Citat:
Tack för sammansättningen. Jämför med tidigare fall som EA varit inblandad i
Det går inte att låta bli att jämföra.
– Bråket med exmaken L*nnart Sjöb*rg (*=e), 2015.
EA får besöksförbud. LS skriver bl.a.
"Jag slipper försörja någon som sket i VEM som försörjde henne bara hon hade mat för dagen."
"Fortsätter att berätta om den skräck och terror han upplevde under sitt äktenskap."
"Svaret är att jag aldrig älskat någon så mycket i mitt liv trots alla hennes diagnoser!"
– Anmälan mot P*tric And*rsson (*=a,e) hösten 2017 där EA och två till anklagade PA för våldtäkt. PA verkar bära sig illa (svinaktigt?) åt mot unga damer, men trots att det var tre anmälare så väcktes aldrig åtal. PA häktades och släpptes.
(FB) Nöjesprofil utreds för tre våldtäkter
– Anmälan mot Dil*n Uh*n (*=a) 2018. DU dömdes för våldtäkt i tingsrätten men friades i hovrätten.
https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf
– Anmälan mot GL efter julafton 2020.
Enligt en uppgift i tråden hade GL beställt EA som sällskap under julafton. Via en tjänst som förmedlade henne som eskort. I överenskommelsen ingick inte sex, enligt uppgiften.
På ett eller annat sätt är EA ett offer. Om inte annat så genom vad som gjort henne till den hon är. Samtidigt tycks hon på något sätt bidra till att dom hon kommer nära blir offer. Är det medvetet?
Det är omhäktningsförhandling på torsdag, 2021-03-25. Kommer GL att omhäktas?
–
Det går inte att låta bli att jämföra.
– Bråket med exmaken L*nnart Sjöb*rg (*=e), 2015.
EA får besöksförbud. LS skriver bl.a.
"Jag slipper försörja någon som sket i VEM som försörjde henne bara hon hade mat för dagen."
"Fortsätter att berätta om den skräck och terror han upplevde under sitt äktenskap."
"Svaret är att jag aldrig älskat någon så mycket i mitt liv trots alla hennes diagnoser!"
– Anmälan mot P*tric And*rsson (*=a,e) hösten 2017 där EA och två till anklagade PA för våldtäkt. PA verkar bära sig illa (svinaktigt?) åt mot unga damer, men trots att det var tre anmälare så väcktes aldrig åtal. PA häktades och släpptes.
(FB) Nöjesprofil utreds för tre våldtäkter
– Anmälan mot Dil*n Uh*n (*=a) 2018. DU dömdes för våldtäkt i tingsrätten men friades i hovrätten.
https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf
– Anmälan mot GL efter julafton 2020.
Enligt en uppgift i tråden hade GL beställt EA som sällskap under julafton. Via en tjänst som förmedlade henne som eskort. I överenskommelsen ingick inte sex, enligt uppgiften.
På ett eller annat sätt är EA ett offer. Om inte annat så genom vad som gjort henne till den hon är. Samtidigt tycks hon på något sätt bidra till att dom hon kommer nära blir offer. Är det medvetet?
Det är omhäktningsförhandling på torsdag, 2021-03-25. Kommer GL att omhäktas?
–
Med vad som förelagts rätten i första skedet så var häktningen följdriktig . Det blir intressant om han blir omhäktad pga, s.k. kollusionsfara även denna gång. Man kan väl tycka att en med Lambertz juridiska snille skulle hålla sig för god att påverka vittnen etc,, hmmm.
Å andra sidan har Lambertz visat sig ha ett väl utvecklat behov att stå i centrum vilket får honom att dra fördel av media i sina juridiska knivkastingar. Det innebär att vi kan gotta oss åt den underbart, underhållande och snaskiga rättstvisten in i våra hem.