Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Det sägs i Stand Up kretsar att han snor skämt från andra komiker.
sägs det? Har sett honom live 2 ggr och tyckte han var ganska rolig, om än gav ett något nervöst intryck. Men kände inte igen några skämt. Vet du något exempel?
Ja att han är polare med Björn är väl allmänt känt, han har faktiskt ridit lite på den vågen på 1000 apor. Synd han har ju egen talang och jag är tveksam om fame by association är positivt för honom i detta fall.. han hamnar ju bara i skuggan liksom? eller?
edit: lite väl mycket ......................