2022-12-30, 10:50
Medlem
ApolloSthlms avatar
Det är nog ingen fara med den lilla dosen, men skippa kvällens dos alla fall....
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Jag har käkat saroten i 3-4 månader. 25mg varje kväll och jag tänkte ta lite mdma på lördag.
Vad tror ni? Kommer jag dö eller finns det lite hopp?
Citera
2022-12-30, 11:32
Medlem
link71s avatar
Inga problem, kör hårt !
Citera
2022-12-30, 12:16
Moderator
Morfar-52s avatar
"Saroten 25mg och mdma?" infogad./mod
Citera
2022-12-30, 12:37
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApolloSthlm
Det är nog ingen fara med den lilla dosen, men skippa kvällens dos alla fall....

Tack för svar!
Citera
2022-12-30, 12:38
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Inga problem, kör hårt !

En vild gissning eller har du medicin utbildning? 😂
Citera
2022-12-30, 12:42
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
En vild gissning eller har du medicin utbildning? 😂
Utbildad såklart, 30 slak med .
Nä men saroten är ju nervsmärts medicin , en av mina kamrater går på saroten och knaprat lite E/ mdma så de inga problem min herre !
Gott nytt !
Citera
2022-12-30, 14:16
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Utbildad såklart, 30 slak med .
Nä men saroten är ju nervsmärts medicin , en av mina kamrater går på saroten och knaprat lite E/ mdma så de inga problem min herre !
Gott nytt !

Åfan. Det finns lite hopp då med andra ord.
Min kuk är 31 slak.

Mvh
Citera
2022-12-31, 15:57
Medlem
BlueOrchids avatar
Kan jag blanda kokain, paracetamol, ibuprofen och alkohol?

Nu är det nyår och jag hade förberett mig på en lyckad tillställning. Har fått tag i svinbra kola och kommer givetvis blanda detta med alkoholhaltig dryck som hör kvällen till.

Nu ligger jag på soffan med hotellrum bokat och har inte ens orkat packa inför kvällen på grund av en jävla helvetes mensvärk som ska förstöra hela kvällen. Jag har tagit två panodil och en Ipren och måste ta detta kontinuerligt under kvällen för att ens ha en chans att kunna stå upp.

Svinförbannad på att skiten ska komma just idag av alla dagar, har jag ingen lust att ställa in, utan vill veta om jag kan köra på som vanligt med festandet även om jag tar värktabletter? Ett önsketänkande är ju att kolan kommer lindra värken men det kanske den inte gör?

Det kommer finnas Affe och säkert annat kul att tillgå om man nu vill men det kan jag hålla mig ifrån om det är så.

Vet att alkohol och Paracetamol inte är det bästa att blanda men det brukar ju gå bra med någon enstaka gång om man måste.

Vad säger ni?
Citera
2022-12-31, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOrchid
Nu är det nyår och jag hade förberett mig på en lyckad tillställning. Har fått tag i svinbra kola och kommer givetvis blanda detta med alkoholhaltig dryck som hör kvällen till.

Nu ligger jag på soffan med hotellrum bokat och har inte ens orkat packa inför kvällen på grund av en jävla helvetes mensvärk som ska förstöra hela kvällen. Jag har tagit två panodil och en Ipren och måste ta detta kontinuerligt under kvällen för att ens ha en chans att kunna stå upp.

Svinförbannad på att skiten ska komma just idag av alla dagar, har jag ingen lust att ställa in, utan vill veta om jag kan köra på som vanligt med festandet även om jag tar värktabletter? Ett önsketänkande är ju att kolan kommer lindra värken men det kanske den inte gör?

Det kommer finnas Affe och säkert annat kul att tillgå om man nu vill men det kan jag hålla mig ifrån om det är så.

Vet att alkohol och Paracetamol inte är det bästa att blanda men det brukar ju gå bra med någon enstaka gång om man måste.

Vad säger ni?

Nej, du ska inte inta något paracetamol alls i kombination med alkohol. AVSTÅ!
Citera
2022-12-31, 16:03
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOrchid

Vad säger ni?
Paracetamol ger ingen kick, mer än i din lever.
Citera
2022-12-31, 16:12
Medlem
BlueOrchids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Paracetamol ger ingen kick, mer än i din lever.

Jag vet att det inte ger någon kick, utan tog det som sagt mot smärtan. Är mer orolig för blandningen av kokain+paracetamol+ibuprofen. Alkoholen kan jag klara mig utan ikväll.
Citera
2022-12-31, 16:14
Medlem
Stormpiskares avatar
Paracetamol är den vanligaste förgiftningen. Den ger ingen som helst kick, inte heller med något annat.

Det kommer sluta med intravenöst acetylcystein, några nätter på IVA, och aldrig mer alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in