Det kan ju inte ha varit många av de tidigare deltagarna som haft ett hederligt heltidsarbete? Som de behövt tagit tjänstledigt från under inspelningen, menar jag.
Det har ju varit alla möjliga hittepå-jobb de titulerat sig som, typ PT, Livscoach, Influencer, Främlingslegionär och allt möjligt flum som antagligen bara varit omskrivningar för prostitution eller att de varit arbetslöss eller arbetsskygga.
Det jag menar är att det inte kommer att vara extra många sökande pga coronapermitteringar utan det blir det vanliga urvalet av kändiswannabees och freaks som produktionen headhuntst, uppblandat med ett någon aspie/bokstavskombo och så någon helt vanlig Svensson som är studieledig.
Ett svenskt resmål för deltagarna tror jag bara blir en variant av Farmen i Skärgården. Och eftersom TV4/Mastiff antagligen återigen producerar eländet så tror jag det blir en flopp. Både hos tittarna och deltagarna.
Nej, är det Robinson så vill åtminstone jag se palmer, ris, solbränna och havsbad med varanjagande dårar, internationella nödsignaler och ryckande baguetter
https://youtu.be/L7xH1KR1LQ8