2016-12-11, 04:33
Medlem
0.999...s avatar
Vad är grejjen med komiker som skall ägna sig åt politik? Det finns sällan något komiskt med politik förutom när det sker ofrivilligt. Jag lutar åt att det är där andra underhållare skapas, narrar.
Citera
2016-12-11, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Vad är grejjen med komiker som skall ägna sig åt politik? Det finns sällan något komiskt med politik förutom när det sker ofrivilligt. Jag lutar åt att det är där andra underhållare skapas, narrar.

Ha ha, du var mig en rolig jävel!
"Det finns sällan något komiskt med politik förutom när det sker ofrivilligt."

Nämn gärna några komiker som inte är politiska enligt dig!
Citera
2016-12-11, 08:59
Medlem
Jag hade hoppats på att den lille kurden hade varit i Västerås i går.. Aldrig får man vara riktigt glad.
Citera
2016-12-11, 15:16
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Ha ha, du var mig en rolig jävel!
"Det finns sällan något komiskt med politik förutom när det sker ofrivilligt."

Nämn gärna några komiker som inte är politiska enligt dig!

Om jag skall vara ärlig så har jag en begränsad koll på svenska komiker då jag oftast bara märker av deras politiska utspel. Men tex Robert Gustafsson har jag sällan sett skämta i någon större utsträckning om politik. Det känns som en person som håller sig ganska lugn med sådant. Men när en kurdisk nationalist skall ägna sig åt någon form av fostrande av svenskar och deras kultur blir det bara så jävla pinsamt.
Citera
2016-12-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Håll i er nu! Har ett scoop på G.

https://www.youtube.com/watch?v=aKTwfO4RovY

Man hittar så jävla mycket skit på nätet, men har inte Såran jävligt mycket överbett och ett i övrigt råttlikt-utseende, överbettet kommer fram mycket tydligt i det länkade klippet. Det här var väl inte känd info sen tidigare?

Det är välkänt att de finns en utbredd inavel bland kurder.
Uppdrag granskning tog upp det 2009
Citera
2016-12-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen.

Han är tillsammans med en yngre tjej idag. Vad hon ser i honom är dock ett mysterium. Möjligen att hon föll för hans talibanskägg.

Han är ju inte tillsammans längre med sin dotters mor. Undrar varför det tog slut där?
Citera
2016-12-25, 21:20
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Han är tillsammans med en yngre tjej idag. Vad hon ser i honom är dock ett mysterium. Möjligen att hon föll för hans talibanskägg.

Han är ju inte tillsammans längre med sin dotters mor. Undrar varför det tog slut där?
Nja, Soran har precis fyllt 29 och hans flickvän, antar att det är henne han är folkbokförd med, fyllde 25 i somras. Ingen större åldersgrej, är väl högst normalt att det skiljer några år hit eller dit.

Jag minns att det skrevs en del om det i tråden, men inte om det framkom någon direkt orsak. Har också i bakhuvudet att hans ex gav honom några fina käftsmällar på Twitter i efterhand, om jag inte har helt fel för mig. Hur som helst blev hon gravid och han drog väl i samma veva. Det är nog bara att scrolla bakåt och läsa.
Citera
2016-12-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nja, Soran har precis fyllt 29 och hans flickvän, antar att det är henne han är folkbokförd med, fyllde 25 i somras. Ingen större åldersgrej, är väl högst normalt att det skiljer några år hit eller dit.

Jag minns att det skrevs en del om det i tråden, men inte om det framkom någon direkt orsak. Har också i bakhuvudet att hans ex gav honom några fina käftsmällar på Twitter i efterhand, om jag inte har helt fel för mig. Hur som helst blev hon gravid och han drog väl i samma veva. Det är nog bara att scrolla bakåt och läsa.

Hon skriver endel om barnet men längesen det var någon känga mot honom tror jag, hennes twitter: https://twitter.com/kapol*ain (ta bort stjärnan)
Citera
2016-12-28, 22:48
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo
Hon skriver endel om barnet men längesen det var någon känga mot honom tror jag, hennes twitter: https://twitter.com/kapol*ain (ta bort stjärnan)

Hon har ju dessutom fått ny bebis med ny snubbe och gått vidare i livet.
Citera
2016-12-28, 23:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Hon har ju dessutom fått ny bebis med ny snubbe och gått vidare i livet.

Var någonstans framgår det?
Citera
2016-12-29, 08:18
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Var någonstans framgår det?

I hennes andra sociala medier kanske? Kanske att hon synts med gravidmage? Kanske att hon synts på stan med två kids? Så jo. Hon har en ny familj. Kul för henne!
Citera
2017-01-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Vem är den tjejen då? Gissar att det är någon som ser på tok för bra ut för att vara tillsammans med Soran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in