Zoega och Arvid Nordqvist annars så mörkt som möjligt.
Arvid Nordqvist Classic ja... Vad har hänt med det?
Tycker det smakar illa sista tiden. Har de ändrat något i blandningen?
En jädra skillnad tycker jag.
Dricker bara en kopp kaffe om dagen en hatverksmässigt gjord cappuccino just nu kör jag på illys kaffe. För ett tag sedan körde jag bialetti moka på gasspis precis som i Italien då körde jag med Kimbo för Moka.
Hatar att köpa de där kopparna, inte för att de är dyra eller inte goda(de är utsökta).
Utan för att allt annat kaffe smakar skit(odrickbart!) tills man glömt hur den där koppen smakade.
Hatar att köpa de där kopparna, inte för att de är dyra eller inte goda(de är utsökta).
Utan för att allt annat kaffe smakar skit(odrickbart!) tills man glömt hur den där koppen smakade.
Testa Nescafe Azera. Dricker aldrig något annat. Kostar en 50-lapp burken, men är väldigt drygt. Dricker man en liten kopp på morgonen så vaknar man och är inte kaffesugen på flera timmar.
Zoega blue Java är min favorit, sjukt vilken skillnad det är på kaffet, tar blue Java före gevalia alla dagar i veckan, Löfbergs lila är jag inte mycket för, fattar ej hur det kan vara så populärt.
Testa Nescafe Azera. Dricker aldrig något annat. Kostar en 50-lapp burken, men är väldigt drygt. Dricker man en liten kopp på morgonen så vaknar man och är inte kaffesugen på flera timmar.
Dricker också Nescafe Azera just nu pga smidigheten när jag börjar jobba tidigt, är dock lite fundersam om det innehåller någon mängd koffein att tala om? Jag kommer inte igång på samma sätt som med ”riktigt kaffe”