Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-01-01, 05:07
Druckit tre glas champagne å tagit 0.5g kola senast vid 23 och är pigg
Citera
2021-01-04, 12:46
Är det möjligt att fortfarande ha AT på kokain då man tog ca 0,6 g sammanlagt under en 7h intervall på nyår? Kan inte äta, hjärnan fungerar knappt, den vill bara sova men går ej att sova heller så har legat o blundat eller stirrat i väggen sen i fredags och känner mig lika hemsk i måendet. Aldrig mer ladd, inte värt det med sådan här jobbig o lång AT
Citera
2021-01-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Är det möjligt att fortfarande ha AT på kokain då man tog ca 0,6 g sammanlagt under en 7h intervall på nyår? Kan inte äta, hjärnan fungerar knappt, den vill bara sova men går ej att sova heller så har legat o blundat eller stirrat i väggen sen i fredags och känner mig lika hemsk i måendet. Aldrig mer ladd, inte värt det med sådan här jobbig o lång AT

Nja, du verkar extra skör eller var det riktigt pissutbankat skit du fick.

På rent ladd får du knappt någon AT. Då är det snarare sömnmedicin när det gått ut ur kroppen. Men om du inte äter är det svårt att sova, och sover du inte och äter inte kommer du må piss av bara det.

Låter som du snarare fick tjack, på bra ladd blir jag även hungrig.
Citera
2021-01-04, 17:35
Medlem
Vad är de som skiljer på de två olika typer av ladd jag sett.

Ena torr och hård

Den andra mjukare, glittrig

Antar att det är blandat med olika grejer?
Citera
2021-01-22, 21:29
Medlem
G-punktens avatar
En användare skrev att det var vanligt att becknare blandar ner Fentanyl i kokainet dom säljer. Hur vanligt är det? Trodde det va helt olika rus, kan det verkligen stämma?

Följdfråga: Hur gör man för att "rena" det kokain man köpt om man köpt en femma. För att få bort alla slaggprodukter som dom bankar i?

Följdfråga 2: Om jag har rent kokain, vad är det bästa att banka ut det med? Alltså bara för att spä ut det.
Citera
2021-01-23, 02:47
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
En användare skrev att det var vanligt att becknare blandar ner Fentanyl i kokainet dom säljer. Hur vanligt är det? Trodde det va helt olika rus, kan det verkligen stämma?

Vet inte vilket inlägg du refererar till, och hur den användaren kommit fram till den slutsatsen, men jag tror verkligen inte det är vanligt i Sverige. Menar.. varför ens göra sig besväret? Däremot verkar bla USA ha problem med det.

Att blanda kola och fentanyl blir i princip en "speedball". Rusen var för sig är annorlunda, men tillsammans blir det något annat. Har ingen egen erfarenhet av effekterna så hänvisar till Google

Citat:
Följdfråga: Hur gör man för att "rena" det kokain man köpt om man köpt en femma. För att få bort alla slaggprodukter som dom bankar i?

Använd sökfunktionen eller hoppa tillbaka en sida! Att få bort alla orenheter är dock svårt utan att veta vilka det är.

Citat:
Följdfråga 2: Om jag har rent kokain, vad är det bästa att banka ut det med? Alltså bara för att spä ut det.

Varför spä ut det igen? Dra mindre linor istället!
Citera
2021-01-23, 13:08
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Vet inte vilket inlägg du refererar till, och hur den användaren kommit fram till den slutsatsen, men jag tror verkligen inte det är vanligt i Sverige. Menar.. varför ens göra sig besväret? Däremot verkar bla USA ha problem med det.

Att blanda kola och fentanyl blir i princip en "speedball". Rusen var för sig är annorlunda, men tillsammans blir det något annat. Har ingen egen erfarenhet av effekterna så hänvisar till Google

Använd sökfunktionen eller hoppa tillbaka en sida! Att få bort alla orenheter är dock svårt utan att veta vilka det är.

Varför spä ut det igen? Dra mindre linor istället!

Det florerar rykten om det i tråden: "Hur dog Alva Nilsson a ka "fotbollsflatan"".

Jo såklart man ska kan ta mindre linor i så fall, det är det bästa men om man vill spä ut det ändå. Har du något förslag?
Citera
2021-01-27, 23:48
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Det va utspätt med KOKAIN för i helvete. Byt kran.

