Citat:
JG:
"Vill du dela med dig av koords till:
1) Cajsa Warg? GC70DT3 (Mathog) 2) Lyssna till Livet? GC6RGMZ (SP)
3) Carlslund WIG? GC70WKB (Putte)
Eller SP:s GeoTourSwe2 - Lasse-Majas tjuvgömma (GC70PVG)? ]Så jag också slipper tänka så mycket på henne och hennes burkar."
Så jag också slipper tänka på henne och hennes burkar?
Å ena sidan ska L frysas ute helt (se spoiler).
Å anda sidan ska hennes cacher och wiggar loggas som om det vore på liv och död?
H drog som sagt upp Ls wigg dagen innan, mitt i stormens öga.
SD ber henne ta sig en funderare på wiggens inlagda pauser, varav hon skriver på LWs wig (GC-sidan) :
(...) Tänk hur annorlunda livet hade kunnat vara med andra förutsättningar."
14 maj är det dags igen:
JG: Såg att du loggade SP WIG, without me. Precis innan ja. Vill cacha mer med dig! Hör av dig ju"
Hon måtte vara stolt över det snabbt expanderande kontot. Inga skrupler om det så gäller att logga då L är död eller annat:
H:" Tror det bara står med vatten i bakgrunden"
JG: ."För att få ditt The Heart of Sweden Geo Tour coin behövs för just denna cache ett foto av dig själv ute vid någon av dessa öar (båt, simning, skridskor ... ), som visar hur du tagit dig dit."
H:, Ta fotot från någon annan gång ..... Går inte att kontrollera. Eller skriv att bild är mailad vilket är ett alternativ. Den mailen har bara jag och S tillgång till."
28 april.
Jakten är uppenbar.
Identiskt det som H diskuterade i sept 2016 ang Ls smeknamn.
H: Känns riktigt bra att hamna före "Taggis" eftersom det hon som plockade bort loggar som gjorde att jag inte ligger tillsammans med dig och S."
H försöker att inte tänka och bry mig.
Bitter som malört jagar hon hennes cacher och wiggar.
De är som två tummar i samma röv.
.... Och jag undrar vilka de pratar om nu på GC forum?
Jag är inte förvånad över JGs beteende efter Ls död om han har nåt samvete.
Hon verkar ha det skralt på kontot likaså.
.
"Vill du dela med dig av koords till:
1) Cajsa Warg? GC70DT3 (Mathog) 2) Lyssna till Livet? GC6RGMZ (SP)
3) Carlslund WIG? GC70WKB (Putte)
Eller SP:s GeoTourSwe2 - Lasse-Majas tjuvgömma (GC70PVG)? ]Så jag också slipper tänka så mycket på henne och hennes burkar."
Så jag också slipper tänka på henne och hennes burkar?
Å ena sidan ska L frysas ute helt (se spoiler).
Å anda sidan ska hennes cacher och wiggar loggas som om det vore på liv och död?
H drog som sagt upp Ls wigg dagen innan, mitt i stormens öga.
SD ber henne ta sig en funderare på wiggens inlagda pauser, varav hon skriver på LWs wig (GC-sidan) :
(...) Tänk hur annorlunda livet hade kunnat vara med andra förutsättningar."
14 maj är det dags igen:
JG: Såg att du loggade SP WIG, without me. Precis innan ja. Vill cacha mer med dig! Hör av dig ju"
Hon måtte vara stolt över det snabbt expanderande kontot. Inga skrupler om det så gäller att logga då L är död eller annat:
H:" Tror det bara står med vatten i bakgrunden"
JG: ."För att få ditt The Heart of Sweden Geo Tour coin behövs för just denna cache ett foto av dig själv ute vid någon av dessa öar (båt, simning, skridskor ... ), som visar hur du tagit dig dit."
H:, Ta fotot från någon annan gång ..... Går inte att kontrollera. Eller skriv att bild är mailad vilket är ett alternativ. Den mailen har bara jag och S tillgång till."
28 april.
Jakten är uppenbar.
Identiskt det som H diskuterade i sept 2016 ang Ls smeknamn.
