2021-03-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag känner att jag outat mig nog om du ursäktar

Några av mina bilder finns tidigare i tråden, lätt censurerade. Delar av min presentation finns också.
Många sköna rackare i appen men det känns ändå som en återvändsgränd. Som att man jagar sin egen svans. Spelar ju ändå ingen roll hur snygg och snäll och porrig och gosig tjejen är, man hittar ju ändå nåt att störa sig på. Nåt tips?
Citera
2021-03-03, 14:38
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Många sköna rackare i appen men det känns ändå som en återvändsgränd. Som att man jagar sin egen svans. Spelar ju ändå ingen roll hur snygg och snäll och porrig och gosig tjejen är, man hittar ju ändå nåt att störa sig på. Nåt tips?
Ta en paus från att dejta kanske? Låter som du träffat för många och blivit rejält kräsen, en av bieffekterna med en så enkel tillgång till hur många tjejer som helst.
Citera
2021-03-03, 14:40
Medlem
Citat:
Jag har en massa tidigare dejter som hör av sig varje dag och vill träffas men det ger mig nästan panik.

Vad tror du det är hos dig som gör dig populär? Vad säger tjejerna?

Är det sexet, eller att du är en skön typ socialt? Har du mycket vänner t.ex., om tyckt generellt?
Citera
2021-03-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Jag vill även att ni ska ta en funderare i hur detta utspelar sig i förhållanden.

Tänk själv, mannen har efter många månader (eller år) ÄNTLIGEN lyckats få sig en flickvän. Nu då? Tjejen i fråga har mängder och åter mängder av män som vill ha henne, jobbet, facebook, instagram, kompisens broder, killarna på nattklubben, överallt. Varje dag blir hon påmind om hennes attraktivitet, varje vecka får hon nya skamliga förslag från män av alla typer.

Mannen då? Ja ... får han också sån uppmärksamhet, såna möjligheter? Nä, han har i stort sett inga möjligheter, han har sin kvinna och det är det enda han har.

Vad resulterar det i? Hur blir maktdynamiken i förhållandet? Kvinnan kan alltid få nya, när som helst, hon vet om det, mannen vet om det. Mannen får kämpa sig till att ens få en dejt i månaden (vilket han gjorde med henne), han vet om det ...

När saker ska planeras, bestämmas, .. vem får det sista ordet tror ni? Vem har högst värde i förhållandet?

.. Är det konstigt att svenska män är "hunsade", när ni inser detta?

Sant och jävligt deprimerande.

Själv har jag litet eller inget sug efter vanligt sex längre. Det upplever jag har löst upp den ovan beskrivna dynamiken för min del. Det är snarare hon, som brukar tycka att det är dags. Hon kan därmed inte komma någonvart med beteendet ovan, eftersom jag inte bryr mig jättemycket om hon drar. Att bli ensam har både nackdelar och fördelar.
Citera
2021-03-03, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Vad tror du det är hos dig som gör dig populär? Vad säger tjejerna?

Är det sexet, eller att du är en skön typ socialt? Har du mycket vänner t.ex., om tyckt generellt?
Det är absolut inte sexet. Jag har ju så att säga min framgång innan vi har träffats så de har ingen aning om just det. Däremot hoppas och tror jag att jag inte gör kvinnorna besvikna men det är en annan sak

Vad gäller det sociala så har jag inget stort nätverk av vänner utan några få riktigt nära vänner. Däremot så föredrar jag att gå på krogen själv, utan vänner. Absolut säkraste sättet att träffa någon. Knappt att man kommer ihåg krogbesök i dessa tider däremot.

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag kanske inte stör mig på tjejen utan jag vill bara vidare till nästa...inte bra jag vet. Jobbar på den biten men det är inte lätt.
Citera
2021-03-04, 11:54
Medlem
MrBraxs avatar
Tog nu bort Happy Pancake också, funkade inte det heller. Får väl se om några år om onlinedating har blivit bättre.
Citera
2021-03-04, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Tog nu bort Happy Pancake också, funkade inte det heller. Får väl se om några år om onlinedating har blivit bättre.
Har tagit bort alla appar även jag. Inte för att de inte fungerar utan för att "avgifta" mig. Kommer följa tråden men inte skriva så mycket mer.
Citera
2021-03-04, 13:06
Medlem
MrBraxs avatar
Man kanske får några extra superkrafter för dating när man blivit trollkarl
Citera
2021-03-04, 13:35
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Man kanske får några extra superkrafter för dating när man blivit trollkarl
Nytt karriärval? I så fall kan du pröva kanintricket på tjejerna.
Citera
2021-03-04, 13:38
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Nytt karriärval? I så fall kan du pröva kanintricket på tjejerna.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Wizard
Citera
2021-03-04, 17:33
Medlem
Citat:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Wizard
Aldrig hört det uttrycket

Sluta att fokusera på att du är oskuld och sluta tro att kvinnor kommer från en annan planet. Jag vet ju inte hur du ser ut. Vet du objektivt att du ser " hemsk" ut dvs att kvinnorna säger att du är ful? Vad kan du göra åt det? Massa övervikt? Få bort den, dålig frisyr, fixa det m m. Det finns ingen lösning som garanterar träff. Jag har skrivit det förr och skriver igen, testa dina bilder på photofeeler.com. Du tror säkert att vissa bilder är bra men damerna ratar den stenhårt...typexemplet är en barbröstad bild på stranden.
Citera
2021-03-04, 17:42
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Aldrig hört det uttrycket

Sluta att fokusera på att du är oskuld och sluta tro att kvinnor kommer från en annan planet. Jag vet ju inte hur du ser ut. Vet du objektivt att du ser " hemsk" ut dvs att kvinnorna säger att du är ful? Vad kan du göra åt det? Massa övervikt? Få bort den, dålig frisyr, fixa det m m. Det finns ingen lösning som garanterar träff. Jag har skrivit det förr och skriver igen, testa dina bilder på photofeeler.com. Du tror säkert att vissa bilder är bra men damerna ratar den stenhårt...typexemplet är en barbröstad bild på stranden.
Farzan, du har ju begåvats med ett viss utseende, 188 cm, bra förutsättningar för att bygga muskler och troligtvis ett fint ansikte.

Någon som exempelvis är 165 cm, smal i kroppsbyggnaden och dragit en nitlott vad gäller ansiktet (https://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/prototypen/m_unsexy_gr.jpg), varken snygg eller ful, har liksom inget att sätta emot. Alla gymtimmar och frisyrbyten i världen kan inte hjälpa en sådan man konkurrera med toppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in