Citat:
Ursprungligen postat av
90510
Stort, tack för att du ger oss insyn i det makabra fallet. Man kan väl tycka det inte är mer än rätt att EA får smaka på egen medicin. Det är en grym, livsförstörande hobby EA och hennes vänner ägnar sig åt.
Vad som är talande är att 3 st vuxna kvinnor (vänner sen tidigare) påstår sig blivit våldtagna i 8 timmar (02:30 -11:00)av en ensam man. Kommer osökt att tänka på Raafat El sayed,s bevingade ord på presskonferens "här ligger en gravad hund"
När "förövaren" våldtog den första så frågar man sig vad den andra och tredje gjorde när dom väntade på sin tur

Jag kan inte helt släppa tanken på att det ser ut att finnas ett "drev" som tycker att det är bra att våldtäktsanmäla män om man tycker illa om dom eller om man tycker att dom har handlat fel.
"Han hade varit på flera unga damer och jag tyckte han var äcklig" (/CW).
Kanske motbjudande, men om våldtäktslagstiftningen har utformats eller ska utformas för att vara ett bra verktyg för kvinnor som av en eller annan anledning inte tycker om vissa män, då är det åt h-e, som jag ser det.
Jag föraktar dom som våldtar, ofredar eller begår andra typer av övergrepp. Chansen för dessas offer att få upprättelse minskar om antalet felanmälningar och justitiemord ökar.
Jag kan inte utan vidare svälja att EA av en slump råkat bli våldtagen tre gånger. Då ligger det nära till hands att tänka att det är tre hundar begravna. Inte minst om man väger in inspelningar, redigering i dessa och fabriksåterställning av telefoner. Tre hundar är väl nästan en liten kennel, om man ska tänka på statistik.
Mycket har kommit fram eller grävts fram, men jag tror att det finns mer.
Lambertz bok och kommande rättegångar om skadestånd och falsk tillvitelse kommer nog att visa mer.
–