2021-01-23, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Ja, det är jag. Svårt för stora folkmassor och besöka stan, gå i en massa affärer och sånt är inget för mig. Trist med personer som inte respekterar det.
Men många intryck på en och samma dag gör att jag måste ladda mina batterier hemma - ensam. Ibland i flera dagar beroende på hur mycket jag varit igång.
Så var jag när jag var yngre mer, bättre idag. Har problem med massa intryck och jag har i hela mitt liv blivit trött efter mycket intryck på samma gång. Som att jag saknar filter. Vanligt bland personer med aspergers/ADHD.
Citera
2021-01-23, 05:14
Avslutad
Jag tycker det är mycket fascinerande hur alla jävla idioter dras till mig. Visst att en själv är ding i huvudet men holy fuck balls - ni tar priset för helvete!

(Egentligen mår jag bra, ville endast ventilera min frustration )
Citera
2021-01-23, 05:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Så var jag när jag var yngre mer, bättre idag. Har problem med massa intryck och jag har i hela mitt liv blivit trött efter mycket intryck på samma gång. Som att jag saknar filter. Vanligt bland personer med aspergers/ADHD.
Okej, jag har varken aspergers eller adhd och kan åka in till exempelvis stan om jag gör det själv. Men att vela där inne med någon förvirrad idiot är inte min grej.
Citera
2021-01-23, 17:38
Medlem
Citat:
PTSD är ju en svår ångeststörning som undertecknad har. Har du varit med om svåra trauman?

Japp.
Har ofta stunder där jag återupplever det som hänt. Blir då både arg och deprimerad på samma gång.

Citera
2021-01-23, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Japp.
Har ofta stunder där jag återupplever det som hänt. Blir då både arg och deprimerad på samma gång.

Jobbigt, sk. Flashbacks. Går du/har gått terapi? Just PTSD brukar kunna behandlas gott även med (vanlig) terapi, sen finns ju tunga grejer såsom EMDR tex.
Citera
2021-01-23, 21:44
Medlem
Citat:
Jobbigt, sk. Flashbacks. Går du/har gått terapi? Just PTSD brukar kunna behandlas gott även med (vanlig) terapi, sen finns ju tunga grejer såsom EMDR tex.

Nu är ju inte chattande tillåtet, men har jag inte sagt nåt så har jag ej sagt nåt..
Har sökt hjälp, men de ville inte ge mig nån psykolog/terapeut. Får klara det själv, som vanligt.

On Topic:

Jag fastnar i mönster. Fett jobbigt. Jag missar år, månader, dagar... Känns som att jag liksom 'fastnat' kring åren då jag var 19, typ. Jag missar att leva..
Citera
2021-01-25, 21:09
Medlem
Ziayas avatar
Kan inte riktigt släppa idén att dricka en massa sprit och lägga mig och frysa ihjäl innan det är försent. Det finns några som skulle bli besvikna och jag vet inte om jag vill dö än. Men det vore det smartaste att göra, tror jag. Vissa skulle få ångra sitt pissiga beteende dessutom.
Synd att man inte får en sista chans att se deras skuld, bara.

Blir så j- trött på mig själv.
Citera
2021-01-25, 22:21
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Kan inte riktigt släppa idén att dricka en massa sprit och lägga mig och frysa ihjäl innan det är försent. Det finns några som skulle bli besvikna och jag vet inte om jag vill dö än. Men det vore det smartaste att göra, tror jag. Vissa skulle få ångra sitt pissiga beteende dessutom.

Slutaaa Skickar en varm kram ❤

Ta avstånd ifrån idioter! Ditt liv är värt mycket och inte ska du avsluta det för att det finns mongoloider omkring oss! Man får lära sig zona ut och ignorera dom.
Citera
2021-01-28, 19:24
Bannlyst
Börjar tro att jag verkligen är döende. Ont i bröstet, andfådd och bara rejält rostig överlag. Jobbigt att somna, är säker på att jag inte ska vakna upp.
Citera
2021-01-28, 20:05
Medlem
Knucklehugss avatar
Jag är slut i både kropp och själ. Jag har nog redan gett upp men mitt energisparläge gör så att jag fungerar i någon sorts zombie mode. Denna pandemi sätter stopp för precis allt som jag planerat för.
Citera
2021-01-29, 00:41
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya

Varför vill du frysa ihjäl för? Låter inte som en behaglig död faktiskt. Drick lite sprit, lyssna på lite bra musik och ventilera dig här istället. Jag är säker på att det är ett mycket bättre alternativ
Citera
2021-01-29, 17:18
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Varför vill du frysa ihjäl för? Låter inte som en behaglig död faktiskt. Drick lite sprit, lyssna på lite bra musik och ventilera dig här istället. Jag är säker på att det är ett mycket bättre alternativ
Frysa ihjäl är en av de mest behagliga sätten att dö. Det är som att domna bort och somna in. Men med spriten slipper man den där inledande obehagliga som gör ont, man är redan bedövad och varm av alkohol så frysandet blir kortvarigt.

Men jag tar till mig vad du skriver. Och ditt råd är exakt det jag gör nu.

edit. Allt gott och du ger mig lite hopp om människor
Senast redigerad av Ziaya 2021-01-29 kl. 17:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in