2021-04-06, 23:08
Medlem
grottmuttans avatar
Den här bruden
https://instagram.com/sabinaengla?igshid=1o6u2rx5fo5ys
kommenterar ”Heja dig 💕” på Sorans senaste bild. Tror ni det kliar lite i dm-fingrarna på honom?
Citera
2021-04-07, 03:43
Medlem
Enligt Soran själv har han tillbringat tiden sen 2017 med att sitta hemma i lägenheten och lägga pussel. Förmodligen har han byggt upp ett ansenligt stort hat mot tjejer under åren.
Citera
2021-04-07, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Finns bara ett syfte från SVT med den här "dokumentären" och det är att försöka köra Ismael i vittvätten. Han ska tydligen göra någon slags "come back". Hoppas folk bojkottar honom.

längtar till han är tillbaka. Han är en skön färgklick i det tråkiga Sverige. Diggar verkligen hans humor.
Citera
2021-04-07, 06:42
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Ja...

Vem vet, Soran kanske också får sitta och gråta ut i SVT och de som anklagat honom blir ifrågasatta på bästa sändningstid.

Det blir extra syyynd om honom, för han har invandrarbakgrund. Kakan sitter bredvid och håller handen på sin bästis, som hon tycker för den feministiska kampen vidare.

Du fick rätt. Men det tog några år. Nu är han tillbaka! Hade faktiskt hellre sett en dokumentär om hans offer.
Citera
2021-04-07, 10:23
Medlem
sillynamnams avatar
Lite festligt alltså... hur kommer det sig att Flashbackmajoriteten stödjer Göran Lambertz (kvinnan är ett fnask) och lynchar Soran Ismail?
Rasism verkar trumfa misonyni: GL har råkat ut för en lögnaktig porrhora. SI är en våldtäktskurd.

Jag tror att båda är skyldiga. Men att de inte gått att fälla eftersom det är nästan omöjligt att fälla någon för våldtäkt.
Citera
2021-04-07, 11:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Lite festligt alltså... hur kommer det sig att Flashbackmajoriteten stödjer Göran Lambertz (kvinnan är ett fnask) och lynchar Soran Ismail?
Rasism verkar trumfa misonyni: GL har råkat ut för en lögnaktig porrhora. SI är en våldtäktskurd.

Jag tror att båda är skyldiga. Men att de inte gått att fälla eftersom det är nästan omöjligt att fälla någon för våldtäkt.

För att tjejen i GLs fall har manipulerat bevis i ett tidigare fall (klippt i ljudfil) och uppenbarligen gjort exakt samma sak igen. Du har uppenbarligen inte följt alls vad som sagts där.
Citera
2021-04-07, 11:17
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
För att tjejen i GLs fall har manipulerat bevis i ett tidigare fall (klippt i ljudfil) och uppenbarligen gjort exakt samma sak igen. Du har uppenbarligen inte följt alls vad som sagts där.

Jag har följt det noga.
Folk läser grejer med lite speciella glasögon här. Inte samma glasögon som rätten, även om Flashbacknisse tror det eftersom en friande dom i vissa fall tyder på att den anmälande kvinnan har ljugit på grund av girighet - i andra fall på att mediekåta våldtäktskurder är särbehandlade av pk-domstolar.
Det är ju lite extra genomskinligt varför Soran I är extra hatad här, till och med för att vara en s.k babbe.
Här är Lambertzkvinnan en lögnaktig manipulativ hora och Soran Ismail är en snyftande våldtäktskurd. Finns inget någon kan säga som kan rubba på den övertygelsen. Att diskutera nyanser på ett sånt här plejs är omoraliskt. Man ska inte få såna här trådar att framstå som om de är legitima forum för diskussion.
Jag menar att båda är skyldiga, tyckeri tyckera, jag tycker att Soran Ismail drabbats hårt av anmälningarna med tanke på att han inte är dömd i rätten och då enligt lag bör betraktas som oskyldig hur mycket man än tror att han gjort det, han har drabbats hårdare än Virtanen pga att SD-horden hatar honom mer, jag tycker inte synd om honom eftersom jag skiter i att folk "försvinner från offentligheten", den tjockhudade Lambertz tycker jag inte ett dugg synd om heller.
Tyckeri tyckera.
Sån är jag. Ni funkar på ett annat sätt. Vissa människor har noll gemensamt.
Senast redigerad av sillynamnam 2021-04-07 kl. 11:20.
Citera
2021-04-07, 11:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Jag har följt det noga.
Folk läser grejer med lite speciella glasögon här. Inte samma glasögon som rätten, även om Flashbacknisse tror det eftersom en friande dom i vissa fall tyder på att den anmälande kvinnan har ljugit på grund av girighet - i andra fall på att mediekåta våldtäktskurder är särbehandlade av pk-domstolar.
Det är ju lite extra genomskinligt varför Soran I är extra hatad här, till och med för att vara en s.k babbe.
Här är Lambertzkvinnan en lögnaktig manipulativ hora och Soran Ismail är en snyftande våldtäktskurd. Finns inget någon kan säga som kan rubba på den övertygelsen. Att diskutera nyanser på ett sånt här plejs är omoraliskt. Man ska inte få såna här trådar att framstå som om de är legitima forum för diskussion.
Jag menar att båda är skyldiga, tyckeri tyckera, jag tycker att Soran Ismail drabbats hårt av anmälningarna med tanke på att han inte är dömd i rätten och då enligt lag bör betraktas som oskyldig hur mycket man än tror att han gjort det, han har drabbats hårdare än Virtanen pga att SD-horden hatar honom mer, jag tycker inte synd om honom eftersom jag skiter i att folk "försvinner från offentligheten", den tjockhudade Lambertz tycker jag inte ett dugg synd om heller.
Tyckeri tyckera.
Sån är jag. Ni funkar på ett annat sätt. Vissa människor har noll gemensamt.

