2021-03-24, 00:33
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Underbart den karaktärsmord som sker på Lambertz nu, gubben är så pinsam när han nu faller i den fällan som han grillat åt sig själv.

Anonym fängelsestraff vore ju att föredra för en sådan mediakåt karaktär.

Karaktärsmord? En snarstucken Cissi Wallin räknas inte. Hon är kroniskt kränkt över rättsstaten.

Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Hela Svelands förtalskassa kommer att gå till Lambertzkvinnan. Gott åt dessa mans-hatare.

Feminismens irrande ökenvandring har anlänt till ändstationen.
Citera
2021-03-24, 00:34
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Det verkar bara finnas en person med det för och efternamnet och han är doktorand på Mälardalens Högskola. Så han lär ha varit ledig över julen även om han inte firar den.

För all del. Du får ursäkta mina fördomar om personer med namnet Hassan.
Citera
2021-03-24, 00:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det finns ett gäng dårar i denna tråd som har karaktärsmördat sig själva också liksom åklagaren m.fl.

Ja, det stämmer. Åklagaren har dessutom begått uppenbara tjänstefel, och uppvisat stora brister i sin objektivitetsplikt. Ännu en vänsteraktivistisk åklagare förmodligen. Rötan går in i märgen.
Citera
2021-03-24, 00:36
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Hassan firar ju inte jul på julafton.

Hassan kan fortfarande äta gott, kolla på klassisk TV och umgås på julafton.
Citera
2021-03-24, 00:37
Medlem
Mer.info.007s avatar
Eftersom EA är psykist sjuk kan hon ha blivit påverkad av CW . Och eftersträvar.
Citera
2021-03-24, 00:44
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Eftersom EA är psykist sjuk kan hon ha blivit påverkad av CW . Och eftersträvar.

Enligt Stoppa Pressarna har hon var tvångsintagen på psykvård 2 ggr.

Tänker på hur en person som EA reagerar på det som sägs här ? Jag förutsätter att hon läser. Hur formas en person av detta ? Vilka funderingar kommer upp i huvudet ? Tänk er själva om det var en tråd om er själva.... Ogillar fanskapet starkt så detta är inget försök till försvar eller relativisering...
Citera
2021-03-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Han är inte det minsta Alfahanne, men tycks tro det.
I GLs ögon är han en vinnare, med en ny bok på G, nu vet alla att han legat med en kvinna som är 40 år yngre, inte var hon ful heller, frestande snygg, bjöd hon ut sig till honom.. enligt hans uppfattning OCH han nämner att han varit otrogen mot sin kvinna.
Har GL haft en kvinna, varför firade de inte julen ihop, varför firar inte GL julen ihop med sin familj?
Utan att blinka berättar han därefter glatt att han blir typ tafsig när han är full, hon avvisade honom flera gånger.
Sedan menar han att när hon var ännu mer berusad, var det hon som var den som var mest drivande.
Han låter som en pedofil, som skyller på att det var barnet som var drivande.
Tycker GL pratar på ett naivt och öppet sätt om saker som man vanligtvist inte gör, han pratar på ett sätt som cementerar min bild av honom som en autist.
Och precis som jag trodde ska han kämpa mot väderkvarnarna och stämma staten.
Nåväl, det kanske inte blir någon rättshaveristisk smörja denna gång.
De går honom säkert till mötes, då de vet hur han fungerar.

Vem i hela världen är HON och var var HON under julafton?
Dessutom stämmer det inte när Lambertz tidigare sa att han inte har gjort något "fel"- det har han ju visst om han har varit otrogen.
Citera
2021-03-24, 00:47
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Karaktärsmord? En snarstucken Cissi Wallin räknas inte. Hon är kroniskt kränkt över rättsstaten.

Han blir inte inbjuden längre i pk-finrummet kan jag lova dig. En man som fått status på att vara pk överlever inte i dagens Sverige att ens råka ut flr den mest uppenbara bedrägerskan som gpr att finna i lexikon.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2021-03-24 kl. 00:49.
Citera
2021-03-24, 00:50
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Dessutom stämmer det inte när Lambertz tidigare sa att han inte har gjort något "fel"- det har han ju visst om han har varit otrogen.
Har han varit otrogen?
Gentemot vem?
Nån six feet under?
Citera
2021-03-24, 00:50
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno

Kan väl vara så att "HON" har släktingar som hon firade julen tillsammans med och GL kanske inte riktigt var så tight med henne att han blev bjuden. Att han säger att han inte gjort något "fel" får kanske tolkas som inte något "fel i juridisk mening".
Citera
2021-03-24, 00:52
Medlem
Mer.info.007s avatar
GL har fattat nu att han hade med en människa som inte var frisk o göra med. Han var någ blind i början
Citera
2021-03-24, 00:53
Medlem
KentLandins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Jag har vänner som gått hem med killar på fyllan. Dagen efter har de ångrat sig. Andra väninnor har hejat på och försökt få personen att se det som våldtäkt ist för att inse att man gjorde det frivilligt under fyllan.

Mest av allt är det en erfarenhet som berör mig och gör att jag går igång på sånt här. För ca 5 år sedan var jag bekant med en kille. Han var ute på en pub med vänner. Han blev uppraggad av en brud som han var ointresserad av. Hon gav sig inte. De blev allt mer berusade. Till slut efter tjejens tjat gick dem ut och knullade vid lastbryggan bakom krogen. En vän till tjejen kommer dit, ser allt och frågar vad de gör. Tjejen svarar "gå. Jag kommer. Vi ska bara knulla klart". När de är klara kommer fler vänner till kvinnan. Min vän går. Tjejens vänner frågar vad hon håller på med och att hennes kille letar efter henne. Då börjar hon gråta och säga att hon blivit våldtagen. Hennes kille med vänner åker runt och letar efter min vän. Man hittar honom och börjar misshandla honom. En person ser och ringer polisen. De som misshandlat grips inte. Min vän som är sönderslagen grips för våldtäkt. Han anhölls och häktades. Det var en mindre stad så väldigt snabbt blev han uthängd som våldtäktsmän. Även här på FB. Efter 1 månad i häkte hålls rättegång. Tar knappt 2h innan åklagaren under pågående förhandling drar tillbaka åtalet. Tjejen erkänner att hon absolut inte blivit våldtagen men att hon skämdes inför att hon då var tsm med en annan kille. Min vän släpps omedelbart. Upprätta åklagaren en anmälan om falsk tillvitelse? Nej, åklagaren tyckte synd om tjejen eftersom hon skär sig och har psykisk ohälsa. Min vän var det inte synd om. Han friades men hjälpte det? Nej, han.sågs fortsatt som en våldtäktsmän och hatades. 3 mån senare hittade man honom hängd från en bro i den här staden.

Jag är absolut mot våldtäkter. Men jag tror inte ett ögonblick att det per automatik är en våldtäkt för att någon säger sig blivit utsatt för det.

Ursäkta men detta låter som hitte på. Men absolut, finns något målnummer eller liknande så man kan kolla upp denna story?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in