den med störst muskler men i avsnitt 15 (19:20 min) ser man att han är vältränad. Joanna skulle inte knäcka honom i vilken tävling som helst. Sen är det ingen fördel att ha största musklerna hela tiden. Elias till exempel är helt under isen ibland pga matbrist och Alex måste gå runt och sno mat för att upprätthålla nån styrka.
Jag gillar Wrenkler! Så skönt med någon som vågar säga emot feministdravlet.
2021-04-11, 15:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nu har ju avsnittet sänts på officiella kanaler dock!

Praxis är att använda spoilertaggar tills det sänds på tv, inte superkomplicerat. Hela veckans Alla mot Alla avsnitt släpps exempelvis varje söndag på dplay, men ingen spoilar någonsin resultaten i förväg i den tråden.
2021-04-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Om inte annat så kommer man till en soptipp
Då kan man lifta hem
2021-04-11, 16:30
Medlem
2021-04-11, 16:36
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
2021-04-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Jag tänker förtydliga och upprepa mig en gång till. Vill inte vara för off-topic så jag lämnar ämnet efter detta.

Är du vilse i skogen så är sikten av en fiskmås ett gott tecken. Du hittar inte fiskmåsar inne i djup skog. Som jag tidigare skrivit finns det andra tecken man stöter på först, men en fiskmås betyder att vatten är nära. Eftersom fiskmåsar bor nära vatten och jagar främst vid vatten. Ser du alltså en fiskmås så vet du att du är väldigt nära vatten, även om du just nu inte ser vattnet. Följer du efter måsen betyder det inte att den leder in dig till djupare skog eftersom de inte bor där. Värsta scenariot är att du kanske kommer fram till ett bo, men då kommer du nog ändå kunna hitta till sjön. Sedan spelar det inte så värst mycket roll vad någon tror. Jag har använt mig av fiskmåsar förr som tecken och det har fungerat alla gånger.

Varför jag tog upp Vänern som exempel är för att Viktoria bott i Kristinehamn. Att hon använde sig av en fiskmås var ingen slump. Det var också korrekt tänkt av henne på ön. Jag reagerade på att deltagare samt vissa här inte förstod att det var ett klokt beslut av henne. Hoppas att det löser upp allt missförstånd.
Bra förklarat, och logiskt. Tack för hjälpen!

Mycket bättre än ö-tokens, som hade läsproblem.
2021-04-11, 18:29
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Struntprat båda dina ”påståenden”.
Är du dum på riktigt eller vill du bara provocera?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in