2021-03-28, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettod1
Återigen jag har läst i tråden att Ebba bor hos sina föräldrar i deras hus. Exet bor i annat hus med samma adress. OVER AND OUT
Ja, men hur kommer det sig i så fall att Ebba säger att hon och barnen är hemlösa? Det är ju det som är så konstigt.
2021-03-28, 19:25
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Återigen jag har läst i tråden att Ebba bor hos sina föräldrar i deras hus. Exet bor i annat hus med samma adress. OVER AND OUT
Då har du läst FEL. Det har stått att Ebbas föräldrar bor i huset som ägs av x-mannen. X-mannen ska bo i Luthagen. Over and out
2021-03-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja, men hur kommer det sig i så fall att Ebba säger att hon och barnen är hemlösa? Det är ju det som är så konstigt.
Det är inte Ebba som säger det ....men det har blivit en trådsaning alla kommer med ideer ! som skrivs in här!
2021-03-28, 19:28
Medlem
Citat:
Det är inte Ebba som säger det ....men det har blivit en trådsaning alla kommer med ideer ! som skrivs in här!
Hon har sagt i TV.
2021-03-28, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Då har du läst FEL. Det har stått att Ebbas föräldrar bor i huset som ägs av x-mannen. X-mannen ska bo i Luthagen. Over and out
Jag har aldrig berört äganderätten!
2021-03-28, 19:30
Medlem
Citat:
Hon har sagt i TV.
Att barnen är bostadslösa?
2021-03-28, 19:33
Medlem
trngws avatar
Citat:

Exet bor i huset intill, där han är skriven.
2021-03-28, 19:35
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Jag har aldrig berört äganderätten!
Du påstår ju att X et bor i ett annat hus på samma adress. Han ska enligt uppgift bo i Luthagen. Mycket fishy detta med Buscharna och Thors mantalsskrivningar
2021-03-28, 19:36
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Exet bor i huset intill, där han är skriven.
Det finns uppgifter att han bor i Luthagen
2021-03-28, 19:37
Medlem
Citat:
Men snälla du. Det handlar om var man bor, inte hos vem. Om man är skriven på en adress måste man ju bo där. Allt annat är olagligt idag. Förvisso får Ebba säkert bo i en övernattningslägenhet i Stockholm när hon är i Riksdagen men annars bör hon väl bo på sin adress i Marielund, samma adress som hennes föräldrar och hennes ex bor på.
Om du ska predika lagen så kan du väl läsa den först? Hon får vara skriven på sin hemort så länge hon är riksdagsledamot. Det betyder inte att hon behöver bo där en enda dag under den tiden om hon inte vill.
2021-03-28, 19:39
Medlem
trngws avatar
Citat:
Det finns uppgifter att han bor i Luthagen

"Det finns uppgifter"...

Det finns uppgifter att Esbjörn har planerat allt ihop från början för att tvinga bort Ebba som partiledare. Alltså är det också sant?

Exet är skrivet i Marielund, det är den uppgift som finns. Följaktligen bor han huvudsakligen där.
2021-03-28, 19:39
Medlem
Citat:
Varför ska Esbjörn straffas för det någon annan har gjort?
Ebbaklanen hävdar ju dessutom att Esbjörn inte har valt sitt ombud utan det är något som skett över hans huvud. Det är andra krafter som styr.
Vem straffar Esbjörn, jag skrev att jag aldrig skulle vika ner mig för lögnare och barnmisshandlare som försökt med utpressning i media. Jag hoppas att EB löper linan ut och inte heller viker ner sig för sådant patrask.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in