2021-04-07, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Förstår hur du tänker. Frågan är vilken väg han tog? Det är ju hus här och där i området även om han lyckas åla sig hela vägen ner till Varberga Centrum eller nåt.

https://www.bildtagg.se/bild/t5s6v2a9nspegk3upts3bc
Förbi HD tror jag.
Hon bröt ihop när hon tillfrågades om SD varit hos henne på kvällen
Citera
2021-04-07, 13:03
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
SD gick in med munskydd, så då kan hans flin inte skådas, tyvärr

Tänkte inte på Covid-eländet! Tack!

Nå, de lär ju inte missa när han väl börja med sin grandiosa attityd och sina obehagliga och opassande fnissande. Men han får väl inte uttala sig ännu på ett tag.

#TeamÅsaHiding Tick, tack, tick, tack....

SD utan munskydd

https://www.bildtagg.se/bild/s0y6nkdpyju8672rv4mbqgtk

SD om varför han fnissar och skrattar i rättssalen under en rättegång gällande ett brutalt mord på en 3-barnsmamma.

https://vocaroo.com/18Ww0MjnjyC
Citera
2021-04-07, 13:04
Medlem
Citat:
Särskilt eftersom han sen kom på att han inte hade cyklat, för så länge kan han inte ha ofixade bromsar, så hanskas han inte med sina saker.

Det var han som började snacka cykel och sen när han ändrar sig hit och dit och beskyller fhl för lite av varje i samband med det ser det illa ut men samtidigt kan han säga vad som helst så länge åklagarnas bevis inte räcker.
Citera
2021-04-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
FTF tillsammans med

Hon har väl hängt med dem där i Lundby idag efter att ha skjutsat SD till rätten och sen kom plinget...
Kanske sa hej till An St:s päron på vägen till burken. Vem vet.
Citera
2021-04-07, 13:08
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Ett bullerplank stänger knappast ute allt ljud. Det var dessutom en förhållandevis tyst kväll, troligtvis mycket mindre trafik på motorvägen än dagtid.
Så du vill påstå att inringarna inbillade sig/ljög?

Eller är det jättetroligt att folk som sov med stängt fönster som vätter åt andra hållet, inte hörde samma sak?
Citera
2021-04-07, 13:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Present till A eller inte, det fanns presentpapper i SDs sopor/kompost. Ingen aning om det var samma sort som Lena använde vid sin avbrutna paketinslagning..

Ok, men då pratar vi om två helt olika händelser.

Avel berättade att ha lyssnat på incidenten i bilen. Och det var den händelsen jag snackade om...

Alltså 10 jan- 17.
Citera
2021-04-07, 13:11
Bannlyst
Nu har Stefan Hazianastasiou börjat rapportera och det känns som att han kommer gå Live.
Citera
2021-04-07, 13:12
Bannlyst
Den misstänkte 46-åringen är den enda i salen som har munskydd på sig. Han sitter bredvid sina två advokater, iklädd sina privata kläder.

Stefan NA.se

Fniss-varning
Citera
2021-04-07, 13:13
Bannlyst
Lenas anhöriga är där.

Jodå, Stefan kör på Live.
Förhoppningsvis blir det lite bättre nu.

https://www.na.se/artikel/just-nu-har-inleds-rattegangen-i-hjarstamordet-rapport-fran-platsen-senaste-nytt
Citera
2021-04-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan

Eller är det jättetroligt att folk som sov med stängt fönster som vätter åt andra hållet, inte hörde samma sak?

Ett bullerplanks funktion är ju att hindra ljudvågorna, så det är inte konstigt om det hördes på andra sidan. Ljud studsar och det kan vara svårt att veta varifrån det kommer.
Men denna fråga är uttjatad, inringarna hörde skrik och därefter ringde dom. Att andra inte hörde skriket betyder inte att skriket aldrig ägt rum.
Citera
2021-04-07, 13:15
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan

Jag vet med mig själv att folk hör olika saker, och då av olika skäl.

Vid minst två olika tillfällen har jag hört ljud på natten, då kopplat till brott.

Vid ena tillfället var ljudet väldigt högt, det lät som att någon högg med en yxa mot en dörr i närheten av vårt hus. Samtidigt skrek en man upprört i hög stämma under flera minuter. Det här var på natten.

Mina närmaste grannar som då bor närmre brottsplatsen hörde ingenting. Möjligt att kvinnan var ute på en sen promenad med hunden och att maken sov. Den enda som jag vet hörde samma som jag, bor i direkt anslutning till platsen där det hände.

Jag skulle kunna säga att det är rent av konstigt att ingen hörde något.

Kanhända att de sov, fönster stängda. En del har bullerfönster, någon har tagit sömnmedicin. Någon är äldre med hörselnedsättning och hörapparaten på sängbordet. Någon har sovrummet åt andra hållet. Osv.
Citera
2021-04-07, 13:17
Bannlyst
NA.se
Vi fick bara boka en plats för NA:s del på åhörarplats. Vi har därför inte samma möjligheter som tidigare att direktrapportera.
//Stefan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in