2021-02-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, ser så ut.
Med tanke på att både Kin och Dr Alban sitter med sina datorer och "jobbar" vid besök och att det plötsligt är täta besök hemma hos Anna.
Dessa två tycks ju annars inte vara så ofta hemma hos Anna.

Möjligtvis är det cookalong med Alban och My edyl på gång.
Både Doktorn och Jonas har förlorat pengar på pandemin(även om de har även sökt bidrag)
De behöver vara kreativa och öppna inför andra idéer för att tjäna stålar.

Eller någon annan samarbeteside, en pod kanske..
Ska "äntligen" Annas och Robbans sexpodd bli av?

Eller så har Anna gråtit ut om att hon är jättesjuk och vännerna har nappat efter att ha genomlidit Annas timslånga gråtsessioner i offerkoftan, så nu tycker de att det är väldigt synd om Anna, de ställer upp gratis med experthjälp.
Jonas har väl aldrig tjänat stora pengar på sin musik och tandläkaren kan ju inte heller ha så stor inkomst inom musik eller amalgamfyllningar.
Citera
2021-02-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
På lördag ska det lagas kycklingsnitzel hemma hos Anna kl 17,00
🐣🐤🐥🐣🐤🐥🐣🐤🐥🐣🍳🍻
Kan det vara fryst eller färsk kyckling? Skillnaden är stor.
Citera
2021-02-10, 19:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Autoimmuna tillstånd är allvarliga saker
Ja, hon har ju redan en. Astma.
Citera
2021-02-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Coviden var ju en bluff för att slippa jobba. Hon är inte immun. Här kan vi snacka om underliggande hotbilder NÄR hon får Coronan.
Jag var ironisk, Igen satt hon med bilder utan mask och vänner hemma. Tjockfia är bara så ironisk. Imorgon har säkert en mask på sig när hon läst här.
Citera
2021-02-10, 19:56
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
På lördag ska det lagas kycklingsnitzel hemma hos Anna kl 17,00
🐣🐤🐥🐣🐤🐥🐣🐤🐥🐣🍳🍻

Såååå lyxigt med kyckling nu igen. Och nu med en inneboende som blir "gäst på sin egen fest":

”Annas kycklingschnitzel med stekt potatis, tomat och örtsmör. Gäst i köket är Roberto (Annas man)”
Citera
2021-02-10, 20:16
Medlem
Liven avslutades abrupt när någon frågade hur det gick i lördags 😂
Citera
2021-02-10, 20:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Jonas har väl aldrig tjänat stora pengar på sin musik och tandläkaren kan ju inte heller ha så stor inkomst inom musik eller amalgamfyllningar.
Till skillnad från Basic Element tror jag faktiskt Albans gamla låtar är svenska klassiker idag. Jag tror inte de drar av någon gammal Element-låt på Sportradion, däremot Albans. Typ. Han får nog in en bra slant från Stim. Sen har han väl skrivit låtar till andra artister också. Han kanske inte lever enbart av detta. Men faktum kvarstår. Han har en ny Porsche och en lägenhet på Östermalm. Jonas är inneboende hos My (om han har eget boende vet jag inte) i Märsta.

Anna planerar kanske att hyra ut lilla villan på tomten till Alban? Så hon kan rå om honom alldeles på egen hand. Hon kommer hålla honom inlåst där tills dess att han skriver en hit till Anna.
Citera
2021-02-10, 20:22
Medlem
Molton99s avatar
Tittade precis på slutet. Fick lite psykvibbar när hon började med sitt ”preach preach preach!”

Sen hälsade hon så fint till oss här på Flashback
Citera
2021-02-10, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

Nej,Jonas kommer nog inte i närheten av doktorns inkomst.Alban har haft stora konserter genom åren i Tyskland och i forna öststatsländer som säkert varit väldigt inkomstbringande.
Dessutom har han flera reklamkontrakt här i Sverige,så honom går det ingen nöd på ekonomiskt.
Tror faktiskt inte han arbetat som tandläkare sedan han tog sin examen för 30-40 år sedan eller när det nu var.Jag är lite undrande till om han verkligen tagit tandläkarexamen,för han verkar inte precis vara den smartaste.

Såg någon artikel för ett tag sedan där han beklagade sig att det var svårt med ekonomin nu när han inte kunde göra stora turnéer.Det är bara bullshitsnack.Har man så ont om pengar att man måste söka artistbidrag,så har man knappast råd med en 7rumsvåning på Östermalm,eller en stor villa på Lidingö.
Vem vet,Anna är lika blåst som Alban,så nu kanske de har djupa diskussioner om hur svårt det är att vara artister under pågående pandemi.
Citera
2021-02-10, 20:48
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Tittade precis på slutet. Fick lite psykvibbar när hon började med sitt ”preach preach preach!”

Sen hälsade hon så fint till oss här på Flashback
Då hälsar vi tillbaka. Chokladhjärtan (som är slut ikväll). Popcorn med smör samt semlekladdkaka med vispgrädde. Fråga My hur många mil du måste gå för att bränna det? För det var ju samma nyttigheter igår. Och i förrgår. Och... Lasse Kroner vet vad han pratar om.
Citera
2021-02-10, 20:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Nej,Jonas kommer nog inte i närheten av doktorns inkomst.Alban har haft stora konserter genom åren i Tyskland och i forna öststatsländer som säkert varit väldigt inkomstbringande.
Dessutom har han flera reklamkontrakt här i Sverige,så honom går det ingen nöd på ekonomiskt.
Tror faktiskt inte han arbetat som tandläkare sedan han tog sin examen för 30-40 år sedan eller när det nu var.Jag är lite undrande till om han verkligen tagit tandläkarexamen,för han verkar inte precis vara den smartaste.

Såg någon artikel för ett tag sedan där han beklagade sig att det var svårt med ekonomin nu när han inte kunde göra stora turnéer.Det är bara bullshitsnack.Har man så ont om pengar att man måste söka artistbidrag,så har man knappast råd med en 7rumsvåning på Östermalm,eller en stor villa på Lidingö.
Vem vet,Anna är lika blåst som Alban,så nu kanske de har djupa diskussioner om hur svårt det är att vara artister under pågående pandemi.

Jag vet inte varför tandläkare måste vara mer intelligenta än genomsnittet? Det är ju mer ett hantverksyrke egentligen. Men Alban är tandläkare. Han kom hit 79 och utbildade sig här. Sedan jobbade han som tandläkare några år och var dj på helgerna. Innan han bestämda sig för att satsa på musiken istället.
Citera
2021-02-10, 20:58
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Till skillnad från Basic Element tror jag faktiskt Albans gamla låtar är svenska klassiker idag. Jag tror inte de drar av någon gammal Element-låt på Sportradion, däremot Albans. Typ. Han får nog in en bra slant från Stim. Sen har han väl skrivit låtar till andra artister också. Han kanske inte lever enbart av detta. Men faktum kvarstår. Han har en ny Porsche och en lägenhet på Östermalm. Jonas är inneboende hos My (om han har eget boende vet jag inte) i Märsta.

Anna planerar kanske att hyra ut lilla villan på tomten till Alban? Så hon kan rå om honom alldeles på egen hand. Hon kommer hålla honom inlåst där tills dess att han skriver en hit till Anna.

Det går ingen nöd på Alban , verkar ha flott villa med pool förutom lgh på Östermalm .
Han bjöd ner Stenmark , Brolin o c/o tiii Dubai senast han fyllde jämt .
Förövrigt har han utövat tandläkaryrket två år i Uppsala innan han satsade helt på musiken .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in