Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
FR är som en frisk fläkt under rättegången.
Koll på datum och händelser, korrekt, tydlig, insatt och skarpsynt.
Han och ”krukväxtindianen” hör till mina favorit-vittnen.
What? Vem menar du?
I aktbilaga 154 avlyssning sd
JG blir nervös över att han farit med endel osanningar gentemot sin sambo, som förövrigt har samma namn som mordoffret, han är rädd att det kommer komma fram att han inte cashat när han sagt att han gjort det.
Tillexempel:
JG har loggat ikapp för att få tillgodo den eh, eh, eh geotour grejjsen
Då har jag loggat en massa cacher, som jag har inte varit där.. eh dom frågade mig var jag gjorde den 15:e eeeh och jag vet att jag av misstag loggade en..en..en..jag har för mig att..jag inte kollat innan jag ringde dig , men jag har för mig att det är en av Lenas cacher den 15:e
SD mmm
JG Där har jag....där har jag inte varit osv..
Han har haft någon fling med någon m@ndy på facebook som han aär rädd att hans sambo ska få reda på, då han fuskloggat cacher, när han i själva verkat inte cachat.
Så vad vet vi?
Att leka geocacheing är jättebra om man gillar att fuska.
Det är väl därför JG väljer bort Lena när otroheten uppdagas och stöttar HD och SD.
JG är en fuskare
HD är en fuskare
SD vill inte att Lena ska sabba statistiken och allt vad det innebär, då hon är en ärlig människa som ser cachingen som ett spel som man spelar enligt regler, dvs. man loggar de cacher man hittar.
Jag har tyckt lite synd om HD, men jag lutar starkt at att hon är så iblandad i detta som hon kan bli.
Pga vänner och kontakter inom polisen, gällande Davidssons, även jG hade väl jobbat åt polisen, med översättning?
Hur som helst, korruption är ordet jag närmast tänker passar.
Avlyssningsdokumenten är SÅ talande.
Det går inte att vifta bort.