2020-10-24, 16:11
Avslutad
Någon som har erfarenhet av att blanda xanor 1mg och kryss2or? Bra / anus?
Citera
2020-10-25, 22:38
Medlem
Hej! Jag har en fråga nu.

Igår körde jag 180mg elvanse (de är väl kanske ingenting) kunde knappt sova inatt o även ätit dåligt. Så hade Hög puls och svimningskänslor så imorse vid 9 tiden tog jag en inderal 10 mg.

Efter det så runt ca 11 tiden i förmiddags, testade jag sub första gången, och nu ikväll från ca 19:00-22:00 tog jag lite tjack, inte mycket ca tre helt okej linor.
Har två imovane 7,5or, min fråga om det är okej att jag tar dessa nu för att förhoppningsvis få sova gott inatt då jag jobbar imorgon?

Tack för svar!!
Citera
2020-11-06, 15:10
Medlem
Tagit 6st citodon uspritt såklart.. Har mycke smärta just nu men hursom tagit stor dos lyrica också - 1200 mg utspritt. Dessa har jag på recept. Har även tagit 250 mg tram (utspritt under dagen - 50 mg/kapsel), dock ej på recept men spelar väl ingen roll.
Iaf. ere lungt om man tar ett par xanor (skadad mig rejält - ska opera mig snart, drf. jag fixat blåa & tram så kan ej ta mina venlafaxine som är otroligt bra smärt-medicin..)

Har ingen tolerans alls på blåa/benso, hållit mig fri från dom i flera månader. Men är det lungt om jag tar 5-8 st 1 mg'are blåa?

Har synefrin-tabletter ifall jag skulle få andningsproblem... Om det nu skulle hjälpa.....

Observera jag har lätt att få kramper samt krampanfall, har krampat en del med lyrica, men efter jag ätit en del b12/dag hare slutat..

Kanske mke ordbsjs men e lite väck.. Elr ja, jävligt mke ordbsjs😂, det e nog opiodena..
Citera
2020-11-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunsisters
Hej! Jag har en fråga nu.

Igår körde jag 180mg elvanse (de är väl kanske ingenting) kunde knappt sova inatt o även ätit dåligt. Så hade Hög puls och svimningskänslor så imorse vid 9 tiden tog jag en inderal 10 mg.

Efter det så runt ca 11 tiden i förmiddags, testade jag sub första gången, och nu ikväll från ca 19:00-22:00 tog jag lite tjack, inte mycket ca tre helt okej linor.
Har två imovane 7,5or, min fråga om det är okej att jag tar dessa nu för att förhoppningsvis få sova gott inatt då jag jobbar imorgon?

Tack för svar!!
ä

Rätt sent svar men... snälla kolla upp först lite på Google innan du tar blodtryckssäkande...inte alls bra att ta det efter tagit amfeta. Varför skulle 15 mg imovane vara farligt efter du blandat lite sub & tjack.. Snälla säg vrf det inte skulle gå? Sub är nog faktiskt den bästa starka opioden för missbrukare, stark smärta livet dock knappt använd inom vården.. Hursom det e helt lungt om du nu ska göra det igen, dvs. blanda sub & imov. samt eventuell tjo.. Menar inget otrevligt elr så (asså tro inte jag dumförklarar dig...)
Citera
2020-11-06, 19:21
Medlem
Hej! Kan man blanda Concerta med Benzo? (Alprazolam) eller är det korstolerans?

Mvh
Citera
2020-11-07, 18:07
Medlem
Jag tog 1mg xanor. Är det ok att ta 5mg attentin?
Citera
2020-11-08, 05:59
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marieC
Hej! Kan man blanda Concerta med Benzo? (Alprazolam) eller är det korstolerans?

Mvh
ingen korstolerans, går utmärkt att blanda.
skulle nog t.o.m rekommendera den blandningen då det är enkelt att bli paranoid/psykotisk på metylfenidat och då hjälper alpran att dra ner det lite.
Citera
2020-11-08, 05:59
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Jag tog 1mg xanor. Är det ok att ta 5mg attentin?
xanor med attentin är ingen fara, speciellt inte vid så låga doser.
Citera
2020-11-13, 19:44
Medlem
LappadHunds avatar
Tjenare, tänkte snorta lite sub (max 1mg) tillsammans med 500mg Carisoprodol/Somadril. Det borde vara lugnt andningsdepp-vis va? Är medel längd och vikt, man. Hur är det att blanda?
Citera
2020-11-17, 21:59
Medlem
Mrhealers avatar
Elvance

Hejsan.
Kommer jag känna något rus på 80mg elvanve?
Gårpå laro 80mg om dagen metadon.
Ätit 240mg också
Citera
2020-11-18, 18:18
Medlem
Hej!

Jag druckit lite kodein (lean) blandat med sprite. Cirka 40 ml för 1.5 timme sedan. Jag vet att blanda opiater med benzo är farligt om man tar mycket av någonting eller båda.

Jag tänkte äta 1mg alprazolam för att boosta lite och undrar om det borde vara lugnt? Vet att det är svårt att säga och att alla är olika m.m men om någon har någon kunskap?

Kan säga att jag har noll tolerans av båda drogerna

Mvh
Senast redigerad av marieC 2020-11-18 kl. 18:26.
Citera
2020-11-22, 13:40
Medlem
Skog-mans avatar
Tagit två lorazepam 2,5, en ikto 2a. Dricker en öl nu. Borde det va lugnt att ta 200 mg tram om nån timma typ? Överlevt betydligt värre blandningar men vill bara ha det lite soft liksom, inga kramper o andnöd o skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in