2020-10-11, 22:35
Medlem
Jockemannen75s avatar
Nu går hon ”nuts” på liven igen!

En gamling tyckte det va dags för en ansökan till BL igen, de va int poppis dääää..😅😂
Citera
2020-10-11, 22:38
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockemannen75

En gamling tyckte det va dags för en ansökan till BL igen, de va int poppis dääää..😅😂
Inte det? Konstigt, är säker på att jag hört/läst att hon sagt att hon väldigt gärna gör om BL...

Annas minne är verkligen extremt kort.
Citera
2020-10-11, 22:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Japp verkligen kudos att orka ta sig igenom avsnittet, sedan stod jag inte ut och bytte kanal.
Jag har tittat på det mesta som rör henne, men bara korta klipp från mello, BL, Arga snickarn och Fångarna på fortet.
Såg hela Klassfesten, lyssnat på henne i cancerpodden och sett alla tillgängliga lives.

Men... Den 53 minuter långa videon där hon sminkar sig har jag efter flera försök hittills bara klarat 11 minuter av. Den räcker länge.

https://youtu.be/whzD_c3Ht80
Citera
2020-10-11, 22:51
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Inte det? Konstigt, är säker på att jag hört/läst att hon sagt att hon väldigt gärna gör om BL...

Annas minne är verkligen extremt kort.

Nu är hon fan inte sjuk längre, fullt frisk och svingar vilt!!!
Citera
2020-10-11, 23:36
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag har tittat på det mesta som rör henne, men bara korta klipp från mello, BL, Arga snickarn och Fångarna på fortet.
Såg hela Klassfesten, lyssnat på henne i cancerpodden och sett alla tillgängliga lives.

Men... Den 53 minuter långa videon där hon sminkar sig har jag efter flera försök hittills bara klarat 11 minuter av. Den räcker länge.

https://youtu.be/whzD_c3Ht80

Å jag som trodde att min syrra var värre, hon har smink kan jag lova er för man öppnar badrumsskåpet å stänger det lika snabbt igen.
Citera
2020-10-11, 23:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Hur fan kan man skriva så om en kvinna som är nästan 100. Hänga ut henne med bild och namn?
Jag skulle nästan tro att det är straffbart. Allt hon skrev var om det var dags för BL igen. Hon kan lika gärna ha menat att hon gillade Anna inprogrammet. Hon kan också vara senil. Vem förutom Anna kan göra så mot en 98-åring och inte låta saken bero?
Citera
2020-10-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hur fan kan man skriva så om en kvinna som är nästan 100. Hänga ut henne med bild och namn?
Jag skulle nästan tro att det är straffbart. Allt hon skrev var om det var dags för BL igen. Hon kan lika gärna ha menat att hon gillade Anna inprogrammet. Hon kan också vara senil. Vem förutom Anna kan göra så mot en 98-åring och inte låta saken bero?
Det är verkligen oförskämt att skriva så elakt och hänga ut med bild. Det kan vara Felicia som skrivit det också. Hon är en kopia av sin mor och lika elak som Anna.
Citera
2020-10-11, 23:59
Medlem
Rondavouzs avatar
https://www.bildtagg.se/file/v1vhxfxw2kq7syxk7pztych7
Anna’s påhopp på damen. Lär ju försvinna...
Citera
2020-10-12, 00:08
Medlem
Nu är Tunnans ”fans” inne o skriver på den gamla damens IG.
Citera
2020-10-12, 01:40
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
https://www.bildtagg.se/file/v1vhxfxw2kq7syxk7pztych7
Anna’s påhopp på damen. Lär ju försvinna...
Alltså, nu tror ju inte jag att det är en gammal dams profil. 🤓
Men ändå galet av Anna att reagera så som hon gör.....
Citera
2020-10-12, 03:28
Citat:

Haha, fantastiskt roligt🤣
Citera
2020-10-12, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nu är Tunnans ”fans” inne o skriver på den gamla damens IG.

Du menar Anna själv och hennes fejkkonto 😉

Anna hänger ut folk för att de frågar om hon ska ställa upp i BL. Helt otroligt.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-10-12 kl. 05:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in