2021-04-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Inte ful, men heller inte attraktiv.

Jag skulle säga att 90% av alla människor tycker att han är ful, klassiskt getknullarutseende eller terroristutseende.
Citera
2021-04-09, 15:09
Medlem
Eustaches avatar
Alltså herregud...

Özz: "Vad hände?"
Soran: "Jag blev anklagad för massa saker, allt från att betett mig dåligt till att jag varit brottslig..."

"Varit brottslig"? Är det så vi ska se på saken? Inte direkt så att han är anklagad för stöld eller skattefiffel.

Soran fortsätter: "Det var inget som jag hanterade så bra."
Özz: "Men vad menar du med att du inte hanterade det så bra?"
Soran: "Ehhh, att jag drog mig undan istället för att bemöta det."

...

Soran drog sig givetvis undan för att han innerst inne visste att han var skyldig, det kan väl vem som helst räkna ut. Om man är en offentlig person och hela ens liv, hela ens karriär, ja hela ens jävla själ står på spel, och man blir oskyldigt anklagad för grova sexualbrott drar man sig väl för helvete inte undan, speciellt inte när man är just Soran Ismail. Blir man oskyldigt anklagad som svensk medias gullegris nummer 1 blir man givetvis både chockad, ledsen men framför allt förbannad och arg, och kämpar stenhårt och öppet för sin oskuld med alla tillgängliga medel tills man rentvått sig själv. Man stänger inte av telefonen och låser in sig i sin lägenhet och försöker tvätta rent sig på det här sättet 3 år senare.

Tror Soran på riktigt att någon någorlunda normal människa kommer att köpa detta jävla skitsnack och trams?? Far åt helvete!
Citera
2021-04-09, 15:10
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Det är inte olagligt att vara ett svin. Våldtäkt däremot.

Inte olagligt, men osexigt. Soran är osexig.
Citera
2021-04-09, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Handlar om makt. Inget annat. Kolla Kronér. Bara makt.

Du är helt fel på det. Kroner blev ju falskanmäld, han har ju inte gjort det som Soran har gjort, Kroner gjorde ingenting.
Senast redigerad av Hibiscrub 2021-04-09 kl. 16:11.
Citera
2021-04-09, 15:17
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Jag skulle säga att 90% av alla människor tycker att han är ful, klassiskt getknullarutseende eller terroristutseende.

För att jag ska tycka att någon är ful ska mycket mycket mera till. Finns många kändisar jag skulle kunna rabbla upp här, men det gör jag inte. Soran har ett utseende som lämnar mig oberörd.
Citera
2021-04-09, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGeeky
Problemet är just att folk läser för mycket skit och därför måste det finnas en tydlig gräns för när media och andra har rätt att förstöra någon liv och den gränsen måste gå någonstans. För mig går den vid en fällande dom.

Fast det är ju uppenbart att Soran har förgripit sig på kvinnor, det framgår ju att han är en sexualsadist och han erkänner ju även hämndmotivet och att det är etniskt svenska kvinnor han vill förnedra, sexualförbrytare, rasist och en enorm hycklare.
Vi ska inte ha folkdomstol men i detta fall så har en skyldig man kommit undan. Hans liv ska slåss i spillror det har han förtjänat.
Citera
2021-04-09, 15:22
Medlem
Citat:
För att jag ska tycka att någon är ful ska mycket mycket mera till. Finns många kändisar jag skulle kunna rabbla upp här, men det gör jag inte. Soran har ett utseende som lämnar mig oberörd.

Ja alla har vi våran subjektiva bedömning, för mig är han ful.
Citera
2021-04-09, 15:23
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Fast det är ju uppenbart att Soran har förgripit sig på kvinnor, det framgår ju att han är en sexualsadist och han erkänner ju även hämndmotivet och att det är etniskt svenska kvinnor han vill förnedra, sexualförbrytare, rasist och en enorm hycklare.
Vi ska inte ha folkdomstol men i detta fall så har en skyldig man kommit undan. Hans liv ska slåss i spillror det har han förtjänat.

Ja, det var hämndmotivet jag också hängde upp mig på, fick alla bitar att falla på plats.
Citera
2021-04-09, 15:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Håller med. Djävligt ful och är innehavare av en stor spetsig arabnäsa. Hårig som en apa med stort terroristskägg. Usch!
Citera
2021-04-09, 15:51
Medlem
Har Magnus Betnér kommit med nån kommentar till dokumentären? Han var väl den komiker som oftast gjorde jobb med Soran och borde väl veta en hel del...?
Citera
2021-04-09, 16:08
Medlem
Citat:

Så typiskt FB. Han är inte så jävla ful.
Citera
2021-04-09, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGeeky
En gräns för när man får förstöra en människas liv måste vara strikt.

Soran har ju lyckats komma undan grova brott som förnedring av unga kvinnor, han är en sexualsadist varför försvarar du honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in