Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-16, 23:03
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benz.97
Vad e större linor för dig då?

Stora men det behöver vi inte bry sig om nu. Nä skojar det tar stopp i näsan efter ett tag så kör på.
Citera
2020-10-20, 14:13
Medlem
Basejumpings avatar
Snabb fråga så man inte är naiv,

Är tråkigt nog väldigt rutinerad på ladd och har en stadig kran på skiten. För ovanlighetens skull så löste jag av en annan kille häromnatten och det var DUNDER! Blev helt whack. Smakade rätt osv. Men blir direkt misstänksam om det är utspädd med något annat för att bli såhär bra. Jag som ändå trodde jag körde bra ladd innan.

Vad kan kokain vara utblandat med som ger liknande rus?
Citera
2020-10-20, 16:13
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basejumping

Är tråkigt nog väldigt rutinerad på ladd och har en stadig kran på skiten. För ovanlighetens skull så löste jag av en annan kille häromnatten och det var DUNDER! Blev helt whack. Smakade rätt osv. Men blir direkt misstänksam om det är utspädd med något annat för att bli såhär bra. Jag som ändå trodde jag körde bra ladd innan.

Kan vara olika batchar. Kokain skiljer sig inte så mycket om man fått rätt produkt.
Att det är utblandat kan ge sidoeffekter men borde inte ge samma rus som vanligt Kokain.
Här i Sverige är det renhets % som gäller. Å så klart set and settings är viktigt.
Citera
2020-10-21, 15:35
Medlem
Citat:

Det va utspätt med KOKAIN för i helvete. Byt kran.
Citera
2020-10-22, 21:44
Medlem
Citat:

de enda bra dundret jag fått i mig är från flugsvamp. Det som köps på stan från mehmet har bara varit skit.
Citera
2020-10-24, 02:56
Medlem
distanss avatar
Citat:

Amfetamin..?! Vet inte hur du blir när du är "helt whack" men studsar man igång lite väl mycket mot vad man är van vid skulle jag inte utesluta det. Hade du svårt att somna efteråt?
Citera
2020-10-29, 13:25
Medlem
Jag har märkt att jag får ångest av koffein och kan inte dricka 2 koppar kaffe utan att få ångest och hjärtklappning. Jag brukar på festkvällar köpa en gubbe kola och ha det trevligt. Men jag märker nu att kola också ger mig ångest och det är mest troligen för att de innehåller koffein. Hur ska jag lösa detta??? Kommer jag inte kunna pudra näsan mer???

Förtvivlad kolaanvändare
Citera
2020-10-31, 00:55
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamol
Jag har märkt att jag får ångest av koffein och kan inte dricka 2 koppar kaffe utan att få ångest och hjärtklappning. Jag brukar på festkvällar köpa en gubbe kola och ha det trevligt. Men jag märker nu att kola också ger mig ångest och det är mest troligen för att de innehåller koffein. Hur ska jag lösa detta??? Kommer jag inte kunna pudra näsan mer???

Förtvivlad kolaanvändare

Alla är vi olika, men många skulle nog hävda att man utan problem kan ge 2 koppar kaffe till en nyfödd... Koffein kan orsaka hjärtklappningar och även ångest vid ett högt intag även om 2 koppar verkar lite. Kanske blandar din hjärna ihop hjärtklappningarna från kola med koffein och ger dig ångest på köpet? När är det du får ångest av kolan? Under kvällen eller dagen efter?
Citera
2020-11-03, 08:22
Medlem
Är koks värt jämfört med tjack?
Jag har nästan bara tagit ladd när jag blivit bjuden och det är vid någon händelse. Aldrig velat lägga 1000 spänn fan för 1a.
Tjack får man runt 5 med mina priser.
Vilke cs är mest valuta för pengarna
Citera
2020-11-03, 15:29
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Är koks värt jämfört med tjack?
Jag har nästan bara tagit ladd när jag blivit bjuden och det är vid någon händelse. Aldrig velat lägga 1000 spänn fan för 1a.
Tjack får man runt 5 med mina priser.
Vilke cs är mest valuta för pengarna
Dos
Citera
2020-11-04, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benz.97
Jo de sant men syftade på dagarna efter hahah. Ibland torrladdar jag o ibland blandar jag med alkohol. Men har du svar på frågan?

Frågan är väl mer vad du vill då ut av det? Vill du komma på nivå som andra som dricker och är på festhumör så är det fel substans. Egentligen ska koks bara göra dig mer vaken, fokuserad osv.
Citera
2020-11-04, 05:50
Medlem
Något många verkar undra är "hur vet jag att det är koks?"

1. Pulverform kan man likväl slänga, ärligt , du vet inte vad du får och det inte värt det. Pulver är alltid ett tecken på blanding, så skit kvalitet. Om du trots allt är villig o lita på produkten på grund av bra köp sen innan så (2)
2. De skiter i. Du fått bra kvalitet innan men det krisar, så kommer de ge dig en pulver påse med allt skit som nästan inte är koks. Sen säljer de även telefonerna, så din tidigare säljare är kanske inte din nuvarande (kan endast tala för Danmark om telefonerna)
3. Oavsett om du är nöjd med vad du får så finns det inget som heter "vill ha pengarna tillbaka" timmar senare. Har upplevt det massa gånger, däremot blir ingen egentligen sur om du nekar på plats. Du har spelat deras tid ja, men du har inte förlorat en kontakt till nästa gång.
Fortsätter det med att det blir en eventuell handel och den nekas flers gånger om så har du KANSKE förlorat kontaktpersonen.
4. Det ska alltså vara i sten/klump och rekommendationen är att tända ficklampan från telefonen mot påsen som innehåller en sten/kristall. Är det gult i det, så är det okej. Vågar inte sätta procent värdet, men vi använder det tricket. Desto mer gult desto bättre helt enkelt.
5. EZ test, som marknaden är nu och utifrån vad jag kan läsa på en hel del i denna tråd så tycker jag att alla som brukar narkotika ska ha beställt hem några test. I Danmark är det fullt lagligt, vet faktiskt inte med Sverige. Enkelt test som ser hur rent det är, men skicka ett meddelande om de frågor om det.

Sen är koks inte en substans som eventuellt ger dig ett rus så du kan va på dansgolvet hela kvällen, ha bästa knullet eller göra att du känner du äger typ världen. Första få gångerna kanske beroende på vad du fått i dig, men som koks huvud och också tidigare distrubutör (fått mitt straff för skiten), så va bara försiktiga med vad ni får, ha kul och ta bara pauser som med allt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in