2021-04-07, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Lite festligt alltså... hur kommer det sig att Flashbackmajoriteten stödjer Göran Lambertz (kvinnan är ett fnask) och lynchar Soran Ismail?
Rasism verkar trumfa misonyni: GL har råkat ut för en lögnaktig porrhora. SI är en våldtäktskurd.

Jag tror att båda är skyldiga. Men att de inte gått att fälla eftersom det är nästan omöjligt att fälla någon för våldtäkt.
Om nio kvinnor säger att Soran är en tjejplågare och ett sexistiskt svin och nio domstolar kommer fram till att Lambertz vän tidigare falsktanmält män..vilken slutsats drar du själv utan att vara rasistisk?
Citera
2021-04-07, 12:20
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Om nio kvinnor säger att Soran är en tjejplågare och ett sexistiskt svin och nio domstolar kommer fram till att Lambertz vän tidigare falsktanmält män..vilken slutsats drar du själv utan att vara rasistisk?

Inga domstolar har kommit fram till att det var falskanmälan.
Citera
2021-04-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Inga domstolar har kommit fram till att det var falskanmälan.
Nej inte ännu. Hon verkar ha satt det i system bara precis som Soran dejtat jättemånga brudar i övre tonåren.
Citera
2021-04-07, 12:30
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Sambon Jennifer framstår i dokumentären som lite ovanlig. Soran sitter och säger ”Jag vill ligga med jättemånga, jag tror aldrig det kommer gå över”, vilket sambon tycks vara helt okej med. Lever de i ett öppet förhållande?

Denna kvinna måste ha någon form av självskadebeteende. Hur kan hon över huvud taget vara i samma lägenhet som Soran?

Saknar hon helt stolthet och egenvärde?

Det är oerhört tragiskt. Jag tror de flesta kvinnor hade sprungit fort åt andra hållet när de förstått vad Soran är för person. Ett exempel är frun till Roberto efter hans hor-besök. Sorans moral och kvinnosyn liknar det man ser i djurvärlden, till exempel hos babian-hannar. Men jag tror inte ens de förnedrar sina honor som krypet Soran gör med sina kvinnor!
Citera
2021-04-07, 12:39
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Enligt Soran själv har han tillbringat tiden sen 2017 med att sitta hemma i lägenheten och lägga pussel. Förmodligen har han byggt upp ett ansenligt stort hat mot tjejer under åren.
Han har ju åtminstone mått tillräckligt bra för att studera psykologi på KI på heltid. Sen det där med pusslet, det var väl bara uppgjort? Ingen lägger ju pussel på det viset att alla bitarna ligger huller om buller i förpackningen.
Citera
2021-04-07, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Denna kvinna måste ha någon form av självskadebeteende. Hur kan hon över huvud taget vara i samma lägenhet som Soran?

Det är oerhört tragiskt. Jag tror de flesta kvinnor hade sprungit fort åt andra hållet när de förstått vad Soran är för person. Ett exempel är frun till Roberto efter hans hor-besök. Sorans moral och kvinnosyn liknar det man ser i djurvärlden, till exempel hos babian-hannar. Men jag tror inte ens de förnedrar sina honor som krypet Soran gör med sina kvinnor!

psykiskt störd helt klart. finns ingen annan förklaring.

av alla män i världen, och det är ingen brist på män, så väljer hon att skaffa barn med detta:

https://static.cdn-expressen.se/images/d9/15/d915e72a4f8b4db69320f89f566974a9/16x9/314@60.jpg

han ser ju ut som ett troll taget ur sagans värld som man skrämmer barn med.
med honom hemma är det ju halloween året runt.

ALLTSÅ VAD FAN ÄR DET JAG SER PÅ BILDEN?

det måste ju finnas nån slags lag över hur man får se ut, någon slags gräns.
Citera
2021-04-07, 12:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Sambon Jennifer framstår i dokumentären som lite ovanlig. Soran sitter och säger ”Jag vill ligga med jättemånga, jag tror aldrig det kommer gå över”, vilket sambon tycks vara helt okej med. Lever de i ett öppet förhållande?

