Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-03-17, 13:54
Medlem
olasvenssons avatar
Det finns dokumenterär om hur kokain tillverkas och det är ingen vacker syn. Har man sett hur det görs så vill man inte testa drogen. Där ser du hur drogen ser ut från början.

Film finns på Tuben.
Citera
2023-03-17, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babaland
Hur ser bra kokain ut? Hur luktar det? Är det kristaller i det?

Kokain för mig som nybörjare är vitt pulver. Inte små block som vissa har.

Tacksam för svar.

Bra kokain ser oftast ut som en vit sten och du behöver skrapa av det för att få loss, blir små bitar som du krossar med något platt.

Som någon berättade ovan så är det smak och lukt som en blandning av bensin och målarfärg, var väldigt bra förklarat.

Har du riktigt bra grejer så behöver du inte speciellt mycket, jag missbrukade skiten i 5 år och bara en gång har jag nog fått över 90% rent, då tog jag lite på tandköttet och bokstavligen hela munnen domnade bort på ett sätt jag aldrig varit med om förut, va typ som att jag hade varit hos tandläkaren 5 minuter innan fast med en nästan brännande känsla, en lina räckte i en timme och det va en utav dom bästa känslorna jag haft. Jag fick dock betala 1500/g för det och jag förstår varför.
Citera
2023-03-17, 14:22
Moderator
Morfar-52s avatar
"Hur ser bra kokain ut?" infogad./mod
Citera
2023-03-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Det finns dokumenterär om hur kokain tillverkas och det är ingen vacker syn. Har man sett hur det görs så vill man inte testa drogen. Där ser du hur drogen ser ut från början.

Film finns på Tuben.

Kan du länka?
Citera
2023-03-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Bra kokain ser oftast ut som en vit sten och du behöver skrapa av det för att få loss, blir små bitar som du krossar med något platt.

Som någon berättade ovan så är det smak och lukt som en blandning av bensin och målarfärg, var väldigt bra förklarat.

Har du riktigt bra grejer så behöver du inte speciellt mycket, jag missbrukade skiten i 5 år och bara en gång har jag nog fått över 90% rent, då tog jag lite på tandköttet och bokstavligen hela munnen domnade bort på ett sätt jag aldrig varit med om förut, va typ som att jag hade varit hos tandläkaren 5 minuter innan fast med en nästan brännande känsla, en lina räckte i en timme och det va en utav dom bästa känslorna jag haft. Jag fick dock betala 1500/g för det och jag förstår varför.

Okej, tackar 👍
Citera
2023-03-17, 17:38
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaland
Kan du länka?

https://www.youtube.com/watch?v=0oXabRYcXhc
Citera
2023-03-21, 23:50
Medlem
Ni är helt ute o cyklar. Riktigt rent färskt kokain är oljigt. Och freebasea är inte att koka kokainet med någon bas. När du kokar det så gör du det till crack. Freebasea är att röka kokainet så som det är. Du kan till exempel pudra pappret på en cigarett med pulver. Men det fungerar sällan bra här, krävs i stort sett helt rena grejer. Kokainet o blandet inuti har för låg smältpunkt för att du ska kunna få i dig det. Därav kokar man det med bikarbonat eller ammoniak. För att ta bort blandning o höja smältpunkten. Dock så finns det ett dussintal olika supermix sorter som du ej kan koka bort. Det har samma smältpunkt som själva kokainet, så du får inte bort banket. Freebasea inte, rök inte. Det kommer förstöra era liv. tro mig
Citera
2023-03-22, 00:26
Medlem
Bertil85s avatar
kokainbas är det du ska röka. Vill du inte röka kokainbas går det lika bra att snorta det.
Citera
2023-03-23, 02:07
Medlem
Nkpgisits avatar
Vad tycker ni om att rena kokainet med kemiskt rent aceton?

Gjort det själv då och då och renade 3g kokain och fick ut 2.3g. Vet inte hur det är med allt som man slår kokainet med och huruvida det är lösligt i aceton eller ej.

Doset är det ju alltid koffein och druvsocker i och acetonet löser ju enbart upp sockret och koffeinet blir kvar.

