2021-04-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Man ser två personer på bilden. Men personen bakom verkar vara i en liknande ålder som rollator-kvinnan.

Jag trodde först att det skulle vara korthåriga aggressiva unga aktivister, men detta var ju faktiskt lite gulligt.
Hoppas nån bjuder dem på kaffe.
Man kunde ju hoppas på att Göran ville vara lite Gullig o bjuda damerna på lite rykande hett kaffe, i kylan?!
En liten break, i GL.s "datorarbete" helt enkelt.
Han har ju en Blogg att uppdatera. Samt att svara alla TREVLIGA KVINNOR som numera är i hälarna på honom och vill sällskapa på riktigt.
Dvs icke-falskanmälerskor, alltså!
Citera
2021-04-02, 13:30
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Man kunde ju hoppas på att Göran ville vara lite Gullig o bjuda damerna på lite rykande hett kaffe, i kylan?!
En liten break, i GL.s "datorarbete" helt enkelt.
Han har ju en Blogg att uppdatera. Samt att svara alla TREVLIGA KVINNOR som numera är i hälarna på honom och vill sällskapa på riktigt.
Dvs icke-falskanmälerskor, alltså!
Var hittar ni bilden ?
Citera
2021-04-02, 13:32
Medlem
Demonstrationen var utförd av dom galna kärringarna i Jagärhär.Den Svenska staten stödjer dom.Vi män måste stoppa dessa Feministiska galningar annars fins det snart inget kvar att rädda.
Citera
2021-04-02, 13:37
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Absolut. Men det är inte olagligt att vara en "äckelgubbe". Knullkungen.
Det har ju aldrig någon påstått vad jag vet?
Citera
2021-04-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Demonstrationen var utförd av dom galna kärringarna i Jagärhär.Den Svenska staten stödjer dom.Vi män måste stoppa dessa Feministiska galningar annars fins det snart inget kvar att rädda.

Citat:
Ursprungligen postat av Bacterial
Det har ju aldrig någon påstått vad jag vet?
Men kanske att det är olagligt att vara en " svensk femi.nazi", som förtalar Lambertz?!
Citera
2021-04-02, 13:41
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Han är en 70 årig gubbe som knulla en 40 år yngre tjej såklart

Vem fan bryr sig? kvinnan är snart 30år och har lämnat ungdomsåren bakom sig för länge sen.

Det är ingen ung tjej, det är en vuxen kvinna och inget annat.
Citera
2021-04-02, 13:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
#Jagärhär är inte feminister. Inte enligt den infon jag har. De är globalister, för fri invandring, för BLM, Antifa etc.
De jagar folk på Facebook, slamsuger efter kommentarer att anmäla för förtal, eller (deras favorit) för att stänga av folk.
Jag uppskattar att de är (dessvärre) ca 97% kvinnfolk.Mestadels från Södermalm. Och välmående glesbygd.

Har de alltså nu plockat upp den tredjevågs-feministiska fanan också? Då är de en ohelig Triad av ondska.

De har egentligen inget med Lambertz att göra.
Citera
2021-04-02, 13:54
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
På tal om hat, hot, förföljelse & överdrifter:
Polisutryckning till Göran Lambertz hus
UPPDATERAD IDAG 11:25PUBLICERAD IDAG 11:22
En grupp aktivister ska enligt uppgifter till SVT tagit sig till Göran Lambertz bostad i Uppsala, där man nu under långfredagen demonstrerat mot den tidigare våldtäktsmisstänkte toppjuristen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/demonstrerar-utanfor-goran-lambertz-hus

Det kanske förklarar det relativa lugnet i tråden just nu.

Haha, det där var lite gulligt med 80+ tanter som tryckt upp SLUTA KLADDA-skyltar.

Om man översätter dess egentliga mening så betyder det givetvis att dinosaurierna saknar manlig uppmärksamhet, då det är över ett halvt århundrade sedan de var aktuella på marknaden.

Tanterna hade nog bytt den lilla tid de har kvar i livet mot att bli besudlade av Göran Lambertz
ståtliga gamla batong.
Citera
2021-04-02, 13:58
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Vem fan bryr sig? kvinnan är snart 30år och har lämnat ungdomsåren bakom sig för länge sen.

Det är ingen ung tjej, det är en vuxen kvinna och inget annat.
Det är alla på det klara med. Hindrar ingen att äcklas över grejen oavsett.
Citera
2021-04-02, 14:01
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Men kanske att det är olagligt att vara en " svensk femi.nazi", som förtalar Lambertz?!
Förtal är olagligt oavsett om man fiskar abborre är stålverksarbetare eller bara korkad. Så?
Citera
2021-04-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
#Jagärhär är inte feminister. Inte enligt den infon jag har. De är globalister, för fri invandring, för BLM, Antifa etc.
De jagar folk på Facebook, slamsuger efter kommentarer att anmäla för förtal, eller (deras favorit) för att stänga av folk.
Jag uppskattar att de är (dessvärre) ca 97% kvinnfolk.Mestadels från Södermalm. Och välmående glesbygd.

Har de alltså nu plockat upp den tredjevågs-feministiska fanan också? Då är de en ohelig Triad av ondska.

De har egentligen inget med Lambertz att göra.
Info har jag fått av en kvinna som är medlem.
Citera
2021-04-02, 14:19
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja, men GL är bara lite kladdig, han är ju fortfarande en man. Vi kvinnor måste ha överseende med sådana män.
Hur är det med er oklanderliga kvinnor? 4:40 in i programmet!
https://www.svtplay.se/video/30449768/gambias-kvinnliga-sexturister?modalId=jv1No3q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in