Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Jag publicerade bara loggarna så får andra reda ut relationen. Det ser vi ju svart på vitt dock att hon repetitivt kan ägna sig åt LW trots hatet. Fem tusen meddelanden till JS på temat SD/LW osv.
Om det är för att förlusta sig eller plåga sig får relationsexperterna göra.
Jag håller på att hacka deras mejl här så får vi se vad det ger istället. Inte inloggningen alltså men annat.
Jag ser det. Jag har redan gått igenom dem dess innan.
Kommentaren är att hon fortsätter logga, inte bara den cache som fanns i hemmet när L dog, efter hennes död 10 juni.
Ord som beskriver världen.
8 maj drar hon iväg i grälet om USA resan och skriver underfundiga kommentarer på SDs tips om wiggen.
Ska man öht begripa loggarna så lär man relatera till henne som person.
CO är inte "vem som helst" i ett för övrigt maniskt loggande.
L är roten till det onda i Hs värld.
Det hade inte varit suspekt om det vore GC utan mord som huvudtema i ett triangeldrama.
Citat:
Det ser vi ju svart på vitt dock att hon repetitivt kan ägna sig åt LW trots hatet.
Vilket inte förfaller normalt och hon pratar om självplågeri i förhör. En passivt aggressiv person kan liksom triumfera efteråt och logga om efter dödens inträde.
Med tanke på det jag skrev - Hon har strikta direktiv att utesluta allt som har med L att göra - så är hennes agerande i efterdyningarna mer än absurt.
Skulle du klättra upp i en tall med tanke på vem CO är och har betytt två år efter mord?