2021-03-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Du påstår ju att X et bor i ett annat hus på samma adress. Han ska enligt uppgift bo i Luthagen. Mycket fishy detta med Buscharna och Thors mantalsskrivningar
X-et Ebbas fd man!!!!Är skriven Marielund 314 Visste du inte vad som menas med X-et?
2021-03-28, 19:53
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Oavsett vad så har du inte med att göra var Ebba är skriven. Du förskriver bara oväsentligheter i tråden för att dryga ut och bort de väsentliga delarna. Precis som du tidigare gjort.
Okey, det spelar bara roll var Esbjörn är skriven? Är inte det lite konstigt.

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har inte lyckats klura ut diagnosen lindrig kognitiv funktionsnedsättning ännu, fokusera på den och försök förstå innebörden av den innan du ger dig på överkursen. Sen får vi se om det går att prata vidare därifrån. Man måste kunna krypa innan man kan gå.
om jag var du hade jag inte kaxat så mycket om diagnoser.

Jag vet vad kognitiv funktionsnedsättning är. Och jag vet oxå att det är väldigt vanligt att dessa går över i demens, isynnerhet hos äldre.

Men förklara gärna hur du kom fram till diagnosen EIPS.
2021-03-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettod1
X-et Ebbas fd man!!!!Är skriven Marielund 314 Visste du inte vad som menas med X-et?
Men,herre gud är ni helt från vettet?
Den person Ebba varit gift med har inget med husaffären att göra det är ren och skär olaga förföljelse.
Så lägg av nu!!
Senast redigerad av Analias 2021-03-28 kl. 19:58.
2021-03-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt

Jag vet vad kognitiv funktionsnedsättning är. Och jag vet oxå att det är väldigt vanligt att dessa går över i demens, isynnerhet hos äldre.

Ja,Ebba är politiker och har då vissa rättigheter som inte Esbjörn har. Rättigheter som du inte verkar förstå eller vill förstå. Basta!
2021-03-28, 20:04
Medlem
Citat:

” Riksdagsledamöter som har mer än 50 kilometer från sin folkbokföringsadress till Riksdagshuset har rätt till en övernattningsbostad.”
https://www.riksdagen.se/sv/sa-funkar-riksdagen/ledamoternas-arvoden-och-villkor/ledamoternas-overnattningsbostader/

Du kommer aldrig bli någon politiker den chansen är rökt så någon tjänstebostad lär inte bli aktuell
Senast redigerad av Analias 2021-03-28 kl. 20:07.
2021-03-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
”Det finns uppgifter” det betyder att någon i tråden har försökt plantera in en lögn. Nantale och MarieFjant är experter på sånt.
Han är inte skriven i Luthagen med det är där han brukar bo. Kanske har han en sambo som han bor ihop med eller så hyr han en bostad i andra hand. Han är lite känd i Uppsala genom sin tidigare fotbollskarriär så det är ingen hemlighet att har ett ställe i Luthagen.
Senast redigerad av nantale 2021-03-28 kl. 20:17.
2021-03-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Han är inte skriven i Luthagen med det där han brukar bo. Kanske har han en sambo som han bor ihop med eller så hyr han en bostad i andra hand. Han är lite känd i Uppsala genom sin tidigare fotbollskarriär så det är ingen hemlighet att har ett ställe i Luthagen.
Det ser ut som om du översatt till svenska via Google translate
Jo,han är så där lite lagom känd
2021-03-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Det ser ut som om du översatt till svenska via Google translate
Jo,han är så där lite lagom känd
Har du något att tillföra, i sak? Är han känd eller är han inte känd i Uppsala?
2021-03-28, 20:37
Medlem
Citat:
Har du något att tillföra, i sak? Är han känd eller är han inte känd i Uppsala?
Och det vet du inte? Men du efterfrågar hans adress?
Han kanske inte varit på Marockansk tv
2021-03-28, 20:50
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Bra och välformolerat!

Jo, det är just den dubbla standarden som förvånar mig här.

Tre, fyra pers sitter och skriver i denna tråd som ett heltidsjobb med mycket övertid, det och vräker ur sig lögner och Esbjörn och personerna runt honom, men att bara ifrågasätta Ebbas beteende är totalt över gränsen för vad som är anständigt.

Med såna följare...
Jag har aldrig hört dig säga ett ont ord om Binninge och hans arbete med Esb försvar, betyder det att du tycker han sköter det exemplariskt
2021-03-28, 20:55
Medlem
Citat:
Hos vem? Alla är skrivna på samma adress. Ebba, hennes föräldrar och hennes ex.
Här framgår tydligt att föräldrar och ex maken med barn bor i området. De känner väl till bygden och har bott där i flera år.De vill ha fortsatt nära till varann.
Så troligtvis mer än en fastighet vad är problemet?
Är det någon som luskar ut vilket hus och ska utföra dåd?

https://fb.watch/4wyp4-RaPL/
2021-03-28, 21:02
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Det kan man tycka. Problemet är bara att Ebba ångrat sig. Och det får hon tydligen göra.

Att Hon drog Esbjörn för tinget för han ångrat sig har jag förstått är tydligen något helt annat.

Det är tydligen skillnad på att ångra sig. Ebba sidan förespråkar oxå en snabb lösning och förlikelse.

Att förlikelse enbart betyder att Ebba får huset är visst inte heller något att lägga vikt vid. För det är visst det som är rätt svar.

Ebba drömmer om att mäkla fred. Man får ju verkligen hoppas att hon inte tycker att en av parterna har rätt om hon ger sig på
det.

Esbjörn likställs nästan med en livsstilskriminell för det finns frågetecken om var han är folkbokförd.

Medan frågor om Ebbas folkbokföring är helt irrelevanta. Jag har precis fått lära mig att politiker inte får folkbokföra sig i sin tjänstelägenhet.

Men trotts detta så ska hon ju stå skriven där hon bor. Så om inte hon och Niklas bor ihop, borde ju inte båda stå skrivna där. Fast återigen, det är inte viktigt för tråden har jag förstått.

Men det tråkigaste jag förstått idag är att vissa i tråden får skriva.

Esbjörn har diagnosen EIPS.

Och sen inte behöva förklara vad de menar. Och till och med blir påhejade i sitt förnekande.

Det är så synd att ingen vill prata om Esbjörns EIPS med mig.

Jag tror utan att egentligen veta säkert att båda är skrivna där och dom bor där växelvis så barnen slipper flytta mellan, ett inte allt för ovanligt i det nya normala Sverige, för Ebba är det inga problem då hon kan vara skriven på adressen men tillbringa nästan all sin tid i Stockholm, var hennes Ex har sin huvudsakliga vila hör inte hit.

Vad det gäller Ångra, så har ju båda rätt att ångra sig, nu är det ju endast Esb som har ångrat sig men vill inte stå för konsekvenserna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in