Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Hannas man, och pappan till hennes barn (jag vet att dom är bullshit-skilda) har idag traskat in i rättsalen anklagad för mord. Ett mord där hon själv har varit misstänkt i (och fortfarande är inofficiellt)
OCH FITTAN ÄR UTE OCH LETAR BURKAR.!!!!!!!!
Hanna - Finns det verkligen inget annat att fokusera sig på idag???? Typ en mordrättegång !!!!!
Detta visar bara en enda sak för mig. Hannas loggning av burkar är ett sjukt missbruk. Hanna lever för att logga burkar. Det är inte en hobby utan ett tvång. Hon MÅSTE HA sina burkar på samma sätt som en knarkare behöver sina droger.
Och där har vi Motivet till Lenas död.
Hanna sket fullständigt i att Stefan knullade med Lena, för Hanna knullade själv med Sillen. men när Lena tog bort hennes 17 fusk-loggar så fixade inte Hanna det. Hanna bara måste han dom 17 Fuskloggarna så hon fuskar dit dom igen, och Lena raderar såklart dessa 17 Fuskloggar ännu en gång.
Då fattades beslutet att Lena måste bort.
PANG - Därför dödas Lena med just 17 slag i ansiktet.
Hanna är delaktig i mordet på Lena Wesström.
Jag tror tvärtom att detta är en medveten markering. Hon vet mycket väl att folk i denna tråd har koll på hennes geocaching.
Precis som att SD vet att folk har koll på att han var ute och loggade här om dagen, direkt efter att "jag hatar Åsa-lappen" blivit känd.
De markerar att de står över rätten och allt sånt trams. Att de gör som de vill och inte bryr sig om vad folk tycker (vilket de såklart visst gör).
Så tror jag. Men jag må ha fel. Kanske hon bara prokrastinerar och sticker huvudet i sanden.