2020-02-24, 15:48
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Man måste faktiskt inte tycka det. Du är säkert fattig och ensam men alla vill faktiskt inte ha det så.
Haha varför inte? Inbillar du dig någon lycka i penga eller? Ensam. Mmm. Visst. Den är plågsam. Jävlar. Men falska mig för att komma ur det. Jag dör hellre.
Citera
2020-02-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Det enda jag bryr mig om är oxikodon, iktorivil, xanor, stesolid, stilnoct och gabapentin. Resten är plågsam ångest så varför ska jag stanna kvar?

Ibland vet jag inte varför jag gör saker. Varje gång jag gör en "normal" sak som exempelvis shoppa, glo någon serie eller träna så undrar jag varför människor vill fortsätta leva. Hur blir jag lycklig och hjärndöd?
Kallas för missbruk

Hellrejsaren lider ju av samma.
Citera
2020-02-24, 17:25
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Kallas för missbruk

Hellrejsaren lider ju av samma.
Jag vet.

Allt gick exceptionellt bra i flera år men sen bytte vården inriktning. Inget knark till någon som någonsin sneglat på knark oavsett när i livet det inträffade och under vilka omständigheter. Inställningen har fått mig att utveckla ett renodlat hämingslöst missbruk. Jag vill kosta så mycket som möjligt innan jag dör. Det är min hämnd mot psykiatrin.
Citera
2020-02-24, 17:58
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartnatt666
Haha varför inte? Inbillar du dig någon lycka i penga eller? Ensam. Mmm. Visst. Den är plågsam. Jävlar. Men falska mig för att komma ur det. Jag dör hellre.
De flesta säger ju att man ska vara sig själv, men jag tycker bara att det är en av livets klichéer som din mamma säger till dig för att trösta dig medans din falska kompis som dissade dig på fredagskvällen är ute och festar och lever livet medans du sitter hemma helt ensam och har ett bitch moment där du tänker: "who needs fake friends".
Citera
2020-02-24, 23:36
Avslutad
Citat:
Ja du badar ju i ensamhet och fattigdom så - enjoy.

Ensam är jag inte och inte särskillt fattig heller. Bevisar ju bara att man inte behöver vara ett lömskt as för att ta sig någonstans.

Vet ni vad man mår bra av? Sluta följ sociala medier. Sluta läs MSM såväl som "alternativa" medier. Strunta i politik. Släpp skiten. Stressa inte ihjäl er över varenda grej som händer där ute i denna knas-värld.

Jag är på väg ut nu. På väg ut ur denna bitterhet. Denna pessimism och nihilism. Jag lämnar kloaken flashback bakom mig nu. Jag ger fan i allt. Ska sluta följa nyhetsflödet så mycket som möjligt och sluta snöa ner mig i en massa konspirationsteorier och allt fuffens politker-folket har för sig. Låt dem hållas. Jag tänker inte blanda mig i eländet längre. Både ni till vänster och höger förtjänar varandra.

https://www.youtube.com/watch?v=XO_E-FE5pBA
Citera
2020-02-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Jag vet.

Allt gick exceptionellt bra i flera år men sen bytte vården inriktning. Inget knark till någon som någonsin sneglat på knark oavsett när i livet det inträffade och under vilka omständigheter. Inställningen har fått mig att utveckla ett renodlat hämingslöst missbruk. Jag vill kosta så mycket som möjligt innan jag dör. Det är min hämnd mot psykiatrin.
Ja kanske även lite antisociala drag vem vet!
Citera
2020-02-25, 00:36
Bannlyst
tror inte ni vet vad ensamhet är , konstigt nog så lider jag inte av den speciellt mycket ?
i bland kan det vara frustrerande men i övrigt helt ok , känner mej fri , trots att detta eventuellt slutar i elände för mej

har aldrig varit ensam under livet , så uppskattar detta nu trots det negativa det medför

vi kom till jorden ensamna , och vi kommer få lämna allt exakt på lika sätt , livets regler .
Citera
2020-02-25, 01:23
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Ensam är jag inte och inte särskillt fattig heller. Bevisar ju bara att man inte behöver vara ett lömskt as för att ta sig någonstans.

Vet ni vad man mår bra av? Sluta följ sociala medier. Sluta läs MSM såväl som "alternativa" medier. Strunta i politik. Släpp skiten. Stressa inte ihjäl er över varenda grej som händer där ute i denna knas-värld.

