Citat:
Ursprungligen postat av
kungenslillapiga
Oj, det har jag missat! Är Esbjörn en barnmisshandlare?
Som vanligt så tuggar de på om Billinge, det ändlösa tugget tar aldrig slut.
Men kanske du missat detta inlägg som N.Armstark skrev i morse.
Citat:
Jag skulle inte påstå att han är livsstilskriminell, däremot tror jag att han har haft svårt med relationer i hela sitt liv. Han har ett svårt humör och uttrycker sig elakt om andra människor. Han har en lindrig EIPS som gör att han lätt faller i affekt. Det finns även en hel del tecken som tyder på att han har ett lite flexibelt förhållande till sanningen.
Det tillhör till exempel ovanligheterna att man behåller sin lägenhet trots att man har ett förhållande med en livskamrat i 40 år. Den sortens särboförhållande är sällsynt.
Helt fantastiskt och det har fått för lite uppmärksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Ja, men hur kommer det sig i så fall att Ebba säger att hon och barnen är hemlösa? Det är ju det som är så konstigt.
Eller hur, nästan lite som ett hån mot de som är hemlösa.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Om du ska predika
men när ska vi prata om detta.
citat N.Armstark,
Jag skulle inte påstå att han är livsstilskriminell, däremot tror jag att han har haft svårt med relationer i hela sitt liv. Han har ett svårt humör och uttrycker sig elakt om andra människor. Han har en lindrig EIPS som gör att han lätt faller i affekt. Det finns även en hel del tecken som tyder på att han har ett lite flexibelt förhållande till sanningen.
Det tillhör till exempel ovanligheterna att man behåller sin lägenhet trots att man har ett förhållande med en livskamrat i 40 år. Den sortens särboförhållande är sällsynt.
Efter att fått frågor en stund kommer detta.
Citat N.Armstark
Jag har aldrig sagt att Esbjörn har diagnosen EIPS. Jag har sagt att du verkar ha det.
För att till slut försöka sig på att rädda upp situationen med detta
Citat M.Armstark
Det var autocorrect på telefonen som ändrade, jag pratade om Esbjörn och dig.
Jag skulle så gärna vilja prata lite om antagande som görs i första citatet.