2021-03-07, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Jag tar 1400mg tram 30 mg ikto och då tar jag 3 feta linor tjo och mår som en king. om ni inte har benzo i mixen med tram och tjo/koks så kan ni glömma det

Låter som ett kanonbra recept!
Citera
2021-03-07, 06:03
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pamschrute
Låter som ett kanonbra recept!
är du sarkastisk?
Citera
2021-03-07, 06:24
Medlem
Citat:
är du sarkastisk?

Ja mycket, jag hade legat i backen av en tiondel av det där.
Citera
2021-03-07, 06:38
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Okej
Citera
2021-03-07, 06:44
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
det är ju smutsdroger inget jag rekomenderar
Citera
2021-03-08, 19:59
Medlem
Ngn som vet om ikto + bensedine(stessolid) är en ”farlig” blandning?
Citera
2021-03-09, 19:00
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
Ngn som vet om ikto + bensedine(stessolid) är en ”farlig” blandning?

Ofarligt i ganska höga doser. Krävs mycket benzo för att ODa. Släng in alkohol eller opiater med så blir det farligt fort.

Citat:
Jag tar 1400mg tram 30 mg ikto och då tar jag 3 feta linor tjo och mår som en king. om ni inte har benzo i mixen med tram och tjo/koks så kan ni glömma det

Ber du om en tidig död? Krampar du inte i sömnen så är serotonergt syndrom bara runt hörnet..
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2021-03-09 kl. 19:03.
Citera
2021-03-10, 21:47
Medlem
Tagit lite tjack ikväll och ska vara vaken till imorgon kväll, går det bra att mixa med lite xanor? eller är det en farlig kombination när man tar de samtidigt?
Citera
2021-03-10, 22:01
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Tagit lite tjack ikväll och ska vara vaken till imorgon kväll, går det bra att mixa med lite xanor? eller är det en farlig kombination när man tar de samtidigt?

Det är lugnt. Värsta som händer är att du gjort något du inte har minne utav. Krävs en del xanor för det dock. Håll dig till max 5mg om du inte har tolerans så bör du slippa blackout.
Citera
2021-03-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Det är lugnt. Värsta som händer är att du gjort något du inte har minne utav. Krävs en del xanor för det dock. Håll dig till max 5mg om du inte har tolerans så bör du slippa blackout.
Okej skönt att höra, tog 1mg för en liten stund sedan. Har du erfarenhet av hur blandningen känns? Folk säger att det gör ruset lite mjukare samt lindrar ångesten man får ibland. Även hört att dagen efter inte ska vara lika jobbig med avtändningen, är de något du vet? Har för övrigt ingen tolerans mot benso och har inte tagit mkt tjack endast någon lina då och då, men planen är att somna imorgon kväll.
Citera
2021-03-10, 23:14
Bannlyst
Citat:
Okej skönt att höra, tog 1mg för en liten stund sedan. Har du erfarenhet av hur blandningen känns? Folk säger att det gör ruset lite mjukare samt lindrar ångesten man får ibland. Även hört att dagen efter inte ska vara lika jobbig med avtändningen, är de något du vet? Har för övrigt ingen tolerans mot benso och har inte tagit mkt tjack endast någon lina då och då, men planen är att somna imorgon kväll.
Ja det är bra att ta på avtändningen och om du tar xanor nu så kan det ta bort bieffekter och minska stiss/oro osv.

Ta 1-2 mg Xanor.
Citera
2021-03-11, 15:23
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Har blandat benzo och stimulanter alldeles för mycket. Så är väldigt familjär med blandningen.
Benzon för mig är nästan ett måste när jag tar uppåt. Blir som du beskriver, inte lika stissig. Hjälper mot ATn och håller borta paranoia vid för många dagar vaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in