Citat:
Ursprungligen postat av
efterskalvet
Olivia är favoriten hittills. Hade gärna sett henne lägga sordin på ”Go och gla’ kexchoklad”-Anki, synd att de inte är i samma lag.
Jo, men Olivias beteende att "gör som jag säger", "jag hade rätt" och att lägga sig i mycket i diskussionerna om vilka som ska väljas och vilken taktik som ska väljas till tävlingar gör att hon får det lätt att få de andra emot sig, kan jag tänka mig. Hon sade ju själv att hon inte var där för att bli vän med någon.