2021-02-01, 12:56
Medlem
När jag var inne på Facebook lite efter 17.00 för att kolla antal deltagare så stod det typ : användaren dragit tillbaka livesändningen.
Nu när tiden är långt förbi står det att sändningen är avslutad.
Men.. jag tror såklart att hon drog tillbaka sändningen och lagade mat med Edling, som taggade Annas matstund, men plötsligt tog bort taggen och gjorde sin insta privat. Stackars Anna som handlat, riggat och gjort sig fin och allt...
Citera
2021-02-01, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druttski
När jag var inne på Facebook lite efter 17.00 för att kolla antal deltagare så stod det typ : användaren dragit tillbaka livesändningen.
Nu när tiden är långt förbi står det att sändningen är avslutad.

Skumt... jag var också in på facebook både när det startade och under sändningen, då stod det att man har startat och sändning pågår, och det stod om man ville laga mat med Anna så kunde man betala och då få en inspelad sändningen..
Citera
2021-02-01, 14:29
Medlem
Jag ser Jeanette Edlings instakonto och jag följer henne inte ens...märkligt. Den oaptitliga maten finns kvar med. Att det inte gick som planerat är ju klart dock, annars hade det inte funnits ände på skrytet...BLVIP-karamellen suger hon ju fortfarande på trots snart 4 år och att vikten hon blev av med kommit tillbaka.
Citera
2021-02-01, 14:54
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jag ser Jeanette Edlings instakonto och jag följer henne inte ens...märkligt. Den oaptitliga maten finns kvar med. Att det inte gick som planerat är ju klart dock, annars hade det inte funnits ände på skrytet...BLVIP-karamellen suger hon ju fortfarande på trots snart 4 år och att vikten hon blev av med kommit tillbaka.
Hon har öppnat den igen.
Citera
2021-02-01, 15:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja så tänker de flesta. Jag och många till har blivit blockade utan att man gjort något. Om man behandlar sina följare som hon gör så är det bara de närmast sörjande som kollar .
Ja hon blockerar folk till höger och vänster men förväntar sig att man ska betala för att se när hon slafsar ihop nån halvdan maträtt.
Citera
2021-02-01, 15:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har öppnat den igen.

Jeanette är så tänd på idén att få en kompis som syns i medierna, no matter for what reason, att hon fjäskar järnet.
Hon behandlar Anna som den världsstjärna Anna anser att hon är, hon kommer med inpaketerade presenter, mat, umgås med Anna i timmar och är den enda som taggar, kan det bero på att hon var den enda som egentligen var med? Man tror ju nästan tro det.
Utan tvekan kommer Jeanette att få titteln BFF NR 1 efter detta.
Anna tycks förvänta sig rätt mycket av andra.
Citera
2021-02-01, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jeanette är så tänd på idén att få en kompis som syns i medierna, no matter for what reason, att hon fjäskar järnet.
Hon behandlar Anna som den världsstjärna Anna anser att hon är, hon kommer med inpaketerade presenter, mat, umgås med Anna i timmar och är den enda som taggar, kan det bero på att hon var den enda som egentligen var med? Man tror ju nästan tro det.
Ja,Jeanette skriver "stort grattis till dig för en lyckad livesändning"
Såklart BBF
Citera
2021-02-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Ja,Jeanette skriver "stort grattis till dig för en lyckad livesändning"
Såklart BBF
Anna svarar att Jeanettes stöd är ovärderligt, vilket inte är en självklarhet för alla. Nu är hon besviken på sina andra " vänner"
Citera
2021-02-01, 16:12
Medlem
Magictrixs avatar
Måndag och inte ett ljud. Då är det något på gång. Spännande, vi har att se fram emot ett enormt roligt och kreativt projekt, men som än så länge är hemligt. Och så pratar vi aldrig mer om matlagning.

Kollade på BFFs sida och hon är ju rätt vass i köket annars. Mycket snygga matbilder. Men den äckliga coloritsåsen ser ju ut som rännskita. och förstörde även hennes mat. Hon ser lite ut som en smal Anna och är tio år yngre, så Anna ser väl sig själv i henne? Hon verkar i alla fall väldigt tacksam att få vara vän med Anna.

Då vet vi att Cookalong i alla fall hade en deltagare. Som säkert dessutom betalade. Nu ska jag göra kycklingfilé, helt gratis, utan tittare, men med kokosmjölk och curry tror jag. Vi får se. Vill ni prova? Stek kycklingen i lagom stora bitar ihop med lite lök. Häll på mjölken, koriander och röd curry. Ta en skvätt soya. Inte den, utan den riktiga. Låt puttra i tio minuter medan ni kokar ris. Varsågoda.
Citera
2021-02-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Eller hur...Annas reservkompis hon drar fram ur rockärmen när Myzan och de få halvkända hon har kvar som vänner inte har tid eller orkar med henne. Jeanette som alltid har tid med sin kända väninna, gärna nämner henne i tid och otid och alltid är villig att prisa vad Anna än gör. Tragiskt. Anna förmodligen mest utnyttjar henne, hon är ju okänd och har förmodligen därför egentligen ett begränsat "värde" för Anna.
Men såsmåningom får nog Jeanette nog med. Det tar nog bara lite längre tid än vanligt...
Citera
2021-02-01, 16:53
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

Hahahaha.....ja, hade jag inte vetat om att hon faktiskt var smal i ett halvår så hade jag undrat hur tunga alla andra deltagare var.
Det är nog dags för henne att gå vidare.
Citera
2021-02-01, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Måndag och inte ett ljud. Då är det något på gång. Spännande, vi har att se fram emot ett enormt roligt och kreativt projekt, men som än så länge är hemligt. Och så pratar vi aldrig mer om matlagning.

Kollade på BFFs sida och hon är ju rätt vass i köket annars. Mycket snygga matbilder. Men den äckliga coloritsåsen ser ju ut som rännskita. och förstörde även hennes mat. Hon ser lite ut som en smal Anna och är tio år yngre, så Anna ser väl sig själv i henne? Hon verkar i alla fall väldigt tacksam att få vara vän med Anna.

Då vet vi att Cookalong i alla fall hade en deltagare. Som säkert dessutom betalade. Nu ska jag göra kycklingfilé, helt gratis, utan tittare, men med kokosmjölk och curry tror jag. Vi får se. Vill ni prova? Stek kycklingen i lagom stora bitar ihop med lite lök. Häll på mjölken, koriander och röd curry. Ta en skvätt soya. Inte den, utan den riktiga. Låt puttra i tio minuter medan ni kokar ris. Varsågoda.
Håller med, hade hellre valt soyan än coloriten, men istället för kokosmjölk valt grädde och inte de vansinniga mändger bär till efterrätten. om man ska starta upp ett projekt så borde man vara mer förberedd än vad Anna var..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in