2021-04-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGeeky
Det är ganska stor skillnad mellan att inte hälsa på sin granne för att du ogillar honom till att sätta upp lappar i trapphuset där du anklagar honom för hemska brott.

Det ena är lagligt. Det andra är det inte.

Tro du att man är oskyldig när man har 11 anmälningar på sig för våldtäkt och sexuellt ofredande. Soran har även kontaktat en kvinnlig bekant till mig som har noll koppling till Soran, Stockholm m.m. Det var förslag om att träffas för sex. Killen är genomrutten.
Hur många kvinnor har han försökt den på? Lär vara över 1000.
Senast redigerad av Hibiscrub 2021-04-09 kl. 16:39.
Citera
2021-04-09, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGeeky
Hur tyst tycker du det är när Flashback går hand i hand med svensk skitmedia i något #metoo 2.0?

En jävla sexualsadist som dessutom väljer ut etniskt svenska kvinnor pågrund av ett hämndmotiv ska ju hängas ut och det ordentligt.
Citera
2021-04-09, 16:32
Medlem
Tycker Soran borde satsa på att gå över till en porrkarriär, starta en studio som fokuserar på hårt sex. Den marknaden känns helt outforskad i Sverige. Han kan börja med Sanna Rough, Mia Khalifa och Puma Swede som finns nära tillhands för att gå över till semi-porrskådisar som knullat i Paradise Hotel. Sen när karriären är på topp och investerarna kommit in med pengasäckarna tar han in mer kända bloggare och mediefeminister.

I avsnitten kan köra lite A2M, DP, BBC, rimjobs, strypsex, hård dominans och förnedring. Sen kan han börja varje avsnitt med att dra en standup-rutin där han roastar veckans gästspelare.

Är vi något på spåret?
Citera
2021-04-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulflash
Fast finns det något skarpt och trovärdigt rykte om att han gjort något riktigt klandervärt? Jag har försvarat uthängningen av Soran men det blir för mycket "ingen rök utan eld" om man ska hålla på och svartmåla personer bara för att de hängt med någon som begått brott. Vi har ju också Aron Flam i sådana fall. Lite typisk flashback-bias att avsky alla som är till vänster eller PK. Lite samma sak som SVT fast tvärtom.

Betner försvann ju från tv och media exakt samtidigt som Soran och blev deprimerad, ser ut som dåligt samvete och ångest för hans del. Det ser ju jäkligt illa ut för dessa två, Soran finns det inga tvivel om han har begått brottsliga handlingar, uppenbart att han är sexualsadist.
Ett hämndmotiv mot etniskt svenska kvinnor också vilket är en form av rasism, Soran är ju sjuk i huvudet och en av de största hycklarna i Sverige.

Så ser verkligheten ut angående medias lilla PK mysblatte. Han är inte den enda, Özz svenskhataren och ofrivilliga terrorfinansiären har vi också men backa efter terrordådet nej nej det är inget för Özz.
Dessa individer skulle i ett sunt land försvinna lite snyggt för att aldrig ses igen.
Citera
2021-04-09, 16:53
Medlem
Mikkkas avatar
När man krishanterar med hjälp av terror-özz då vet man till 100% att man är skyldig, samt efterbliven i övrigt.
Citera
2021-04-09, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Fast det är ju uppenbart att Soran har förgripit sig på kvinnor, det framgår ju att han är en sexualsadist och han erkänner ju även hämndmotivet och att det är etniskt svenska kvinnor han vill förnedra, sexualförbrytare, rasist och en enorm hycklare.
Vi ska inte ha folkdomstol men i detta fall så har en skyldig man kommit undan. Hans liv ska slåss i spillror det har han förtjänat.

När pratar han om hämnd och att det är svenska kvinnor han vill förnedra? Finns det med i filmen?
Citera
2021-04-09, 16:59
Medlem
Syns ju att han är fullt medveten om att han gått över gränsen. Och det svider bara att erkänna att han begått sexualbrott. Man kan ju undra vad han egens tanke med dokumentären var? Mer än vi fick inblick i hans mer eller mindre perversa sexliv. Känner inget för honom som vanligt. Även när han var med i rampljuset. Så intetsägande person. Och nu har man ju anledning att ogilla honom.
Citera
2021-04-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Fast Soran och Virtanen är inte falskt anklagade. Det de gjort var svinigt men inte brottsligt i lagens mening.

De är ju svin ändå och deras hycklande vid tidpunkten är ju enormt.

Men det framkommer i dokumentärerna om dem, förutom kanske... deras enorma hycklande tas sällan upp. Deras pekfingrar åt andra, deras ridande på höga hästar...

Jag är säker på att Virtanen var oskyldig. Cissi Wallin ville bygga karriär på anklagelsen och förstörde hela meetoo,s trovärdighet.
Citera
2021-04-09, 17:13
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Jag är säker på att Virtanen var oskyldig. Cissi Wallin ville bygga karriär på anklagelsen och förstörde hela meetoo,s trovärdighet.
Säker? Var du där? Jag tror att Cissi redan hade sin karriär avklarad och behövde inte Virtanens medverkan. Punkt. Slut.
Citera
2021-04-09, 17:15
Medlem
Snubchurps avatar
För mig är det karma när moralprofeten nummer 1 hamnar i den här smeten. Det är rättvisa och jag hoppas det förblir så. Dock tror jag vänstern kommer ta emot Soran med öppna armar. Så länge det är rätt typ av gärningsman så finns det alltid tusen anledningar till att förlåta våldtäktsmän och grov brottslighet.
Citera
2021-04-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Säker? Var du där? Jag tror att Cissi redan hade sin karriär avklarad och behövde inte Virtanens medverkan. Punkt. Slut.
Hon beter sig ialla fall extremt märkligt. Och så klart vet ingen vet vad som hände exakt där. Men att hon minns alla böcker i bokhyllan. Hemma hos Virtanen när hon nu skulle vara neddrogad
Citera
2021-04-09, 17:27
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Nu är det många i den här tråden som drar upp Özz och jag fattar verkligen inte hur man får det till att han är terrorfinansiär för att han betalat en snickare svart? Det är som att säga att du stödjer ISIS för att du köper Toyota.

Betalar du en terrorist med svarta pengar, relativt nära dådet, då får du räkna med liknande tillmälen.

Soran kommer aldrig att ta sig tillbaka till rampljuset . Här på söder smyger karln runt nu för tredje året i rad och gömmer sig. Han försöker också skohorna in sig i diverse stand up gig, där han hänger backstage och ta tempen på omvärldens acceptans. Gå och lägg dig igen bror duktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in