2021-02-25, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Det finns åtminstone 5 konton som man identifierat, korrekt eller felaktigt på deras discord-server.

Kan vara bra att veta för alla som skriver kritiska saker i denna tråd.

Ändå är det bara skit som skrivs här av losers? Att de sitter och gissar som de alltid suttit och gissat vem som är vem på Flashback utan att leda i bevis för att sen sitta och förtala i avsnitt efter avsnitt är skälet till att de befinner sig där de är nu. Noll trovärdighet, helt fixerade vid vad som pågår i den här tråden.
Senast redigerad av StElmosFire 2021-02-25 kl. 14:19.
Citera
Avslutad
Dagens korkade uttalande från Sankt Axel av Gullmars:

skilleras Idag 13:37
ändå sitter de och recenserar varje nytt avsnitt med timestamps och allt, och läser i alla tjattar de kommer åt

Kaaaaaaaaanske inte så konstigt med tanke på vad avsnitten innehållit. Förtal och hot.

Men fortsätt du att tro att det är av intresse för podden man plågar sig igenom era dryga sagostunder.
Citera
Medlem
Citat:
Det finns åtminstone 5 konton som man identifierat, korrekt eller felaktigt på deras discord-server.

Kan vara bra att veta för alla som skriver kritiska saker i denna tråd.

Jaa, Discord kommer ju inte jag in på dessvärre. Tänker inte betala för äran att få hänga på en chattserver. Kan dock rekommendera Myras Discord, den är gratis, och är inte lika mycket en klubb för inbördes beundran.

För övrigt, en sak jag blev lite intresserad av, vem är tjejen som Henko och Axel ska ha begått övergrepp mot??
Citera
2021-02-25, 14:16
Avslutad
Citat:

Sen kan vi passa på att håna Henko för dagens Lamotte-takter:

Hej och välkomna alla nya icke h-ungar!
Kul att ni vill kasta era surt förvärvade stålar på oss. Vi hoppas verkligen att vi kan leva upp till era förväntningar.
En sak vi skulle uppskatta dock, om ni har råd såklart, är att ni sätter er pledge per avsnitt. Vi släpper sällan mer en tre, max fyra, reguljära avsnitt per månad. Det vill säga de avsnitt ni isf blir debiterade för. Ni som är hårt drabbade av corona eller annat livsöde som gör detta omöjligt är såklart ursäktade.
Grejen är att vi lägger ganska mycket tid på det materialet som oftar hamnar bakom patreon och vi tycker nog att det är värt mer än en tia i månaden. Vi vill inte hålla på och sätta upp olika nivåer just för att vi tycker att det är viktigt att även till ex en ensamstående med låga medel ska kunna vara med. Men det kräver lite solidarietet från de som kan ge mer.
Så än en gång stort tack för er support och vi hoppas verkligen att vi gör oss förtjänta av era bidrag!
P.s det ryktas i korridoren att Jenny "Vulverine" Koos avsnittet inte blev uppstyckat och att 1,55h podd ligger för länkredigering hos Axel Luo Öhman

Jag rekommenderar alla att sänka sina pledges till $0. Det är nämligen parasiterande på andras liv att göra content av folks livshistoria. Kapitalistsvin.

Har man inte råd med en tia i månaden ska man nog ägna sig åt annat än två medelålders garderobsbögar som 69:ar varandra när de inte bajsar på allt som har med kvinnor att göra.
Citera
2021-02-25, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jaa, Discord kommer ju inte jag in på dessvärre. Tänker inte betala för äran att få hänga på en chattserver. Kan dock rekommendera Myras Discord, den är gratis, och är inte lika mycket en klubb för inbördes beundran.

För övrigt, en sak jag blev lite intresserad av, vem är tjejen som Henko och Axel ska ha begått övergrepp mot??

De har rätt i en att det skrivs en del överdriven skit i tråden, vad jag vet så är de inte övergreppsbukisar.

Även om det inte går att diskutera nåt på premissen att allt ska bevisa med foto, film och ljudupptagning (bara Henko är så obehaglig att han spelar in alla telefonsamtal) så är det lämpligt att göra någon slags rimlighetsbedömning.
Citera
2021-02-25, 14:41
Avslutad
Citat:
De har rätt i en att det skrivs en del överdriven skit i tråden, vad jag vet så är de inte övergreppsbukisar.

