2021-04-11, 03:17
Medlem
”När alla tester hade gjorts på sjukhuset satte sig läkaren vid mig och såg allvarlig ut. Han sa: "Jag kan inte förstå varför ni utsätter er för detta?! Din kropp har satt sig själv i trauma-läge och reagerat efter att ha varit i fullständig svält. Detta är allvarligt. Du måste göra en magnetröntgen när du kommer tillbaka till Göteborg. Det finns inte på kartan att du får åka tillbaka och fortsätta i Robinson”

Läkarens uttalande till Lovisa enligt henne själv. Tråkigt, men det är nog sant.
2021-04-11, 04:25
Medlem
2021-04-11, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag har inga problem med det, men skribenten som förklarade varför det är logiskt att följa måsar, då de flyger mot vatten, gav Vänern som exempel. När du sedan förklarade att detta var normalt vid öar, så gjorde jag min invändning om Vänern, som du nu uppenbarligen finner ointressant, eftersom årets Robinson inte utspelar sig vid Vänern. Jag förstår inte din logik, men OK, du kan säkert mer om vildmarksliv än jag, även om du inte klarar att förklara det.
Hur skulle en mås kunna flyga på en ö i havet utan att flyga mot vatten? Förstår du skillnaden mellan en ö och en sjö?
2021-04-11, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Är följande också struntprat?

Män presterar i genomsnitt minst 15% bättre i idrottsgrenar där styrka är avgörande och av den anledningen upprättades damklasser?
Tyvärr lär du inte få nåt svar på denna fråga av susanlynette
2021-04-11, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hur skulle en mås kunna flyga på en ö i havet utan att flyga mot vatten? Förstår du skillnaden mellan en ö och en sjö?
Undrar vad måsjäveln själv anser i denna fråga?
2021-04-11, 08:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
”När alla tester hade gjorts på sjukhuset satte sig läkaren vid mig och såg allvarlig ut. Han sa: "Jag kan inte förstå varför ni utsätter er för detta?! Din kropp har satt sig själv i trauma-läge och reagerat efter att ha varit i fullständig svält. Detta är allvarligt. Du måste göra en magnetröntgen när du kommer tillbaka till Göteborg. Det finns inte på kartan att du får åka tillbaka och fortsätta i Robinson”

Läkarens uttalande till Lovisa enligt henne själv. Tråkigt, men det är nog sant.
Kan ju vara sant men jag förstår inte vad en magnetröntgen ska hjälpa när det rör sig om svält och "trauma-läge".
2021-04-11, 09:19
Medlem
Citat:
Läs mitt inlägg en gång till, innan du försöker vara otrevlig.
2021-04-11, 09:45
Medlem
Scalpings avatar
Wrenkler ditt stolpskott
2021-04-11, 10:28
Medlem
Citat:
Lagen valde väl vilka som skulle stå kvar sist? Wanker fick inte ens vara med, det hade varit kul att se honom flexa sina ”muskler”. Faktum är att till exempel Joanna skulle kunna bryta av honom på mitten vilken sekund som helst. Det hade varit kul att se honom försöka väcka diskussionen om vem som förbränner mest med henne som skulle knäcka honom i exakt vilken tävling som helst.

Han skulle aldrig vågat ta den diskussionen med henne i sitt lag.

En del härinne verkar övertygad om att Wrenkler bara är en blek och spinkig mansgris. Tvärtemot så har han rätt i sak för det mesta och kör sitt race för han är ändå redan utanför ”gänget”. Även om han hade slickat röv från första sekunden hade han varit en av de första på tur att åka.

Han må inte vara den med störst muskler men i avsnitt 15 (19:20 min) ser man att han är vältränad. Joanna skulle inte knäcka honom i vilken tävling som helst. Sen är det ingen fördel att ha största musklerna hela tiden. Elias till exempel är helt under isen ibland pga matbrist och Alex måste gå runt och sno mat för att upprätthålla nån styrka.
2021-04-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
En del härinne verkar övertygad om att Wrenkler bara är en blek och spinkig mansgris. Tvärtemot så har han rätt i sak för det mesta och kör sitt race för han är ändå redan utanför ”gänget”. Även om han hade slickat röv från första sekunden hade han varit en av de första på tur att åka.

Han må inte vara den med störst muskler men i avsnitt 15 (19:20 min) ser man att han är vältränad. Joanna skulle inte knäcka honom i vilken tävling som helst. Sen är det ingen fördel att ha största musklerna hela tiden. Elias till exempel är helt under isen ibland pga matbrist och Alex måste gå runt och sno mat för att upprätthålla nån styrka.
Klart man aldrig kommer in i gänget när man medvetet ställer sig utanför. Om det är en fördel att sakna muskler så kommer Wanker att vinna.
2021-04-11, 11:47
Medlem
Citat:
Klart man aldrig kommer in i gänget när man medvetet ställer sig utanför. Om det är en fördel att sakna muskler så kommer Wanker att vinna.
I början delar han med sig av sin kunskap och försöker bidra. Sen när han förstår hur landet ligger kör han sitt race fullt ut. Hade han varit med från första början hade det kanske sett annorlunda ut.
2021-04-11, 12:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Wrenkler ditt stolpskott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in