2021-02-21, 15:41
Medlem
Jag och några polare drack+drog cola och lyrica igår. Vi tänkte festa idag igen och vi har beslutsångest om vi ska dricka och cola eller ta ketamin eller om vi ska göra alla under en dag/kväll.

Så vår fråga är om det är bäst att ta ketacola först under dagen och vänta till kvällen/natten och börja dricka. Eller tvärtom, om det är bäst att börja dricka under dagen och keta på kvällen.

PS:vi vet att alkohol+keta är en farlig kombo och man egentligen inte borde göra det. Någon som har erfarenhet och vilka risker finns det?
Citera
2021-02-21, 15:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavmedkrav
Hej! Kan jag ta ecstasy nu när jag kört typ en halv gubbe 3cmc?

Mvh

Jag hade inte gjort det. Hur gick det?
Citera
2021-02-22, 00:15
Bannlyst
Lyrica 150mg nu efter att senaste intag var en bomb vid 18 snåret, att åka på ett krampanfall av den mängden lyrika hurpass sannolikt kan det vara? Vet att de svår fråga men testar

har ett par sådana krampanfall i ryggsäcken sedan innan, opiater som legat till grund dem ggr
Citera
2021-02-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag hade inte gjort det. Hur gick det?
Jag tog den inte la band på mig själv och la mig istället 😀
Citera
2021-02-22, 13:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavmedkrav
Jag tog den inte la band på mig själv och la mig istället 😀

Det var nog klokt
Citera
2021-02-22, 13:54
Medlem
RektumDestroyers avatar
Kan man blanda ketamin med Sub och tram? Tog sub och tram vid 8.00 tiden och noddat sedan dess. Är fortfarande sjukt seg och god.
Citera
2021-02-23, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RektumDestroyer
Kan man blanda ketamin med Sub och tram? Tog sub och tram vid 8.00 tiden och noddat sedan dess. Är fortfarande sjukt seg och god.

Nej
Citera
2021-02-23, 03:19
Medlem
Kan jag ta 3 st ksalol, 3 lyrica och någon Lina tjack? Sista utvägen just nu känner jag. Tänkte börja med att bara ta tjack och lyrica ihop, boostar dom varandra eller är det bara onödigt? Tex så är det ju onödigt att dricka alkohol ihop med tjack eftersom man inte känner av alkoholen då.
Citera
2021-02-23, 12:55
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliviaNalen666
Kan jag ta 3 st ksalol, 3 lyrica och någon Lina tjack? Sista utvägen just nu känner jag. Tänkte börja med att bara ta tjack och lyrica ihop, boostar dom varandra eller är det bara onödigt? Tex så är det ju onödigt att dricka alkohol ihop med tjack eftersom man inte känner av alkoholen då.

Vad menas med "3 lyrica" finns ju kapslar med olika mängd pregabalin i. Nej Lyrica boostar inte tjack, däremot sänker både lyrica och tjack kramptröskeln, så man bör avstå kombinationen. Jag har och hade klarat kombinationen hur bra som helst, men har även vänner som krampar på så lite som 300mg lyrica. Aplrazolam i kombinationen är inte farligt.

Nej det är inte onödigt att dricka alkohol när man drar tjack, det är hur trevligt som helst och man känner absolut av alkoholen.

Varför skulle det inte gå att kombinera sub, tram och keta? Baserat på dina senaste inlägg i den här tråden så har du ingen aning om vad du snackar om, så då bör du inte heller svara på frågor i den.
Citera
2021-03-06, 19:33
Medlem
Tog en E igår natt, sovit runt 7 timmar efter det. Är det någon fara att ta tjack inatt då? Cirka 24h efter E'n.
Citera
2021-03-06, 21:10
Medlem
Hur långt efter ett intag av tramadol 400 mg är det lugnt att ta koks?
Citera
2021-03-07, 03:26
Medlem
oggethedoggs avatar
Jag tar 1400mg tram 30 mg ikto och då tar jag 3 feta linor tjo och mår som en king. om ni inte har benzo i mixen med tram och tjo/koks så kan ni glömma det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in