2021-03-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det brukar alltid vara Mazzi Fritz i den här typen av fall. Men det har jag nog inte sett något om.

Hon kanske var intelligent nog att hålla sig borta från den här kraschlandningen
Citera
2021-03-24, 00:54
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Om detta stämmer att det är målsägande så har någon annan länkat fel person tidigare i tråden. Inte ens samma person som folk påstod från början.
Jo det har varit hon hela tiden, bortset från lite spekulationer i yttersta forntiden och bland de icke-läskunniga.
Citera
2021-03-24, 00:57
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Enligt Stoppa Pressarna har hon var tvångsintagen på psykvård 2 ggr.

Tänker på hur en person som EA reagerar på det som sägs här ? Jag förutsätter att hon läser. Hur formas en person av detta ? Vilka funderingar kommer upp i huvudet ? Tänk er själva om det var en tråd om er själva.... Ogillar fanskapet starkt så detta är inget försök till försvar eller relativisering...

Helt påverkad av #Meetoo#
Citera
2021-03-24, 01:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Enligt Stoppa Pressarna har hon var tvångsintagen på psykvård 2 ggr.

Tänker på hur en person som EA reagerar på det som sägs här ? Jag förutsätter att hon läser. Hur formas en person av detta ? Vilka funderingar kommer upp i huvudet ? Tänk er själva om det var en tråd om er själva.... Ogillar fanskapet starkt så detta är inget försök till försvar eller relativisering...

Ja man får nog tänka till litet. Flashback är inte så litet. Vad du skriver här kommer synas av väldigt många kanske förmodligen hon också. Jag menar Göran Lambertz klarar sig. Skrev avd skit som helst det rinner av honom. Men för henne kanske det är annorlunda.
Citera
2021-03-24, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007

Möjligt! Fascinerande tjej ändå. Vill veta mer om henne
Citera
2021-03-24, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nej det är riktigt pinsamt för åklagaren. Hon påstod att hon hade så starka skäl att det inte bara räckte för häktning utan även att det skedde på sannolika skäl, sedan visade det sig att hon inte ens hade för omhäktning eller ett åtal. Pinsamt.

Om någon vill ha en dejt med EA har jag för övrigt hennes mobilnummer och adress, någon som är sugen?

Jag antar utmaningen men dejten kommer börja med att jag konfiskerar hennes mobil och sedan privatjet till Sibirien, sen så kommer vi aldrig att se henne igen, haha.
Citera
2021-03-24, 01:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja man får nog tänka till litet. Flashback är inte så litet. Vad du skriver här kommer synas av väldigt många kanske förmodligen hon också. Jag menar Göran Lambertz klarar sig. Skrev avd skit som helst det rinner av honom. Men för henne kanske det är annorlunda.

Jag betvivlar att hon kan känna medlidande med någon annan än sig själv. Fullständig psykopatvarning på ett sådant beteende. En farlig människa. I synnerhet i Sverige där sådana backas upp av systemet.
Citera
2021-03-24, 01:05
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Säkert men jag menade hur hon som människa upplever det som står här... Tänk dig själv att ha en tråd om dig på Flaschback..... Hur formas du ?
Citera
2021-03-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Jag antar utmaningen men dejten kommer börja med att jag konfiskerar hennes mobil och sedan privatjet till Sibirien, sen så kommer vi aldrig att se henne igen, haha.

Ett kallt klimat kommer inte göra mycket gott åt hennes stela höfter i sadeln 😬
Citera
2021-03-24, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Ett kallt klimat kommer inte göra mycket gott åt hennes stela höfter i sadeln 😬

Haha jag får väl elda på i stugan. Kaninkokerskan kanske har något bra recept till övers även om alla knivar måste låsas in så klart.
Senast redigerad av Hibiscrub 2021-03-24 kl. 01:14.
Citera
2021-03-24, 01:11
Medlem
Kanske var GL så pass slug att han visste att hon inte hade något case pga hennes tidigare påhitt och att han därför kunde göra precis det som kvinnan påstår
Citera
2021-03-24, 01:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Kanske var GL så pass slug att han visste att hon inte hade något case pga hennes tidigare påhitt och att han därför kunde göra precis det som kvinnan påstår

Du kan verkligen inte släppa offerstämpeln på en ung kvinna? Hon är inget offer, hon är en förövare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in