Citat:
Ursprungligen postat av
LeroyJenkinz
Jag är nyfiken på det här med att J*hannes N*lsson hela tiden duckar på att svara om sitt samröre mellan våldtäktsstalkern och Chang Frick. Jag kan ju bara gissa att den där TT som Henko pekat ut på twitter har mer än ett smutsigt finger med i spelet.
Som jag redan sagt: folk ska skita i vem jag chattar med, i synnerhet en pervers fluktare som Henko.
Mer intressant är kanske att titta på relationen mellan personen och Axel Luo Öhman. När jag kom i kontakt med den här personen (som jag till skillnad från de flesta andra inblandade i den här soppan aldrig träffat) var hon, Axel och TT typ bästa vänner, och hade varit det i många många år, sedan sekelskiftet minst har jag för mig.
Kvinnan är idag rehabiliterad och har fru och barn, vilket är statusen under hela den period vi har varit i samma våldtäktsnazistiskatranschatt. Men under perioden då hon var man och, enligt Henkos senaste version, sprang omkring som någon slags Jack the Penis och förföljde och våldtog kvinnor över hela Stockholm var hon och Axel alltså bästa vänner. Hmmm.
Att Axel sitter och säljer ut sina före detta bästisar, och till och med hänger ut den enes brottshistorik (där han alltså varit övervakare), säger en del om hans personliga moral. Samtidigt kan man inte låta bli att gilla Axel lite ändå. Han är ett genuint svin rakt igenom och försöker inte vara något annat. Henkos kombination av de mest avskyvärda svinerier och skenhelig antirasism är desto mer stötande. När Haveristerna läggs ned skulle jag gärna höra en podcast med typ Axel och Daniel Lampinen.
Däremot borde Axel lägga ned försöken att spela hårding. Enligt mina uppgifter fryser han som ett rådjur i strålkastarljuset och tar emot smällarna under slagsmål. Det är okej Axel. Man behöver inte vara en fighter i det moderna samhället.