Jag är på väg ut nu. På väg ut ur denna bitterhet. Denna pessimism och nihilism. Jag lämnar kloaken flashback bakom mig nu. Jag ger fan i allt. Ska sluta följa nyhetsflödet så mycket som möjligt och sluta snöa ner mig i en massa konspirationsteorier och allt fuffens politker-folket har för sig. Låt dem hållas. Jag tänker inte blanda mig i eländet längre. Både ni till vänster och höger förtjänar varandra.

https://www.youtube.com/watch?v=XO_E-FE5pBA
Ryggdunk på den. Hoppas du klarar dig.

Är själv lite av en näthatare och högerextremist. Gillar när folk blir triggered. Skriver i regel bara på forumet när jag känner för det, kan va jävligt dryg mot folk och skiter ibland i att svara på hela trådar jag startat och fan och hens moster. Men fan alltså. Känner själv att jag borde ta mig ur denna kloak, det är som att doppa huvudet i en cesspool av misogyni, hat och drama. Skulle göra mig till en mer stabil och hel människa. Men fan vad beroendeframkallande det är att hata på nätet.
Citera
2020-02-26, 03:04
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:

Är själv lite av en näthatare och högerextremist. Gillar när folk blir triggered. Skriver i regel bara på forumet när jag känner för det, kan va jävligt dryg mot folk och skiter ibland i att svara på hela trådar jag startat och fan och hens moster. Men fan alltså. Känner själv att jag borde ta mig ur denna kloak, det är som att doppa huvudet i en cesspool av misogyni, hat och drama. Skulle göra mig till en mer stabil och hel människa. Men fan vad beroendeframkallande det är att hata på nätet.

Jag är på flashback för att jag vet att folk säger mer ofta vad de faktiskt tycker.
Man behöver bli kritiserad på riktigt och få ärliga svar.
Citera
2020-02-26, 03:06
Medlem
EghtLeggeds avatar
Trodde nästan att jag skulle dö idag men överlevde. Synd att det inte finns så mycket trevligt att leva för dock.
Citera
2020-02-26, 09:13
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Ja kanske även lite antisociala drag vem vet!
Eller uppgiven, vem vet?

Synd att jag bryr mig mer om att hjälpa andra än mig själv. Det fick mig på fall. Det och psykiatrin. Tvärtemot antisocial. Jag borde bli mer antisocial. Det skulle gynna mig.

Hur blir jag psykopat? Börja döda saker? Djur och grejer? Ska jag börja smått och trappa upp illdåden? Nej, jag kan inte. För mycket ångest och samvetskval. Inte ens knark gör mig tillräckligt kall. Inte ens benso.

Folk säger att the crazy i Sydamerika tar cocktails för att göra sjuka saker men det finns ingen mix so far som får mig psykopatisk utan snarare lätt psykotisk och skygg.

Idag vill jag dö. Så ni vet.
Senast redigerad av Dopamina 2020-02-26 kl. 09:15.
Citera
2020-02-26, 14:11
Avslutad
Citat:

Skulle knappast kalla mig själv högerextremist. Flörtat med en del av tankegodset, visst, men jag har även dragits rätt så långt åt vänster stundtals i mina dagar. Jag har en mycket nyktrare syn på politik idag. Ser det hela som ett nollsummespel och en enda ond cirkel för alla inblandade. SD:arna/högerpopulisterna och vänstern/liberaler legitimerar ständigt varandras dårskap. Jag står bara vid sidan om och suckar vid det här laget. Vill inte bry mig längre. Har faktiskt svårare för den genomsnittlige SD:aren än vänsterblivna. Du vet liksom de i övre tonåren/tidiga 20-årsåldern som det bara skriker incel om. Tycker det är nog så drygt när vänsterblivna håller låda och ännu värre när SD folket och de ännu mer höger än de sätter igång. Orkar inte lyssna på eländet längre. Orkar inte bry mig. Jag orkar bara inte.

Det här samhället är trasigt. Det går inte att laga det. Så jag försöker istället vid det här lagat bara hitta något positivt och meningsfullt i mitt liv som får mig att må bra och inte dras ner i den förgiftade samhällsdebatten och må piss.

Jag vill helt enkelt bara inte bry mig längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in