H: Känns riktigt bra att hamna före "Taggis" eftersom det hon som plockade bort loggar som gjorde att jag inte ligger tillsammans med dig och S."
H:" För mig är hon ingen Soft. Hon är Taggis"
JG:"Vi kör så!"
H:"Hon raderade ju mina loggar och då försvann en FTF som var viktig för sviten"
JG:"Hon var jävligt ödmjuk när vi träffades på månandens FTF. Not!"
H:"Är inte hennes starka sida när hon inte får ut något av det själv ." .
JG:"Typisk att försöka jävlas ... men hennes elakhet biter henne i arslet... med EN
placering!"
H:"Japp"
JG:När tog hon bort dina loggar?! "
Efter SH?
H:," Ja, direkt när jag började ladda upp våra gemensamma. Fick en hel del meddelande från henne som talade om att jag gjorde fel och hon beskrev även några loggar där hon visste att jag inte varit med eftersom de gått kärleksfulla promenader tillsammans."
JG: Nej!?!
JG:Hon är helt sjuk i huvudet!
H: Japp."
JG: Skizofren!
JG: I och med det drag skiljer hon från gängse kutym."
H:" Helt ärligt så tycker jag att det är lite läskigt med henne just för att hon hennes sätt är så
sjukligt. Vet aldrig vad hon tar sig till."
JG:"Har diskuterats massa med ggr i de olika GC forumen"
H:"Precis."
H: "Vill ibland berätta för andra i hennes omgivning som jag tycker om hon sjuk hon är."
JG:"Jag identifierade det tidigt när DET hände ... och sa det till er, all band borde brytas, inkl Touren. Hon skulle boet från alla samtal och grupper."
JG: "Gör inte det!"
H: "klart jag inte gör"
JG:"Hon blir avslöjade såsmåningom "
JG:" Hon är ynklig figur"
H: Försöker att inte tänka och bry mig om henne. Det är enda sättet att komma vidare. S
måste göra det samma."
JG:"Vi kör så!"
H:"Hon raderade ju mina loggar och då försvann en FTF som var viktig för sviten"
JG:"Hon var jävligt ödmjuk när vi träffades på månandens FTF. Not!"
H:"Är inte hennes starka sida när hon inte får ut något av det själv ." .
JG:"Typisk att försöka jävlas ... men hennes elakhet biter henne i arslet... med EN
placering!"
H:"Japp"
JG:När tog hon bort dina loggar?! "
Efter SH?
H:," Ja, direkt när jag började ladda upp våra gemensamma. Fick en hel del meddelande från henne som talade om att jag gjorde fel och hon beskrev även några loggar där hon visste att jag inte varit med eftersom de gått kärleksfulla promenader tillsammans."
JG: Nej!?!
JG:Hon är helt sjuk i huvudet!
H: Japp."
JG: Skizofren!
JG: I och med det drag skiljer hon från gängse kutym."
H:" Helt ärligt så tycker jag att det är lite läskigt med henne just för att hon hennes sätt är så
sjukligt. Vet aldrig vad hon tar sig till."
JG:"Har diskuterats massa med ggr i de olika GC forumen"
H:"Precis."
H: "Vill ibland berätta för andra i hennes omgivning som jag tycker om hon sjuk hon är."
JG:"Jag identifierade det tidigt när DET hände ... och sa det till er, all band borde brytas, inkl Touren. Hon skulle boet från alla samtal och grupper."
JG: "Gör inte det!"
H: "klart jag inte gör"
JG:"Hon blir avslöjade såsmåningom "
JG:" Hon är ynklig figur"
H: Försöker att inte tänka och bry mig om henne. Det är enda sättet att komma vidare. S
måste göra det samma."
Bitter som malört jagar hon hennes cacher och wiggar.
De är som två tummar i samma röv.
.... Och jag undrar vilka de pratar om nu på GC forum?
Jag är inte förvånad över JGs beteende efter Ls död om han har nåt samvete.
Hon verkar ha det skralt på kontot likaså.
.
Eller varför inte detta, där SD plågar en redan ångestfylld och plågad JG? Märkliga människor, dessa:
Aktbilaga 167 sid 133-149 och framåt.
Lena; en ärlig människa som spelade enligt regler?