2021-04-07, 16:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaigaTony
Han hade ca 1.2 mille kvar i sitt AB 2019, han har antagligen tagit ut en betydande del av det förra året, så han är mer eller mindre piskad att göra en comeback.
Aj fan, var det så lite, jag hade för mig det var mer. Han fakturerade 85-papp + moms för "Kommunala temadagar om rasism".
Han måste ha slösat ordentligt.
Citera
2021-04-07, 16:43
Medlem
JustZlatans avatar
Bor Soran fortfarande i Stockholm? Har inte sett honom i stan sen metoo.
Citera
2021-04-07, 16:47
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Den här bruden
https://instagram.com/sabinaengla?igshid=1o6u2rx5fo5ys
kommenterar ”Heja dig 💕” på Sorans senaste bild. Tror ni det kliar lite i dm-fingrarna på honom?

I såna fall har han extremt dålig smak.
Citera
2021-04-07, 19:14
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaigaTony
Han hade ca 1.2 mille kvar i sitt AB 2019, han har antagligen tagit ut en betydande del av det förra året, så han är mer eller mindre piskad att göra en comeback.
Han skulle väl dock kunnat plocka ut pengarna ur bolaget för att placera pengarna i aktier eller någon investering. Förr eller senare bör han väl oavsett fundera på att skaffa en vettig inkomst. Komikerbanan verkar körd.
Citera
2021-04-07, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Han har ju åtminstone mått tillräckligt bra för att studera psykologi på KI på heltid. Sen det där med pusslet, det var väl bara uppgjort? Ingen lägger ju pussel på det viset att alla bitarna ligger huller om buller i förpackningen.
Man undrar vad inkomsten han har kommer ifrån. Tur i spel kanske, men har har tydligen 1 miljon på Banken
Citera
2021-04-07, 20:05
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Han skulle väl dock kunnat plocka ut pengarna ur bolaget för att placera pengarna i aktier eller någon investering. Förr eller senare bör han väl oavsett fundera på att skaffa en vettig inkomst. Komikerbanan verkar körd.

Han kan investera i aktier via bolaget (ja, även kapitalförsäkring) Finns ingen poäng att plocka ut så mycket så att han får betala statlig inkomstskatt - vilket han gjorde 2018.
Citera
2021-04-07, 22:22
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Man undrar vad inkomsten han har kommer ifrån. Tur i spel kanske, men har har tydligen 1 miljon på Banken

Jag tycker att vi alla borde väl vara överens om att han inte är särskilt välbärgad längre, annars skulle han väl inte vara så kåt på en comeback? Brunnen har sinat och psykologstudierna faller honom inte i smaken...
Citera
2021-04-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Jag tycker att vi alla borde väl vara överens om att han inte är särskilt välbärgad längre, annars skulle han väl inte vara så kåt på en comeback? Brunnen har sinat och psykologstudierna faller honom inte i smaken...

Skulle han verkligen funka som psykolog??
Citera
2021-04-08, 06:25
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Skulle han verkligen funka som psykolog??

Självklart inte.

Jonas Strandberg har gjort ett väldigt sunt uttalande om dokumentären: https://youtu.be/CQIBOULW6D4
Citera
2021-04-08, 07:04
Medlem
Tack för YT-länk. Klickade sedan in på SvtPlay och spelade 73 sekunder av introt innan jag kräktes i munnen.
Helt sinnestappat att göra en "dokumentär".
Citera
2021-04-08, 08:35
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Grov_
Helt sinnestappat att göra en "dokumentär".

Betald med våra skattepengar.
Citera
2021-04-08, 08:37
Medlem
fittslems avatar
Skulle Soram möjligen kunna anmäla brudarna förtal? Virtannen tjänande ju rätt mycket cash på det.

Sen förstår jag att brudarna inte vill medverka i dokumentären. Den är ju gjord av SVT och alla vet ju att Soram är SVTs gullegris. Det kommer antagligen bli en vinklad artikel till Sorams fördel i hopp om att kunna starta upp sin karriär igen. Varför skulle han annars ställa upp?

Helt sanslöt att våra skattepengar går till detta. Bort med SVT tack

Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Lite festligt alltså... hur kommer det sig att Flashbackmajoriteten stödjer Göran Lambertz (kvinnan är ett fnask) och lynchar Soran Ismail?
Rasism verkar trumfa misonyni: GL har råkat ut för en lögnaktig porrhora. SI är en våldtäktskurd.

Jag tror att båda är skyldiga. Men att de inte gått att fälla eftersom det är nästan omöjligt att fälla någon för våldtäkt.

Lambert gick ju ut och medgav att han varit lite "kladdig" mot en tjej. Här pratar vi om en snubbe som har blivit anklagad av för våldtäkt av flera brudar. Rätt stor skillnad.
Senast redigerad av fittslem 2021-04-08 kl. 08:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in