Även om det inte går att diskutera nåt på premissen att allt ska bevisa med foto, film och ljudupptagning (bara Henko är så obehaglig att han spelar in alla telefonsamtal) så är det lämpligt att göra någon slags rimlighetsbedömning.

Pratet om tidsstämplar och källor säger mig bara att de vill veta vad olika personer sitter på i termer av bevis? Det hoppas jag ingen ger dem svar på gratis.
Citera
2021-02-25, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Pratet om tidsstämplar och källor säger mig bara att de vill veta vad olika personer sitter på i termer av bevis? Det hoppas jag ingen ger dem svar på gratis.

PIKACHUFÖRVÅNAD!!!111!!!

Sannolikt korrekt antagande.
Citera
2021-02-25, 14:50
Avslutad
Citat:

Precis, det där är bara skitsnack, varken Henko eller Axel begår regelrätta övergrepp. De fylleknullar och grisar som de fyllesvin och as de är. Sånt där trams håller folk mest på att provocera med för att det är det värsta man kan anklaga Känsliga Medvetna Feministmän för.

"Oh noes, nu blev jag metoo:ad tur att jag har en podd att gråta ut och visa vilken känslig själ jag är i, skicka sympatilajks och cash dramalamababymama!"

Man behöver inte köpa CWs verklighetsuppfattning bara för att man inte gillar Haveristerna heller. Den där ankdammen de paddlar runt i befolkad av de absolut mest jobbiga vänsterbrudarna är inte där man vill vara.
Senast redigerad av StElmosFire 2021-02-25 kl. 14:54.
Citera
2021-02-25, 14:54
Medlem
Citat:

Cissi Wallin som hävdar det i en tråd på Insta (tror jag, kan vara twitter med). Hade inte hört något om det, men allt det andra hon hävdade hade jag hört om tidigare.
Citera
2021-02-25, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Cissi Wallin som hävdar det i en tråd på Insta (tror jag, kan vara twitter med). Hade inte hört något om det, men allt det andra hon hävdade hade jag hört om tidigare.

Det var Axel som tjatsexade och sen var lite för hårdhänt, det har avhandlats tidigare i tråden. Det slutade med diverse otrevliga hot och förtal i livesändning.

Henko sitter dessutom just nu på facebookgruppen hans och förtalar en person utan några som helst bevis, han tror nämligen han vet vem detta konto är. Vilket han givetvis inte gör, men att sitta och fabulera i en grupp där han inte kan bli oemotsagd, det är han bra på.

Han är lite sur över att jag hånar honom för hans falska valpögon när han pratar om Unni Drougges hundar. Nassemustaschen passar honom utmärkt, Unni Drougges hundar och Patrik Sjöbergs tokerier är nämligen hans nassebunker. Vi är i Berlins förorter nu.
Citera
2021-02-25, 15:08
Medlem
Citat:
Det var Axel som tjatsexade och sen var lite för hårdhänt, det har avhandlats tidigare i tråden. Det slutade med diverse otrevliga hot och förtal i livesändning.

Henko sitter dessutom just nu på facebookgruppen hans och förtalar en person utan några som helst bevis, han tror nämligen han vet vem detta konto är. Vilket han givetvis inte gör, men att sitta och fabulera i en grupp där han inte kan bli oemotsagd, det är han bra på.

Han är lite sur över att jag hånar honom för hans falska valpögon när han pratar om Unni Drougges hundar. Nassemustaschen passar honom utmärkt, Unni Drougges hundar och Patrik Sjöbergs tokerier är nämligen hans nassebunker. Vi är i Berlins förorter nu.

Jag kanske också ska länka till dunderklumpen så kan vi i realtid beskåda när Haveristernas ”Sherlock Holmes”-mani imploderar. Vilka lättledda dårar de är.
Citera
2021-02-25, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag kanske också ska länka till dunderklumpen så kan vi i realtid beskåda när Haveristernas ”Sherlock Holmes”-mani imploderar. Vilka lättledda dårar de är.

Bryr mig inte så mycket i outningar, annars. Men det är lite stört att idioten tror att detta är deras tråd.

Det är Flashbacks tråd om Haveristerna, din jävla papplåda!
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-02-25 kl. 15:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in