2021-03-28, 12:55
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Du är ytterligare ett bevis på korkskallighet.
Det är bara en massa korkskallar som vill förstora upp som anger fyra tillfällen.
Det är tre tillfällen.

PA
DU
GL

Siffran var inte det viktiga, hennes trovärdighet sjunker redan efter första fallet, andra fallet nästan bortblåst trovärdighet, 3/4 kan man känna sig "trygg".
Citera
2021-03-28, 12:55
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Jo det är precis det det gör, men du förstår inte det.
Det närmaste du har varit att bli avsugen av en snygg kvinna är förmodligen då du tittar på internet-porr.
Hahahhaha busted!

Ja, synd då att inte åklagare delar varken din eller EA's uppfattning.

EA kommer bli dömd nu för förtal och falsk tillvitelse i flera fall, det är helt uppenbart. Hur känns det?

Ja precis, jag är en 45 årig incel som aldrig fått känna på en kvinnas närhet, så nu gråter jag mig till sömns och drömmer om att få trycka in min lilla snopp i psykfallet EA's avdankade hål. Buhu.
Citera
2021-03-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Men hon tycks inte förstå sig på tekniken. Inte har hon någon vettigare att fråga om råd heller.

Så hon upprepar samma tillvägagångssätt som redan har visat sig vara icke framgångsrik oför att "bevisa sin sak".

Och exmannen ansåg att detta var en "mycket intelligent kvinna". Den intelligentaste som han har träffat i alla fall.. ;-)

Känns det inte igen med de alla andra aktivister vi har i detta land?
Tycka synd om minkar och släppa ut dem mot säker död, om o om igen. Lär dom sig, nej.
Bli våldtagen av en neger och sen skrika sig hesa om fler invandrare till vårt land, lär dom sig? Nej
Citera
2021-03-28, 12:56
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Han har en jur.kand. Källor mm finner du exv i skvallertråden om honom här på FB. Vidare presenteras han som jur.kand i ett tv program:
https://youtu.be/C1_scjrB3zo
Du har fel, riktigt fel. Jag hade den uppfattningen tidigare men det i den tråden du refererar till framgår inget som helst bevis på att han är jur.kand. Tvärtom! När han ralat om sina studier framgår det att han läst enstaka kurser i statistik, juridik osv. Den dagen du kollar upp med ladok och lägger ut här ger jag dig rätt. Du har oumkullrunkeligen bevisbördan snyggfitta!
Citera
2021-03-28, 12:57
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Nästa gång?
Nu var den väl inte heller borttappad i fallet med GL?

Nej. Fabriksåterställd.

Hon "var tvungen" att göra en fabriksåterställning igen. Även i GL-fallet.
Citera
2021-03-28, 12:57
Avslutad
Citat:
Du är ytterligare ett bevis på korkskallighet.
Det är bara en massa korkskallar som vill förstora upp som anger fyra tillfällen.
Det är tre tillfällen.

PA
DU
GL
Är det enorm skillnad mellan 3 och 4 falska våldtäktsanmälningar? Hon är ju uppenbart bindgalen och det är bra att hon stoppas innan listan når tvåsiffrigt. De som tar mest stryk här är dock varken hon eller Lampan, det är alla kvinnor som blir våldtagna på riktigt men inte blir trodda som får ta smällen.
Citera
2021-03-28, 12:58
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Jan Guillou om Lambertz, tala är silver, tiga är guld, och att Lambertz framställde sig som en skam för manligheten. Han kunde själv hållit tyst. Det kan ju också vara tvärt om. Tiga är silver, tala är guld

Hehe! Bra!

Men det ordspråket tycker jag den lilla falska gossen Jan Guillou själv skall följa. Tiga är guld! Vi vill inte höra eller läsa hans lögner och pk-trams.
Citera
2021-03-28, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Haha ja. Amatroll har verkligen en unik uppfattning om vad EA ställer till med. Allt är verkligen till EA's fördel, trots att inte ens åklagare håller med om det.

Amatroll kommer dessutom med de mest osannolika och ologiska bortförklaringar till EA's handlingar.

Låt oss ignonera trollet istället, alla som följer tråden begriper att hon enbart är här för att ställa till med medveten oreda.

Jag förstår att du inte kan argumentera med någon som har förmåga att inte se att i svart eller vitt, en förmåga du saknar.

Synd att du ger upp så lätt, men internet-porren hägrar väl?
Citera
2021-03-28, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sno
3st våldtäktsmål. De andra målen handlar om bråk med exmaken. Han är anklagad för allt annat, men inte just våldtäkt.
I stand corrected, anser dock inte att det spelar någon större roll i sammanhanget. Hade det varit 0 falskanmälningar hade jag fått ta på mig dumstruten och marschera runt kvarteret med en linjal uppkörd i röven, men nu är det inte så. Hon bör låsas in på psyket, oavsett 3 eller 4.
Citera
2021-03-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det skulle vara intressant att veta om det är samma medhjälpare även denna gång.

För den här AA är själv dömd för riktiga sjuka saker. Senaste domen från 2021-03-19, olaga hot och ofredande
AA har hotat JA genom att via sms fälla uttalanden med innebörd att deras gemensamma dotter ska dödas samt genom att skicka ett foto på en flicka i en gravkista till JA.

AA har ringt JA ca 110 gånger under ett intervall på ca nio timmar.

AA har ringt JA ca 125 gånger under ett intervall på ca sju timmar samt sökt upp honom på hans arbetsplats där hon kvarstannat flera timmar och knackat på dörren.
Så det rör sig helt uppenbart inte om någon enstaka galning, utan dom kommer i klunga.

Herregud!

Jag skrev tidigare att AA jobbade på sin pappas företag, men det är alltså exmakens företag hon jobbar på...

Hur i helvete tillåter han detta? Sparka henne omedelbart vore mitt bästa råd.
Citera
2021-03-28, 13:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Absolut, jag förstår och håller med.
MEN om han hjälp henne med hennes fall så har han garanterat läst vad respektive har sagt om henne och hennes beteende och borde således tagit avstånd från henne. Han är klipsk och har rätt kontakter/databas för att förstå vad han gett sig in på.
Jag tror det finns en liten chans att han utnyttjat situationen. Jag kan ha helt fel, det är bara en tanke/spekulation.

Jag skulle inte tro att han känt till hela historiken. desperat att få knulla är man inte ens som 20-åring & definitivt inte som 71-åring.
Citera
2021-03-28, 13:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eller så räknar han med att hon då inte blir trodd och utnyttjar det?
Hur bra tycker du hans plan går, med tanke på att han får hela sitt privatliv uthängt i media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in