Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-03-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxi
tack. är det den som kostar 69?

Jag är osäker vad den kostar. Kolla bland utvecklare ” André Silva ”
Citera
2021-03-09, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxi
tack. är det den som kostar 69?
Ja, det är den.

Utvecklaren av appen jobbar på en ny app som ska funka på både iPad, iPhone och Apple TV.
Citera
2021-03-10, 11:37
Medlem
Har precis köpt en z8 pro, och är otroligt nöjd.

Tre frågor:

1) Går det att styra så att jag både stänger av tvn och z8n via ett knapptryck?

2) Om jag vill ha bluetooth fjärrkontroll, vad ska man satsa på då?

3) Vad är det för skillnad på z8 pro och Gtv?

Tack så länge!
Citera
2021-03-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeaterApa
Har precis köpt en z8 pro, och är otroligt nöjd.

Tre frågor:

1) Går det att styra så att jag både stänger av tvn och z8n via ett knapptryck?

2) Om jag vill ha bluetooth fjärrkontroll, vad ska man satsa på då?

3) Vad är det för skillnad på z8 pro och Gtv?

Tack så länge!

2) Skaffa en sådan här om du hittar den billigare än att beställa från USA. Hittade en på Amazon i Tyskland där den dyker upp ibland.
Har en riktig air mouse och tangentbord. Funkar klockrent, är supernöjd. Har också knappar för TVn:s power och source. Har i övrigt alla knappar som originalremoten har fast placerade annorlunda. Bara plugga in och köra...
https://www.ebay.com/i/392768512027
Citera
2021-03-10, 17:35
Medlem
R4hu7s avatar
Behöver ni med Formuler Z8 också starta om boxen varje dag? Stänger jag av på kvällen efter jag kollat på tv så laddas den bara upp med svart bild nästa dag när jag sätter på den igen. Vilket gör att jag måste starta om den så alla iptv kanaler kan laddas in.
Har fler det "problemet"?
Citera
2021-03-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Behöver ni med Formuler Z8 också starta om boxen varje dag? Stänger jag av på kvällen efter jag kollat på tv så laddas den bara upp med svart bild nästa dag när jag sätter på den igen. Vilket gör att jag måste starta om den så alla iptv kanaler kan laddas in.
Har fler det "problemet"?

Du kan ställa in om den ska gå i standby (går i strömsparsläge och startar upp på sekunder) eller av den ska stängas av helt och då rensar cache minne etc, likt en dator. Det sistnämnda är bättre
Citera
2021-03-10, 19:01
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Låg nere ett tag. ”Routing problem” 😆🤞

Problem igen?! Är trött på att det är ständigt problem nu...
Citera
2021-03-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Problem igen?! Är trött på att det är ständigt problem nu...

Överbelastning tippar jag på. Bryr mig inte om vad andra säger ”neee det routing problem” Inte är det så det sker varje gång på kvällen när matcher ska spelas. 😅
Citera
2021-03-10, 19:33
Medlem
Citat:
Överbelastning tippar jag på. Bryr mig inte om vad andra säger ”neee det routing problem” Inte är det så det sker varje gång på kvällen när matcher ska spelas. 😅

Hade det inte drabbat alla då? Eller hur menar du?
Citera
2021-03-10, 19:48
Medlem
dart100s avatar
Hej hopp är det så att man får stå ut med lite strul med pirat iptv?
Som att texten inte finns på svenska ,Fungerar inte ibland eller är bristfällig eller försvinner osv ?
Ibland fungerar inte vissa kanaler eller tillomed inga alls men bara kortare stunder.

När det ska vara svart så blir det ofta väldigt pixligt eller gråsvart så blir det inte när jag visar film med tex dvd eller youtube men för övrigt är jag nöjd med bildkvaliten.

Är de flesta pirat IPTV så här har läst nånstans att lite strul och sämre bildkvalite får man stå ut med till den billiga kostnaden för pirat jag betalar under 1 000 kr per år.
Citera
2021-03-10, 19:50
Medlem
Freebops avatar
Citat:

Ja det är problem varje gång det är CL-matcher. Nu funkar det men börjar bli lite tröttsam
Citera
2021-03-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hej hopp är det så att man får stå ut med lite strul med pirat iptv?
Som att texten inte finns på svenska ,Fungerar inte ibland eller är bristfällig eller försvinner osv ?
Ibland fungerar inte vissa kanaler eller tillomed inga alls men bara kortare stunder.

När det ska vara svart så blir det ofta väldigt pixligt eller gråsvart så blir det inte när jag visar film med tex dvd eller youtube men för övrigt är jag nöjd med bildkvaliten.

Är de flesta pirat IPTV så här har läst nånstans att lite strul och sämre bildkvalite får man stå ut med till den billiga kostnaden för pirat jag betalar under 1 000 kr per år.

Att du inte har svensk text på vissa kanaler och filmer/serier har ju med att göra vilken leverantör du kör med.

Alla leverantörer lägger inte fokus på att ha textning som fungerar.

Vad kör du för hårdvara? Box eller kör du app i tvn?

Finns ingen tjänst som är 100 procentig.

Det kan du inte ens räkna med att få hos de stora mediabolagen.
Senast redigerad av instagam 2021-03-10 kl. 19:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in