Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-22, 21:25
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Har tidigare tagit en del tjack men ikväll ska jag nog lösa ladd. Vad kan jag förvänta mig och vad ska jag tänka på? Bättre välmående men kortare rus?
Beroende på kvalitén på ditt ladd så kommer du antingen bli fett jävla besviken, eller ha en riktig bra upplevelse och må riktigt jävla bra och vara uppåt, känna dig som en riktig kung osv

Har haft både dåliga och bra upplevelser med ladd. Oftast så är det så pass bankat med tanke på alla mellanhänder som det passerar innan det når Sverige och även i Sverige för den delen. Procentuellt så är väl potensen på laddet i Sverige riktigt jäkla lågt men det händer att man kommer över bra eller helt okej kokain rätt ofta nu för tiden bara man håller sig till rätt folk som inte slänger skit och håller en standard på sitt ladd!
Citera
2018-09-23, 05:28
Medlem
Citat:
Har tidigare tagit en del tjack men ikväll ska jag nog lösa ladd. Vad kan jag förvänta mig och vad ska jag tänka på? Bättre välmående men kortare rus?

Dålig gatustandard som du får utan bra säljare kan man lika gärna hoppa över och köpa en 5a tjack istället får du däremot tag i bra grejjer är det ett helt annat rus än tjack.
På bra ladd känner du en extrem vällust och pigghet helt annorlunda än på tjack. Förvänta dig däremot inte någon "Scarface" liknande störst bäst och vackrast då det enbart sker på film eller folk som avgudar placebo effekt.
Citera
2018-09-23, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Dålig gatustandard som du får utan bra säljare kan man lika gärna hoppa över och köpa en 5a tjack istället får du däremot tag i bra grejjer är det ett helt annat rus än tjack.
Mumin väljer självklart pulverpåsen med tjack, alla dagar i veckan. Råkar jag befinna mig i festsammanhang och det bjuds på kokain, så varför säg nej tack? Enkelt - därför. Ja, tjack! - lös sedan en rejäl dos amfetamin och tänd på!

Citat:
På bra ladd känner du en extrem vällust och pigghet helt annorlunda än på tjack.
På bra tjack känner du en extrem vällust och pigghet helt annorlunda än på ladd.

Citat:
Förvänta dig däremot inte någon "Scarface" liknande störst bäst och vackrast då det enbart sker på film
Nja...

https://youtu.be/9_pbic9ku7U?t=23

Citat:
eller folk som avgudar placebo effekt.
Hur avgudar man ett fenomen man är ovetandes om?
Citera
2018-09-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Mumin väljer självklart pulverpåsen med tjack, alla dagar i veckan. Råkar jag befinna mig i festsammanhang och det bjuds på kokain, så varför säg nej tack? Enkelt - därför. Ja, tjack! - lös sedan en rejäl dos amfetamin och tänd på!

På bra tjack känner du en extrem vällust och pigghet helt annorlunda än på ladd.

Nja...

https://youtu.be/9_pbic9ku7U?t=23

Hur avgudar man ett fenomen man är ovetandes om?

Du är ju inte ovetandes eftersom du sett folk på filmer samt propaganda om kokain så förväntar du dig en viss effekt. Ungefär samma som folk tror sig uppleva rus på sockerpiller etc.
Citera
2018-09-24, 01:18
Medlem
Finns redigt kola nu på FS, aceton tvättat o grejer för er som vill testa "riktig" kola o inte gatuskit
Citera
2018-09-24, 02:15
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boyz2hood
Finns redigt kola nu på FS, aceton tvättat o grejer för er som vill testa "riktig" kola o inte gatuskit
Sluta gör reklam! Det är säkert lika dålig som allt Kalle Anka pulver! Köp tjack.
Citera
2018-09-24, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Sluta gör reklam! Det är säkert lika dålig som allt Kalle Anka pulver! Köp tjack.

Har testat det och det är inte som något av de jag testat tidigare, tänkte bara för dem som vill testa riktiga grejer o inte tjack liksom
Citera
2018-09-24, 02:32
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boyz2hood
Har testat det och det är inte som något av de jag testat tidigare, tänkte bara för dem som vill testa riktiga grejer o inte tjack liksom
Finns det något mer äkta en amfetamin? Kokain är så otroligt överskattat!
Citera
2018-09-24, 02:37
Medlem
Citat:

Kola är bättre på alla sätt om du skaffar riktiga grejer, du visste inte att du kunde må så bra och euforin är helt sjuk på bra kokain, känns som bröstet ska sprängas av lycka så är de för mig iallafall o då tar jag riktigt bra grejer (utan stiss o nojja o alla konstiga biverkningar)
Citera
2018-09-24, 02:38
Medlem
Citat:

Alla gillar olika så enkelt är de
Citera
2018-09-24, 20:14
Medlem
Citat:

Koks iv broder är inte överskattat men återdoseringsbehovet är inte nådigt. problemet är ju att man blir lite mongo i ruset och det går knappt att prata för det slår så hårt. Så fort det börjar gå ur vill man slå igen. Och så går det på tills påsen är slut vare sig man har 1 eller 5 eller 10 g.
Citera
2018-09-24, 20:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontorpserik
Koks iv broder är inte överskattat men återdoseringsbehovet är inte nådigt. problemet är ju att man blir lite mongo i ruset och det går knappt att prata för det slår så hårt. Så fort det börjar gå ur vill man slå igen. Och så går det på tills påsen är slut vare sig man har 1 eller 5 eller 10 g.
Ja kola IV bjuder på en jävla resa men ändå. Då slår man i sig varje 20e minut! Metylfendiat är väldigt likt kokain IV och mycket billigare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in