2021-04-04, 16:26
Medlem
Mer.info.007s avatar
MGM har små aspergersögon.
Citera
2021-04-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitstream
Lekplatsen var inte avspärrad, det var avspärrat bakom MGM's tomt och dessutom var det ett skogsparti mellan Ekoxevägen och Tjuvarödsvägen i Tjuvaröd som var avspärrat och inte vid Möllan. Tror inte för fem öre att du vet vad du pratar om...
Edit: Fel av mig, jag vet inte om det var avspärrat vid Möllan, däremot att man spärrat av ett skogsparti i Tjuvaröd söder om järnvägen

Vi får se. Är du från Höör eller?
Citera
2021-04-04, 16:29
Medlem
Citat:
Lekplatsen var inte avspärrad, det var avspärrat bakom MGM's tomt och dessutom var det ett skogsparti mellan Ekoxevägen och Tjuvarödsvägen i Tjuvaröd som var avspärrat och inte vid Möllan. Tror inte för fem öre att du vet vad du pratar om...
Edit: Fel av mig, jag vet inte om det var avspärrat vid Möllan, däremot att man spärrat av ett skogsparti i Tjuvaröd söder om järnvägen
Det var det partiet vid järnvägen jag för mig jag läst om i denna tråden med samt i media att de hittade kroppen där men nu blir jag fanken osäker
Citera
2021-04-04, 16:31
Medlem
bitstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Jag med läste folk här diskutera innan me om distans från hus till just den platsen för mig det var över en km drygt.
Det kan vara media som missuppfattat, man hittade ju det misstänkta mordvapnet i en sjö i Tjuvaröd. Var man däremot hittade kroppen har man ännu inte gått ut med... Någon på en nättidning kan ha dragit förhastade slutsatser att det var kroppen som hittade i Tjuvaröd, sedan har man tagit bort artikeln snabbt
Citera
2021-04-04, 16:36
Medlem
Citat:
Det kan vara media som missuppfattat, man hittade ju det misstänkta mordvapnet i en sjö i Tjuvaröd. Var man däremot hittade kroppen har man ännu inte gått ut med... Någon på en nättidning kan ha dragit förhastade slutsatser att det var kroppen som hittade i Tjuvaröd, sedan har man tagit bort artikeln snabbt

Precis. Mordvapnet har hittats i tjuvaröd som ligger en bit från GMs hus. Nä man har inte gått ut med var man hittade kroppen i media.
Citera
2021-04-04, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
MGM har små aspergersögon.

Kan du klippa in en bild på hans ögon och en jämförande bild på dina ögon?
Citera
2021-04-04, 16:38
Medlem
bitstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Det var det partiet vid järnvägen jag för mig jag läst om i denna tråden med samt i media att de hittade kroppen där men nu blir jag fanken osäker
Jo, jag minns att det stod att kroppen hittades i ett svårtillgängligt skogsparti söder om järnvägen... Artikeln går dock inte längre att hitta på nätet, se även mitt inlägg 16:31
Citera
2021-04-04, 16:43
Medlem
Philip är släppt nu
Citera
2021-04-04, 16:46
Medlem
LeLibertines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
Precis. Mordvapnet har hittats i tjuvaröd som ligger en bit från GMs hus. Nä man har inte gått ut med var man hittade kroppen i media.

Vad var det för vapen?
Citera
2021-04-04, 16:47
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedkulfisorbet
Philip är släppt nu

Vad har du för källa till det? Låter ju märkligt men visst kan det vara så att man nu funnit bevis som talar för vållande till annans död och brott mot griftefriden. Tycker dock det låter orimligt.
Citera
2021-04-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLibertine
Vad var det för vapen?

Det vet jag inte.
Citera
2021-04-04, 16:50
Medlem
DURN80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Tycker. ha ha. Det äe så lagen är. Jo domstolar dömer efter lagen. Finns massor med domar som bekräftar detta. Du kan inte ha läst många.

Jag säger bara Dråp och Mord, lär dig skillnaden snarast. Exempel; Om du blir förbannad och puttar någon som av misstag faller elakt och dör, det gör alltså dig till en mördare i din värld?

Olycka + död = Inte mördare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in