Citat:
Ursprungligen postat av
latinasisthebest
Fattar inte er som tror på äckelgubben GL:s lögner och förtal (efter han överbevisat vilken så kallad moral han har, med bland annat Quick med mera). Är ni så fast i ett kvinnohat eller vad är problemet?
Jag tror inte på ett ord från honom!
Hon låter däremot klar i huvudet och som att hon säger sanningen. Sedan, visst hon är lite ”förstörd” efter att ha umgåtts med svin till män, men det gör bara att jag tror mer på henne!
[Mina redigeringar (rättningar) av din text ovan.]
* Att du tycker han "äckelgubbe" har ingen bäring på dessa händelser. Gäsp.
* Flertalet här är inte "fast i kvinnohat". Flertalet har istället tittat på fakta i målet och kommit fram till att hon är en överbevisad lögnare. Hennes trovärdighet är mycket lägre jämfört hans, och så tycker vi med hjälp av det som framkommit och är verifierbart. Dvs mer än "saker som bara EA sagt".
* EA kanske låter trovärdig om man väljer sida, utan att bry sig om fakta eller sanningen.
latinasisthebest: Varför lade åklagaren ner förundersökningen efter att ha försökt fälla GL? Varför begärde inte EA överprövning av detta beslut?
Istället väljer hon att försöka locka över sådana som dig i en folkets domstol med hjälp av ett extremt vinklat tv-program "Kalla fakta"? Hennes sista halmstrå.
Är det ett sådant rättssystem vi vill ha? TV-program och instagramföljare eller poliser, förundersökningar, åklagare, domstolar?
Jag rekommenderar att du läser på om detta fall innan du klämmer fram fler illaluktande magkänslor.
latinasisthebest: Kan vi enas om att falska anmälningar förstör för riktiga våldtäktsoffer?