Tyckte inte det blev värt det alls då jag med min beroendepersonlighet inte löste upp och slog i mig mindre mängd för det.

Har läst att kokain är mycket vattenlösligt där 1g ska gå och lösa i 1 meter (ml) kallt vatten och sen två år tillbaka när jag hittade en individ som sålde kokain som jag faktiskt kände av så har jag väll skjutit 30g och snorat 10 cirka där snorta tycker jag är helt värdelöst då kokain erbjuder en sådan fin rusch vid intravenös administration.

Men till min fråga när jag renat det så gott det går i kemisk ren aceton så löser jag fortfarande upp en 0.3a (300mg) på 1.5 meter vatten och slår i mig det långsamt och de gånger jag slagit i mig det snabbt är det bara mycket obehagligt där det klassiska tjutet i örnen som man får när det slår på av en bra fix totalt förlamar mig med en nedsatt syn där det är som att bli näst intill blind. Motoriken finns inte heller då utan det är att halvt ligga ner i soffan eller i sängen som gäller. Att försöka göra något fysiskt är näst intill omöjligt de första 60 sekunddrama när ruschen är igång.

Frågan är om jag tar för mycket i varje fix?

Edit- Såg nu hur onödigt långt mitt inlägg är men man får ha överseende då jag intagit mycket mycket fint amfetamin i form av en dos IV och två bomber med totalt 0.9g under tidsperioden 35h samt 4 Arboga 10.2 (vidriga men gör jobbet)
Senast redigerad av Nkpgisit 2023-03-23 kl. 02:13.
Citera
2023-03-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Vad tycker ni om att rena kokainet med kemiskt rent aceton?

Gjort det själv då och då och renade 3g kokain och fick ut 2.3g. Vet inte hur det är med allt som man slår kokainet med och huruvida det är lösligt i aceton eller ej.

Doset är det ju alltid koffein och druvsocker i och acetonet löser ju enbart upp sockret och koffeinet blir kvar.

Tyckte inte det blev värt det alls då jag med min beroendepersonlighet inte löste upp och slog i mig mindre mängd för det.

Har läst att kokain är mycket vattenlösligt där 1g ska gå och lösa i 1 meter (ml) kallt vatten och sen två år tillbaka när jag hittade en individ som sålde kokain som jag faktiskt kände av så har jag väll skjutit 30g och snorat 10 cirka där snorta tycker jag är helt värdelöst då kokain erbjuder en sådan fin rusch vid intravenös administration.

Men till min fråga när jag renat det så gott det går i kemisk ren aceton så löser jag fortfarande upp en 0.3a (300mg) på 1.5 meter vatten och slår i mig det långsamt och de gånger jag slagit i mig det snabbt är det bara mycket obehagligt där det klassiska tjutet i örnen som man får när det slår på av en bra fix totalt förlamar mig med en nedsatt syn där det är som att bli näst intill blind. Motoriken finns inte heller då utan det är att halvt ligga ner i soffan eller i sängen som gäller. Att försöka göra något fysiskt är näst intill omöjligt de första 60 sekunddrama när ruschen är igång.

Frågan är om jag tar för mycket i varje fix?

Edit- Såg nu hur onödigt långt mitt inlägg är men man får ha överseende då jag intagit mycket mycket fint amfetamin i form av en dos IV och två bomber med totalt 0.9g under tidsperioden 35h samt 4 Arboga 10.2 (vidriga men gör jobbet)

De flesta jag pratat med som vanemässigt slår i sig har sagt att det inte blir bra med för rent ladd. Antingen får de späda ut det såpass att det känns som de tog för lite, eller så blir de helt handikappade med ringande öron och sedan bara vims. De föredrar nästan allihop en rimlig andel koffein som "utjämnare."

Men intravenöst kokain kommer alltid vara ungefär som ett uppfriskande brännbollsträ i skallen vid det perfekta ruset.
Citera
2023-03-26, 06:28
Medlem
Frågor om kola

Hur kan man överdosera/dö av kola om ruset bara varar i 60min?

Förstår att det ändå är i kroppen, men hur kan ruset försvinna så snabbt isåfall om kolan fortfarande är kvar i kroppen?
Citera
2023-03-26, 06:54
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Frågor om kola infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem