Citat:
Ursprungligen postat av
niqq
Det går inte att föra någon givande diskussion i den här tråden om du inte har märkt det. Så fort någon lägger fram något nytt förslag på vad som kan ha hänt så ska det häcklas, förnedras, trollas. Man avkrävs bevis och förväntas försvara TP och Krister Peterson, och stå till svars för allt den forna PU har producerat och inte producerat. Det är inte mer än rätt att även övriga trådar får mothugg så problemet uppmärksammas.
Vi är överens där! Jag har märkt det också.
Vi kommer möjligen inte vara överens om orsaken, dock.
Jag tror att teorin om Skandiamannen fört med sig ett gäng nya personer som precis börjat intresserat sig och "kommet från det hållet"..ej pålästa kring alla förhör... "lösningen" från KP har dragit till sig kappvändare (för att inte använda religiösa uttryck som nyfrälsta, ber om urtsäkt)
Likväl som vi har andra sidan med konspirationsteoretikerna och vidare ut över avgrunden till "teatermord"....
Din sista mening ställer jag dock inte upp på i det sätt du uttrycker den och hur du också agerat.
Läs in dig och låt mothuggen bestå i sakliga argument, som också visar att det finns en "annan sida" av myntet.
Vi får fram fakta via flera källor nu och även tidigare. Varför är det ingen som tar fasta på fakta här?
Ifrågasätter TP, LL eller för den delen även KP?