2021-03-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Jag skrev också ellerförsökte iaf,sekret eller annat från bo, men fastnade tydligen inte!

Varken det ena eller det andra är bevis för att närmanden skett mot BO:s vilja.
Citera
2021-03-13, 17:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Jag vet faktiskt inte.
Det brukar alltid vara Mazzi Fritz i den här typen av fall. Men det har jag nog inte sett något om.
Citera
2021-03-13, 17:42
Medlem
Chef.Skinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
På tal om det, vem ÄR kvinnans ombud?

Advokat Clea Sangborn

https://docdro.id/hizlM4A
Citera
2021-03-13, 17:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chef.Skinner
Advokat Clea Sangborn

https://docdro.id/hizlM4A
Tack. Jag hittade denna länk, med bild på henne. Hon verkar ha "näsa" för juridik.

https://stoppapressarna.se/svenskt/unga-kvinnans-egna-ord-om-natten-med-goran-lambertz
Citera
2021-03-13, 17:47
Medlem
Citat:
Det brukar alltid vara Mazzi Fritz i den här typen av fall. Men det har jag nog inte sett något om.

Har faktiskt för mig att Massi nämndes när jag sökte efter metoo grejen, men jag kan ha fel.och isåfall gällde det ju den grejen, inte nu.
Fast det vore rätt roligt Elisabeth då det är en garant för att rättegången kommer köras i media.
Citera
2021-03-13, 17:54
Medlem
cerns avatar
Det bästa med den här sörjan är hur alla juridik-snillen här trodde att Lambertz hade målet under kontroll.. Häktningsförhandlingen pågick i över 3 timmar för att GL är sådant juridik-geni att förhandlingen krävs vara otroligt komplex och anpassat efter hans juridiska makt men han torskade förhandlingen! Sen överklagade han direkt och fick avslag lika jävla snabbt haha!
Citera
2021-03-13, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det står inget namn, men verkar ju vara lite rättshaveristiskt att vägra betala skadeståndet som domstolen bestämt....

Jag tror även att hon påstod att komikern utsatt henne för sexövergrepp i minst ett års tid......

Varför går man tillbaka om sexet var så obekvämt/dåligt?? Ringer varningsklockor här.....

"Vill inte betala skadestånd

Kvinnan medger att det var hon som publicerade inlägget i Facebookgruppen, men nekar till brott och vill inte betala skadestånd. Hon menar bland annat att hon inte har haft uppsåt att sprida meddelandet på ett sådant sätt att det är förtalsgrundande och hon hävdar också att uppgifterna i inlägget är sanna."

https://www.mitti.se/nyheter/solnakvinna-doms-for-grovt-fortal-mot-kand-tv-profil/lmtcy!8251811/

Det var troligtvis Ulf Malmros som blev utsatt för förtal, en kvinna blev dömd för att ha förtalat han.
Citera
2021-03-13, 18:00
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Om jag har förstått det hela rätt så är det en ung dam som vanligtvis ej firar jul med sin familj då hon åker utomlands över julhelgen men pandemin sätter stop för detta 2020.

Hon väljer då att fira jul med en annan ensam själ. De äter och dricker gott.

Hon ligger med den mycket äldre mannen förmodligen full och saknar därför de naturliga spärrarna.

Senare berättar hon det för en kompis som är den som anmäler?
Sant, alla rätt.

Sedan har tillkommit av våra experter på forumet att även Göran troligtvis legat med advokaten till bo, vilken härva
Citera
2021-03-13, 18:01
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Det bästa med den här sörjan är hur alla juridik-snillen här trodde att Lambertz hade målet under kontroll.. Häktningsförhandlingen pågick i över 3 timmar för att GL är sådant juridik-geni att förhandlingen krävs vara otroligt komplex och anpassat efter hans juridiska makt men han torskade förhandlingen! Sen överklagade han direkt och fick avslag lika jävla snabbt haha!
Detta gör mig alldeles varm i hjärtat! Den sopans olycka är min lycka! Högmod går sannerligen före fall...
Citera
2021-03-13, 18:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Sant, alla rätt.

Sedan har tillkommit av våra experter på forumet att även Göran troligtvis legat med advokaten till bo, vilken härva
Det där sista var dock ett syftningsfel. Som givetvis snappades upp i det traditionella medvetna missförståndet.
Citera
2021-03-13, 18:09
Medlem
PK-sossen GL hjälper metoo-feminazis, sedan blir han själv anklagad för våldtäkt av sin 40 år yngre sugarbabe? Det här är ju för bra för att vara sant.
Citera
2021-03-13, 18:10
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Att häktningsförhandlingen tog 2-3 timmar tyder ju på att det inte enbart var ord mot ord. Utan att det fanns annat material att gå igenom. SMS-loggar, mail & liknande.
Material före och/eller efter det inträffade?
Vet ej om man ska tolka häktningen som att materialet talade emot (enbart) honom.

Hakar mig fortfarande på hans erektila funktion. Låg han och torrjuckade på henne? Med snoppen framme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in