Citat:
Ursprungligen postat av
MarryBlunt
Det kan man tycka. Problemet är bara att Ebba ångrat sig. Och det får hon tydligen göra.
Att Hon drog Esbjörn för tinget för han ångrat sig har jag förstått är tydligen något helt annat.
Det är tydligen skillnad på att ångra sig. Ebba sidan förespråkar oxå en snabb lösning och förlikelse.
Att förlikelse enbart betyder att Ebba får huset är visst inte heller något att lägga vikt vid. För det är visst det som är rätt svar.
Ebba drömmer om att mäkla fred. Man får ju verkligen hoppas att hon inte tycker att en av parterna har rätt om hon ger sig på
det.
Esbjörn likställs nästan med en livsstilskriminell för det finns frågetecken om var han är folkbokförd.
Medan frågor om Ebbas folkbokföring är helt irrelevanta. Jag har precis fått lära mig att politiker inte får folkbokföra sig i sin tjänstelägenhet.
Men trotts detta så ska hon ju stå skriven där hon bor. Så om inte hon och Niklas bor ihop, borde ju inte båda stå skrivna där. Fast återigen, det är inte viktigt för tråden har jag förstått.
Men det tråkigaste jag förstått idag är att vissa i tråden får skriva.
Esbjörn har diagnosen EIPS.
Och sen inte behöva förklara vad de menar. Och till och med blir påhejade i sitt förnekande.
Det är så synd att ingen vill prata om Esbjörns EIPS med mig.
Jag tror utan att egentligen veta säkert att båda är skrivna där och dom bor där växelvis så barnen slipper flytta mellan, ett inte allt för ovanligt i det nya normala Sverige, för Ebba är det inga problem då hon kan vara skriven på adressen men tillbringa nästan all sin tid i Stockholm, var hennes Ex har sin huvudsakliga vila hör inte hit.
Vad det gäller Ångra, så har ju båda rätt att ångra sig, nu är det ju endast Esb som har ångrat sig men vill inte stå för konsekvenserna!