2021-04-05, 02:55
Medlem
kriminologischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
samma här det gör ont att det är unga tjejer lisa wilma och nu elin och dom andra såklart som tidningen inte tkr värt och nämna
Tova Moberg - och så alla de som inte är purunga men brutalt mördade, som Lena Wesström
Citera
2021-04-05, 03:05
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Efter att ha sett videon till BOs minne så undrar jag om hon hade downs?
Var finns länk till videon?
Citera
2021-04-05, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafattar
Här är en jättefin bild på Elin.
https://imgur.com/TxWYl8D
Inte ser jag några downsdrag.
Jag håller med att minnesfilmen inte var så smickrande, men det var väll partajbilder och några kilo till. So what!
Den bild jag fått av Elin är en snäll, glad, sprallig och kanske lite för gränslös och naiv tjej.
Hon verkade bry sig om andra.
Jättefina egenskaper ❤️

Så fin bild på Elin.
Man blir bara så ledsen. Finns inte ord.
Citera
2021-04-05, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LatexJocke
Det är stor mental skillnad mellan 18 och 55 år.

Ja, det är det men hon kanske ändå hade kunnat tänka ...
Citera
2021-04-05, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Han dödade henne med uppsåt! Han var redan störd som liten pojk. Han plågade sina klasskompisar når han gick i 5:an, han var jättesnäll, och plötsligt freakede han ut. Han skall inte vara ute. Dåliga vibbar. 😮🥺

Han ska ha rättspsykiatrisk vård

https://www.domstol.se/amnen/tvangsvard/rattspsykiatrisk-vard/rattspsykiatrisk-vard/
Citera
2021-04-05, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Jag ställde frågor om hur du hade fått information om var kroppen hittades, och du svarade aggressivt och otrevligt. Det hade inget med downs att göra.

Sedan har du svarat på frågan om downs också. Men ditt aggressiva sätt att undvika förklara hur du fått information gör att din trovärdighet är låg, och det gällde alltså fyndplatsen, inte downs. Det dräller av nötter här som låtsas ha information för att få uppmärksamhet, och de brukar utmärka sig genom att bli aggressiva och personliga när man börjar ställa mer ingående frågor. Du har gjort en del påståenden. Det återstår att se vad av det som är sant och inte. Jag är som sagt inte den enda som noterat "dragen".

Är det någon som, snackar skit är det du, spekulerar i downs och gud vet vad för skit utifrån en jävla video, försöker smått få det att vara BOS fel eller fä det att låta att BO inte visste sitt bästa och på något sätt kan klandras, du säger det inte rskt ut men ditt jävla sätt att ifrågasätta gör det implicit.

Killen är en vedervärdig rasse med bevisligen fientliga åsikter om kvinnor.

Sen att du inte fattar att rädda människor kan skrämmas till lydnad är ett under då du konstant ifrågasätter att BO var rädd då hon har befunnit signhos GM vilket enligt dig är märkligt....du kan noll om mänskliga relationer va?

Är det någon som dräller ur sig skitsnack är det du, totalt irrelevanta poänger.
Citera
2021-04-05, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
GM kommer från en ganska trasig familj. Han har 6 syskon varav en bor hemma.

På vilket sätt är de uppfostrade?
Citera
2021-04-05, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
Eftersom jag är god vän till BO och hennes familj kan jag säga att han grävde ner henne i sin trädgård nära husbilen 😡😢

Trångt på tomten enl google maps, eniro, hitta?
Citera
2021-04-05, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitstream
Det kan vara media som missuppfattat, man hittade ju det misstänkta mordvapnet i en sjö i Tjuvaröd. Var man däremot hittade kroppen har man ännu inte gått ut med... Någon på en nättidning kan ha dragit förhastade slutsatser att det var kroppen som hittade i Tjuvaröd, sedan har man tagit bort artikeln snabbt

Försvunnen kvinna hittad död – ung man anhållen

På onsdagseftermiddagen togs beslut om flygförbud över det aktuella området i Höör med anledning av den pågående insatsen. Polisen hade då spärrat av tre platser.

Vid 16-tiden kom beskedet:

– På en av platserna har vi påträffat den avlidna kvinnan. Hennes anhöriga är underättade, meddelade polisens presstalesperson Ewa-Gun Westford.

Polisens tekniker arbetar nu på fyndplatsen, som ligger i ett skogsområde.

– Vi utför tekniska undersökningar, säger polisens utredare Fredrik Bratt.

Här är en liknande artikel

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7KvoKW/forsvunnen-kvinna-hittad-dod--ung-man-anhallen
Citera
2021-04-05, 07:27
Medlem
Citat:
Det kan vara media som missuppfattat, man hittade ju det misstänkta mordvapnet i en sjö i Tjuvaröd. Var man däremot hittade kroppen har man ännu inte gått ut med... Någon på en nättidning kan ha dragit förhastade slutsatser att det var kroppen som hittade i Tjuvaröd, sedan har man tagit bort artikeln snabbt

I denna artikeln finns bild på husbilen i skogsområdet

Mannen häktas för mordet på 18-åriga kvinnan i Höör

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Epe9v3/mannen-haktas-for-mordet-pa-18-ariga-kvinnan-i-hoor
Citera
2021-04-05, 07:32
Medlem
Citat:
Nä, flera tycker det ser ut som en folkracebil och jag håller med.
Ett annat objekt som delvis syns till höger på en annan bild kan vara en uppochnedvänd båt, vilket skulle kunna vara ett möjligt ställe att gömma kroppen (tillfälligt?): BILD

(Edit: förtydligande)

Jag tror det är släp till vänster som polishunden finns i.
Citera
2021-04-05, 08:27
Medlem
bitstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jag tror det är släp till vänster som polishunden finns i.
Till vänster ja.. Jag skrev "Ett annat objekt som delvis syns till höger på en annan bild..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in