Jag tycker som sagt att jämförelsen haltar rätt rejält på grund av just att i Lambertz-fallet så har det framkommit rätt mycket som talar till kvinnans nackdel - sedan så är det klart att många är based mot Soran, Virtanen osv på grund av deras åsikter (och i Sorans fall ursprung), men jag får inte intrycket av att Lambertz är en populär figur med tanke på hans agerande i Quick-fallet. Möjligtvis så gör sig många roliga över honom nu för att han beter sig som en taktlös boomergubbe i sitt agerande utåt.

Sedan så kan spekulera i kvinnans i Lambertz-fallets motiv, men det hela hamnar i att hon uppenbarligen har spelat in större delar av kvällen, det finns sms-trafik, osv som visar att hennes historia inte stämmer. I Lambertz fall så finns det mer bevis för hans oskuld än bevisning som finns i många fällande våldtäktsdomar.

I Sorans fall så verkar det vara mest ord mot ord + en inspelad film där han onanerar på Snapchatt (eller hur det var). Där finns det större utrymme att så att säga välja att tro på den man vill eftersom vi inte vet mer utöver det som har sagts/påståtts av dom inblandade.
Citera
2021-04-07, 11:33
Medlem
Gizurs avatar
Sambon Jennifer framstår i dokumentären som lite ovanlig. Soran sitter och säger ”Jag vill ligga med jättemånga, jag tror aldrig det kommer gå över”, vilket sambon tycks vara helt okej med. Lever de i ett öppet förhållande?
Citera
2021-04-07, 11:33
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Håller med!

Lambertz är kanske en konstig prick. Men verkar inte ha som livsmening att sätta på hundratals kvinnor som Soran. Lambertz råkade ut för en kvinna som varit tvångsintagen och har kört samma trick tidigare med inspelning av sexet som redigerats och senare inlämnats till polisen med en fabriksåterställd telefon. Förra gången frikändes hennes offer. Åklagaren valde att lägga ned undersökningen i detta fall. Hon är skyldig att göra det om hon inte tror på en fällande dom. Att jämföra dessa två är fel.

I fallet Soran är det en person som lever ett liv fyllt med sexuella excesser. Han sprutar i kvinnors hår, skickar dick-picks (har han förstorningsutrustning till sin kamera?). Hans leverne är inget normala människor gör. Att han inte sitter där han skall vara, på Kumla, är tjänstefel av åklagarna.

Det är tragiskt och kränkande mot hans 100+ offer att han får breda ut sig och bräka i pk-TV. Men jag förstår att det är ett politiskt syfte att rehabilitera brottslingen för att visa att invandring är positiv.

Nej, jag hoppas det blir resning i några fall och att Soran döms till 6 års fängelse och utvisning efteråt. Fängelsetiden skall lämpligen tillbringas på någon sluten avdelning med bara sexuellt utsvultna storvuxna invandrare från Afrika.
Citera
2021-04-07, 11:36
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Någon som vet hur det går för våldtäkts-kurden? Flyter livet på eller är det grus i maskineriet?

När jag frågade pizzaturken om Soran Ismail, så sade han med avsky i rösten: Han är kurdsik zigenare och INTE Turk. Så talar en Turk.
Citera
2021-04-07, 11:37
Medlem
Citat:

Glöm inte att det sedan länge funnits ett hat mot Soran Ismail, pga hans inblandning i "järnrörsskandalen". Där vissa ansåg att han kom alltför billigt undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in