Du har möjligtvis rätt. Har faktiskt kört väldigt rent kokain ett par gånger och då gav det faktiskt liknande effekter, fast såklart mer än denna gång. Missade den tankegången då, antagligen för man var rätt väck och det är väldigt sällan man får chansen att prova hyfsat rent ladd i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
de enda bra dundret jag fått i mig är från flugsvamp. Det som köps på stan från mehmet har bara varit skit.

Hahahaha Mehmet.. Kritaen5a much?

Citat:
Ursprungligen postat av distans
Amfetamin..?! Vet inte hur du blir när du är "helt whack" men studsar man igång lite väl mycket mot vad man är van vid skulle jag inte utesluta det. Hade du svårt att somna efteråt?

Definitivt inte amfetamin. Hade känt skillnaden direkt. Tror mer på Realtesto förklaring, bara renare ladd vilket är ovanligt i Sverige, även hos stadiga kranar. Har bytt kran nu, vilket förhoppningsvis är till Testos belåtenhet.
Citera
2021-01-28, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basejumping
Du har möjligtvis rätt. Har faktiskt kört väldigt rent kokain ett par gånger och då gav det faktiskt liknande effekter, fast såklart mer än denna gång. Missade den tankegången då, antagligen för man var rätt väck och det är väldigt sällan man får chansen att prova hyfsat rent ladd i Sverige.

Hahahaha Mehmet.. Kritaen5a much?

Definitivt inte amfetamin. Hade känt skillnaden direkt. Tror mer på Realtesto förklaring, bara renare ladd vilket är ovanligt i Sverige, även hos stadiga kranar. Har bytt kran nu, vilket förhoppningsvis är till Testos belåtenhet.

Haha helt rätt- när det gäller just kokskranar så är det viktigt att hålla de på tårna så de inte blir för bekväma, de måste känna konkurrensen, annars slutar det med att du drar i dig bakpulver och krossade koffeinpiller för halva lönen.
Citera
2021-01-29, 01:55
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Det florerar rykten om det i tråden: "Hur dog Alva Nilsson a ka "fotbollsflatan"".

Skummat genom tråden och läst vad hennes syster skrev på Facebook. Jag tror sorgen [initialt] blir lättare att hantera om man hittar en ursäkt och syndabock för att förklara dom tragiska omständigheterna kring hur hon dog. Ingen vill ju tro att "hon knarkade ihjäl sig" utan att det måste vara ett misstag!

Hade Alva haft både fentanyl och kola i blodet är jag övertygad om att obduktionsutlåtandet om dödsorsaken skulle säga just det; Överdos av fentanyl och kokain! Kombinationen gör det svårt att säga exakt vilket av preparaten som tillslut fällde avgörandet så att säga.

Är lite OT nu så vidare diskussioner bör fortsätta i rätt tråd.

Så nej, tror fortfarande inte att det förekommer i Sverige!

Citat:
Jo såklart man ska kan ta mindre linor i så fall, det är det bästa men om man vill spä ut det ändå. Har du något förslag?

Du ska inte banka kolan! Punkt!! Funderar du på att sälja vidare, tja, då får du göra din egen hemläxa!

Citat:
Ursprungligen postat av Basejumping

Ibland har man tur helt enkelt!
Citera
2021-02-02, 21:30
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Haha helt rätt- när det gäller just kokskranar så är det viktigt att hålla de på tårna så de inte blir för bekväma, de måste känna konkurrensen, annars slutar det med att du drar i dig bakpulver och krossade koffeinpiller för halva lönen.

Haha, det har du rätt i - tankebanan har funnits hos mig också. Har skiftat mellan tre stycken stadiga en period. Märker förbättringar.

Finns ett överflöd av laddkranar i Sverige så är ju egentligen bara att välja och vraka. Finns dock mer viktiga aspekter än bara bra ladd.

Tillit till exempel - hatar att springa till bankomaten varje gång man festar så vill gärna kunna köpa större mängder på nota och ta det vid tillfälle, tex helgen efter när man ändå är ute och kör bil. Samt att han ska vara vettig, inte någon ung förmåga eller blattegangster som ska köra något spel. Hatar frasen "Det är dunder, bror! Mycket bättre än förra!" Håll käften.
Citera
2021-02-13, 18:10
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Lite väl kategoriskt påstående där kan jag tycka. Detta stämmer säkerligen ifall man gör affärer med oseriösa kranar, men det finns förstås de som är mycket seriösa med sin verksamhet och värnar om deras rykte och kunder. Kan vara lite kluriga att hitta dem dock..

/AB-FS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in