2008-06-17, 00:14
  #1
Medlem
Wawawas avatar
Finns det något roligt skvaller om Soran?

Och låt inte denna tråd spåra ut som Björn Gustavsson tråden, om ni vill diskutera huruvida Soran är rolig eller ej finns det en tråd om detta: http://www.flashback.org/showthread.php?t=686122

Gossip vill jag ha
Citera
2008-06-17, 00:20
  #2
Medlem
Levi.xps avatar
Han skall väl ut på turné med Björn? Efter sommaren kanske? Är inte 100
Citera
2008-06-17, 09:49
  #3
Medlem
showbizs avatar
Hatar media ungefär lika mycket som oss på FB, vilket får ses som ett friskhetstecken...
Citera
2008-06-17, 18:43
  #4
Medlem
Det sägs i Stand Up kretsar att han snor skämt från andra komiker.
Citera
2008-06-17, 19:48
  #5
Medlem
Han har sagt att alla Bjrön Gustavssons fans är 13 år, eller något liknande. Mycket bra citat enligt mig.
Citera
2008-06-17, 20:46
  #6
Medlem
Tydligen ska han vara kompis med just Björn Gustavsson..
Citera
2008-06-18, 02:41
  #7
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Det sägs i Stand Up kretsar att han snor skämt från andra komiker.

sägs det? Har sett honom live 2 ggr och tyckte han var ganska rolig, om än gav ett något nervöst intryck. Men kände inte igen några skämt. Vet du något exempel?

Ja att han är polare med Björn är väl allmänt känt, han har faktiskt ridit lite på den vågen på 1000 apor. Synd han har ju egen talang och jag är tveksam om fame by association är positivt för honom i detta fall.. han hamnar ju bara i skuggan liksom? eller?

edit: lite väl mycket ......................
Citera
2008-06-18, 08:13
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
sägs det? Har sett honom live 2 ggr och tyckte han var ganska rolig, om än gav ett något nervöst intryck. Men kände inte igen några skämt. Vet du något exempel?

Ja att han är polare med Björn är väl allmänt känt, han har faktiskt ridit lite på den vågen på 1000 apor. Synd han har ju egen talang och jag är tveksam om fame by association är positivt för honom i detta fall.. han hamnar ju bara i skuggan liksom? eller?

edit: lite väl mycket ......................

Han hade en period i början av sin stand up karriär där han snodde skämt från Rookies som inte var kända. Blev ett jävla liv när det kom fram. Men Stockholm Live tog honom under sina vingar och försvarade honom, genom att försöka att tysta ner det hela. Han hade några möten med komiker som han hade stulit från för att be om ursäkt.
Citera
2008-06-23, 21:42
  #9
Medlem
Oxygeens avatar
Man kan ju läsa lite intressanta saker på hans blogg på just 1000apor.se!
Citera
2008-06-24, 17:55
  #10
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Hatar media ungefär lika mycket som oss på FB, vilket får ses som ett friskhetstecken...

Hur kan han göra det när han med i 1000apor som drivs av de största mediamupparna i Sverige??
Citera
2008-06-24, 18:01
  #11
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxygeen
Man kan ju läsa lite intressanta saker på hans blogg på just 1000apor.se!

...som att han har oskulden i behåll till exempel. Men som halvkändis blir det nog ändring på den saken, troligtvis redan i sommar.
Citera
2008-07-22, 05:40
  #12
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Synd om stackarn som måste visa upp sig & sjunka liga lågt som Bröderna Schulman på deras jävla fjant site! Han bloggar för att överleva "for sure"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in