Verkligen. Han har ju även erkänt att han legat med en massa kvinnor medan han var ihop med henne! Men han kanske är som en sådan där italiensk maffiamedlem. Behandlar kvinnan han är ihop med som en gudinna och knullar runt med andra. De ska liksom suga hans kuk men inte kvinnan som nattar hans barn.
Citera
2021-04-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Han har ju åtminstone mått tillräckligt bra för att studera psykologi på KI på heltid. Sen det där med pusslet, det var väl bara uppgjort? Ingen lägger ju pussel på det viset att alla bitarna ligger huller om buller i förpackningen.
Att Soran övht får studera psykologi är som att låta en pyroman ha tändstickor.
Han uppvisar inte på något sätt ånger eller vilja att ändra sin livsstil. Han gillar för många bara och tjejerna kan inte ta det.
Senast redigerad av Torspjesku 2021-04-07 kl. 13:22.
Citera
2021-04-07, 14:17
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Kanske ser Sorans sambo det som något bra, rent av. Sorans attraktionskraft på marknaden har svalnat betydligt sedan våldtäktsanklagelserna får man anta, samtidigt som han håller sig hemma och inte dräller runt.

Men rimligen borde hon inte vara jätteförtjust över att han sitter i en dokumentär och säger att han vill ligga med massor av tjejer, att det är så han får bekräftelse och att det "aldrig kommer gå över". Det är inte direkt någon svärmorsdröm hon skaffat barn med. Eller så har hon samma villkor, hon får också ligga runt om hon vill det.

Soran droppade sin tidigare flickvän, vilken han förstås också var notoriskt otrogen mot, så fort hon blev gravid. I det här fallet så är Soran möjligen beroende av sin nuvarande sambo, vilket förhindrar att han dumpar henne. Vem ska annars ta hand om honom, ge honom mat och kläder, medan han hasar runt i kallingarna hemma? Och har han dragit in så mycket pengar att han är ekonomiskt oberoende i resten av livet, eller är det sambon som även försörjer honom?
Citera
2021-04-07, 14:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Kanske ser Sorans sambo det som något bra, rent av. Sorans attraktionskraft på marknaden har svalnat betydligt sedan våldtäktsanklagelserna får man anta, samtidigt som han håller sig hemma och inte dräller runt.

Men rimligen borde hon inte vara jätteförtjust över att han sitter i en dokumentär och säger att han vill ligga med massor av tjejer, att det är så han får bekräftelse och att det "aldrig kommer gå över". Det är inte direkt någon svärmorsdröm hon skaffat barn med. Eller så har hon samma villkor, hon får också ligga runt om hon vill det.

Soran droppade sin tidigare flickvän, vilken han förstås också var notoriskt otrogen mot, så fort hon blev gravid. I det här fallet så är Soran möjligen beroende av sin nuvarande sambo, vilket förhindrar att han dumpar henne. Vem ska annars ta hand om honom, ge honom mat och kläder, medan han hasar runt i kallingarna hemma? Och har han dragit in så mycket pengar att han är ekonomiskt oberoende i resten av livet, eller är det sambon som även försörjer honom?
Det förekom siffror i skvallertråden om att han hade typ 10 mille stående i sitt bolag.
Den nya tjejen är väl jurist, så den rådgivningen får han nog gratis.
Citera
2021-04-07, 14:25
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det förekom siffror i skvallertråden om att han hade typ 10 mille stående i sitt bolag.
Den nya tjejen är väl jurist, så den rådgivningen får han nog gratis.
Ja, då klarar han sig ett bra tag.
Citera
2021-04-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ja, då klarar han sig ett bra tag.

Han hade ca 1.2 mille kvar i sitt AB 2019, han har antagligen tagit ut en betydande del av det förra året, så han är mer eller mindre piskad att göra en comeback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in